Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde basın mensuplarıyla bir araya gelerek açıklamalarda bulundu.
Deneyimli çalıştırıcı, son günlerde Rus ekipleriyle anılan Enis Destan için bir teklif gelmediğini belirterek, oyuncunun performansından ve çalışmasından memnun olduğunu kaydetti.
Güneş yaptığı açıklamada, "Enis Destan'a Rusya'dan teklif gibi bir şey olmadığını biliyoruz. Bana öyle bir şey gelmedi. Enis de şu anda iyi çalışıyor. Çalışmasıyla katkı yapabilecek gibi görünüyor. Memnunum ondan" dedi.
Tüm Yorumlar (7)
Harun
1 yıl önceYa nasıl memnusun bende bunu anlamıyorum.Ne yapıyorda memnunsun.Hangi maçı sonradan girip çevirmiş veya çevirecek bir performans gösterniş.Ne gördün de memnunsun.Biz mi farklı maçlar izliyoruz.1 santim ilerleme gösteremeyen bir adam.
lazon
1 yıl öncegeçen sene öyle bir fırsat geldi ki ayağına, kullanamadı. takımın 3 ası afrika kupasında, 2 ay yoklar. ama enis ne yaptı, hiçbir şey. açıkçası gelecek vaad ediyor diye görmüşttüm başta ama sonra ne oldu bilmiyorum. ama görünen o ki ancak yedek olur TS a
B.Yılmaz
1 yıl önceEnis’e Hiç bir yerden teklif gelmez.Zira oynadığı bir futbol yok.
Hayri
1 yıl önceNeden olmasın tarlada bostan yan gel yat olum osman,ye babam yeeee
sebat61
1 yıl öncebu kadar vızyonsuzluk olamaz tarıhte yok :) çalısmasından memnunmus :) dıyecek soz yok huseyını serkanı ıyı gorup takımda tutuyor zaten enıs 1 lıg oyuncusu olamaz ...
yasar
1 yıl öncekaç maç kaç gol atmış, hangi oyunundan memnunmuş, ilginç !!!
Erdoğdulu
1 yıl önceBu Enis seni de gönderir beraber arsa bakarsınız beyefendi