Trendyol Süper Lig'in 26. haftasında TÜMOSAN Konyaspor’a deplasmanda 1-0 mağlup olan Trabzonspor’da teknik direktör Şenol Güneş, maç sonrası yaptığı açıklamalarda deplasman performansına dair eleştirilerde bulundu.
"Kritik Maçlardan Galibiyetle Dönemiyoruz"
Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Güneş, Trabzonspor’un özellikle deplasman maçlarında kolay kaybettiğini vurgulayarak, “Zor maç kazanıyoruz ama çok kolay kaybediyoruz. Deplasmanda bu kadar rahat yenilen bir takım yok. Yumuşak ve rahat oynadığımızda bu tür sonuçlarla karşılaşabiliyoruz.” dedi.
"Sahamızda Mücadele Ediyoruz, Deplasmanda Kolay Kaybediyoruz"
Bir gazetecinin, deplasman performansı ile taraftar tepkisi arasındaki ilişkiyi sorması üzerine deneyimli teknik adam, “Sahamızda kimle oynarsak oynayalım kazanmak için büyük mücadele veriyoruz. Ancak deplasmanda beklenmedik anlarda yediğimiz gollerle maçı kaybediyoruz. Bunun bir açıklaması yok, futbol sahada mücadele etmeyi gerektirir. Koşacaksın, çalışacaksın, savaşacaksın. Herkes sahada yüzde yüzünü vermeli, elinden gelenin en iyisini yapmalı.” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (22)
Ersan G
1 yıl önceÇare ne hocam? malumu anlatma bize..
1461
1 yıl önceİnsan böyle bir açıklama yaparken biraz sıkılır senin gibi basiretsiz hoca yok bunuda söyle
çebi61
1 yıl öncegeceyle gündüz, siyahla beyaz gibi iç saha dış saha sonuçları, sonuç diyebiliyoruz oyun diyemiyoruz maalesef, içerdeki maçlarda da anlamlı bir oyun sistemimiz yok, hücum presle kapıyoruz bir top golü buluyorsak ne ala, duran top var bir de, kontra ve set oyununda gol bulabilmek çok zor bu oyuncu yapısıyla
Nihat
1 yıl önceBuna çare bulamıyorsan ne işe yararsın sen.
Kadir Çimenci
1 yıl önceAga düş yakasından Trabzonspor'un Eyvallah güzelliklerin oldu bu takıma Allah razı olsun Ama artık görsen olmuyor bu işler. hiçbir dokunuşun Yok böyle bir olay olamaz lütfen bırak git artık gençler gelsin seni seviyoruz ama senle olmuyor bunu artık görmen lazım
Oflu
1 yıl önceDeplasmanda tabi ki bizim gibi takım yok. çünkü bizim takım Süper Ligin en kalitesiz, zayıf ve kötü takımı. Bir teknik direktör olarak hala bunu anlamadı iseniz çok yazık.
Bilal
1 yıl önceAma hoca sen bu taraftarı iyi biliyorsun şimdi tam destek zamanı falan çağırırlar klübe iki üç hediye sen bile küme düşmüş hayat ı yenersin herşey unutulur layla lom bunu bildiğinden orda utanmadan oturuyorsunuz ama sonuç ta hiç bir başarı olmaz ne senin le ne bu başkan la
bordolu mavili
1 yıl öncesenin gibi hocada yok... !!!! sen çok daha gider gelirsin bu takıma !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALİ KARACA
1 yıl önceTam bir taraftar gibi konuşmuşsun, o zaman ne işin var takımın başında. Senin söylediklerini zaten biz söylüyoruz, bunu söylemek için mi duruyorsun o takımın başında senin yerinde kim olsa bu puan ortalamasıyla çoktan istifa etmişti ama nerede...
Hakkı ziya
1 yıl önceYani diyorki ğolü yemeseydik beraber e bitecekti bende umut ettiğim 1 puanı alacaktım ğolü yedik eee ğolde atamayınca yenildik yani yediğimizden fazla atamazsak yenilmiş oluruz o hatta en az yediğimiz kadar atmalıyız ki 1 puanı alalım atamadığımızdan olmadı federasyon 1 puanı vermedi kural böyle yani yemesek alırdık hadi yedik 1 ğol atsak berabere biter 1 puanı alırdık hatta 2 ğol atsaydık 2 bir yener bu sefer 3 puanı alırdık çünkü yenince 3 puan veriyor federasyon işte böyle sorun bu yani
Musa Yiğit
1 yıl önceSahada lak lak edip gezinen 11 kişiye ne dedin maçtan önce merak ediyorum. Devre arasında çay mı ısmarladın onlara bu mübarek günde.
Bayro
1 yıl önceTaraftar olarak bu sorunu çözeceğiz merak etme sen hocam o iş bizde, dalga geçiyor bizle galiba
Veysel YILDIZ
1 yıl önce"Deplasmanda bizim gibi takım yok" muş...; tabii ki yok, çünkü hiçbir takımın senin kadar korkak ve kalitesiz teknik direktörü yok... Deeeeffffoooollll git sevdamızdan...
ahmet
1 yıl önceşenol hoca kabahat sende değil.takımın hocasında sıkıntı yapma sen..
Ziya
1 yıl önceHocammmmm lütfen bak çok rica ediyorum mübarek ğün Allah rızası için olsun baban nenen canı için ümmeti Muhammet için ğelmiş ğeçmiş lerin ruhu doların euro nun zalim aşkı için barış için dostluk kardeşlik vatan millet Sakarya için dağdaki kurt çakal tilki tavşan için istifa ettttttttttttt
Veysel YILDIZ
1 yıl önce"Deplasmanda bizim gibi takım yok" muş...; tabii ki yok, çünkü hiçbir takımın senin kadar korkak ve kalitesiz teknik direktörü yok... Deeeeffffoooollll git sevdamızdan...
SELYA
1 yıl önceTAKIMIN BAŞINDA BEN VEYA FAROZLU BİR VATANDAŞ OLSA DAHA KÖTÜ MÜ OLURDU ACABA.....
Alperen 6061
1 yıl önceSenden artık hoca olmaz git torun sev.daha fazla zarar verme.senle bu iş olmuyor vesselam. Kaç ay oldu takımın bir iskeleti yok. Oyun düzeni yok.daha neyi bekliyorsun.kendinede takımada yazık etme.yeter futboldan soğuttunuz.
Akcaabatli
1 yıl önceSorun sensin anlamatinmi Git kahvede seni bekliyorlar Okeye dörtüncü kisi lazim Istenmiyorsunnnnnnnnnnnnnnnn S.günes
Tarık Selim
1 yıl önceHocam onları biz de söylüyoruz da, çözüm bulacak olan sensin ama kaybedilen her puandan sonra şikayetleri senden duyuyoruz. Bulunduğun makam şikayet makamı değil çözüm yeri.
TS sevdası
1 yıl önceŞampiyon hocayı gönderten perde arkasındakiler utansın..sende suç yok hoca..seni oraya getirmek için Avcı hocayı yiyenler utansın..2 sezon rezil kalecilik yapan yeni uyanan Uğurcan vicdanın sızladimi apo hoca giderken...
farozzz
1 yıl önceHocam yeter artık bırak.nokta