Trabzonspor’da sakat oyuncuların fazlalığı teknik heyeti düşündürüyor. Bordo-mavililerde birçok önemli isim çeşitli sakatlıklar nedeniyle forma giyemiyor.
Savunmanın önemli isimlerinden Pedro, kas zedelenmesi yaşarken, Stefan Savic ise ayak parmağı kırığı nedeniyle takımdan ayrı kalmış durumda. Orta sahada eksikler artarken, Folcarelli’nin üst adale sakatlığı ve Cihan’ın el parmak kırığı, Trabzonspor’un rotasyonunu daraltıyor.
Hücum hattında da sakatlık sorunları dikkat çekiyor. Oleksandr Zubkov ayak bilek ağrısı sebebiyle forma giyemezken, Anthony Nwakaeme ise adale sakatlığı yaşıyor. Denis Draguş ve Simon Banza darbeye bağlı sakatlıklarla mücadele ederken, Enis ise alt adalesinde yırtık nedeniyle sahalardan uzak kalmış durumda.
Teknik heyet, sakat oyuncuların dönüşünü sabırsızlıkla beklerken, sağlık ekibi de futbolcuların tedavi süreçlerini hızlandırmak için çalışmalarını sürdürüyor.
Tüm Yorumlar (16)
Farozlar
1 yıl önceTakım Revire Dönmüş, Zaten Kadro Geniş Değil, Hoca Ne Yapsın
Hasan
1 yıl önceU19'dan tamamladın hocamız
Dersu Uzala
1 yıl önceTakım değil. Fizik Rehabilitasyon merkezi mübarek. Sağ dizimde ağrı var. Bende gelsem tesislerde tedavi olabilirmiyim Abi. Abi Abi bi yol gösterin yardımcı olun. Rezilliğe bak sen
şubbubulima
1 yıl önceTrabzonspor hastane yatırımı yapsa parayı kırar. Dışardan hastaya gerek yok, içerdekiler yeterde artar.
Mehmet Kaya
1 yıl önceİşler kötüyken kimse çıkıp ben elimi taşın altına sokacağım demez teşekkürler kaptan Uğurcan, Mustafa, Visca, Batagov
Ahmet Elmas
1 yıl önceAvrupa’da maçın yok vs gel gör ki en çok sakat oyuncu sende olsun. Akla gelen tek şey futbolculara yanlış yüklemeler yapılıyor ihtimali bir de Avcı’yı sevmiyor olabilirsiniz lakin onun döneminde bu kadar sakatlık yaşamıyorduk adam o süreçleri çok iyi yönetiyordu ve eminim ki o kalsa idi minimum ligde dördüncü sıradaydık.Ligi çok iyi tanıyordu harbiden puan avcısıydı Avcı. ( Avrupa başarısızlığı bir kenara onu da atlamıyorum.)
BENHAKAN
1 yıl öncebence a takımı uğurcan malheiro mustafa banza sıkan zubkov hariç lav edelim onların yerine u 19 oynasın sezon sonuna kadar daha iyi
Ergun61
1 yıl önceİşe yarayan adamları sattılar, ellerinde çürükler kaldı! Trezege, Barisiç, Bardi, Densvil, Eren, Orsiç, Poyraz Efe, Fountas..... say say bitmez. En baştaki sağlam değil ki alttakilerde sağlam olsun. Mevcut yönetim ve sözde hocası ile Ts kesinlikle başarıya ulaşamaz. Şenol defol, yönetim istifa.
61 TS
1 yıl önceFountas denswil poyraz barisic faydalı olurdu bedava gönderdiler özellikle fountas ı güneş querasma gibi oynatırdı, Sakatkarın çok olması idmanlardan ve saglık ekibine dikkat etmeli sürekli sakatlık oluyor
Ateş
1 yıl önceMeeeee
Paydos
1 yıl önceOyuncu yoksa altyapı daha ne yapsın...
Yakup
1 yıl önceHiç şaşırmadım şenol güneş beşiktaş çalışkan futbolcu hep sakatlanırdı
Hasan
1 yıl önceClasık şenol güneş antrenmanları beşiktaş teknik direktör yaptığı dönemde tamda 14 kez futbolcu sakatlık yaşamıştı
acg
1 yıl önceEndişelenmenizi gerek yok. Hocada sakatlansın. Alt yapı hocası üst yapıdan ve alt yapıdan karma bir takım ile çıksın geleni geçeni devirir.
İSYAN
1 yıl önceŞu takımı Uğurcan hariç komple lav edin. U19 takımıyla maçlara çıkılsın. Böyle rezillik olmaz takımın yarısı sürekli sakat. Bunu taraftar olarak artık kabul etmiyoruz.
Oflu
1 yıl önceBu oyuncuların sakat olduklarına inanmıyorum.