| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Nisan 2025 21:47 Güncellenme tarihi: 26 Ocak 2026 11:34

Trabzonspor Rizespor’u Geçti, Savic’ten Net Mesajlar

Papara Park’ta Rizespor’u 2-0 mağlup eden Trabzonspor’da Stefan Savic, hem performansı hem de kupa hedefini değerlendirdi. Savic, takımın Fatih Tekke’nin oyun anlayışına yaklaştığını vurguladı.

Süper Lig’in 31. haftasında Trabzonspor, sahasında Çaykur Rizespor’u konuk etti. Papara Park’ta oynanan mücadelede bordo-mavililer, etkili bir oyun ortaya koyarak sahadan 2-0’lık galibiyetle ayrıldı ve kritik bir üç puanı hanesine yazdırdı.

Savic: Performanstan Memnunuz
Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Stefan Savić, Rizespor karşısında ortaya konan oyundan memnun olduklarını belirterek,
“Rizespor gibi bir takıma karşı oynadık. İyi bir performans gösterdik. Ortaya koyduğumuz performanstan memnunuz. Hocamızın istediği oyuna yaklaşmaya başladık, bu da bizi mutlu ediyor” dedi.

Batagov Değerlendirmesi
Savic, takım içindeki uyuma da dikkat çekerek Batagov ile ilgili şu ifadeleri kullandı:
“Batagov gibi doğal performans gösteren oyuncularla oynadığınızda daha iyi bir oyun ortaya çıkıyor. Yetenekli olduğu aşikâr, biz de ona yardımcı olmaya çalışıyoruz.”

“Kupa Önemli Bir Hedef”
Kupa hedefinin altını çizen Savic,
“Kupa bizim için önemli hedeflerden biri. Taraftarlarımızı mutlu etmemiz gerektiğinin farkındayız. Kupanın önemini biliyoruz ve almak için mücadele edeceğiz” şeklinde konuştu.

Fatih Tekke Vurgusu
Teknik Direktör Fatih Tekke ile ilişkilerine de değinen Savic,
“Hocamızla çok iyi bir ilişkimiz var. Genç ama futbol konusunda çok bilgili. Sürekli iletişim halindeyiz, fikir alışverişi yapıyoruz. Takım olarak hocamızla birlikte elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

Trabzonspor, Rizespor galibiyetiyle hem puan tablosundaki iddiasını güçlendirdi hem de kupa ve lig hedefleri doğrultusunda önemli bir adım atmış oldu.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Türker
1 yıl önce

Şu adama çöp demeyi bırakın artık.En azından pozisyon hatası yapmıyor,karşısına aldığında geçirmiyor kimseyi.1 yıl daha kalsa yeter zaten...

S
Salih inci
1 yıl önce

Bu adamdan azami ölçüde faydalanmkta yarar var

M
Mrkotan61
1 yıl önce

Keşke oynasa oynayabilse. Türkiyenin en iyi 3 stoperinden biri sakatlık vs durumları olmasa zaten Türkiyeye gelmez.