| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Mart 2025 18:36 Güncellenme tarihi: 06 Mart 2025 23:27

Trabzonspor’da sakatlık krizi! 9 oyuncu...

Trabzonspor’da sakat oyuncuların fazlalığı teknik heyeti düşündürüyor.

Trabzonspor’da sakat oyuncuların fazlalığı teknik heyeti düşündürüyor. Bordo-mavililerde birçok önemli isim çeşitli sakatlıklar nedeniyle forma giyemiyor.

Savunmanın önemli isimlerinden Pedro, kas zedelenmesi yaşarken, Stefan Savic ise ayak parmağı kırığı nedeniyle takımdan ayrı kalmış durumda. Orta sahada eksikler artarken, Folcarelli’nin üst adale sakatlığı ve Cihan’ın el parmak kırığı, Trabzonspor’un rotasyonunu daraltıyor.

Hücum hattında da sakatlık sorunları dikkat çekiyor. Oleksandr Zubkov ayak bilek ağrısı sebebiyle forma giyemezken, Anthony Nwakaeme ise adale sakatlığı yaşıyor. Denis Draguş ve Simon Banza darbeye bağlı sakatlıklarla mücadele ederken, Enis ise alt adalesinde yırtık nedeniyle sahalardan uzak kalmış durumda.

Teknik heyet, sakat oyuncuların dönüşünü sabırsızlıkla beklerken, sağlık ekibi de futbolcuların tedavi süreçlerini hızlandırmak için çalışmalarını sürdürüyor.

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
Farozlar
1 yıl önce

Takım Revire Dönmüş, Zaten Kadro Geniş Değil, Hoca Ne Yapsın

H
Hasan
1 yıl önce

U19'dan tamamladın hocamız

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Takım değil. Fizik Rehabilitasyon merkezi mübarek. Sağ dizimde ağrı var. Bende gelsem tesislerde tedavi olabilirmiyim Abi. Abi Abi bi yol gösterin yardımcı olun. Rezilliğe bak sen

şubbubulima
1 yıl önce

Trabzonspor hastane yatırımı yapsa parayı kırar. Dışardan hastaya gerek yok, içerdekiler yeterde artar.

M
Mehmet Kaya
1 yıl önce

İşler kötüyken kimse çıkıp ben elimi taşın altına sokacağım demez teşekkürler kaptan Uğurcan, Mustafa, Visca, Batagov

Tüm Yorumlar (16)

F
Farozlar
1 yıl önce

Takım Revire Dönmüş, Zaten Kadro Geniş Değil, Hoca Ne Yapsın

H
Hasan
1 yıl önce

U19'dan tamamladın hocamız

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Takım değil. Fizik Rehabilitasyon merkezi mübarek. Sağ dizimde ağrı var. Bende gelsem tesislerde tedavi olabilirmiyim Abi. Abi Abi bi yol gösterin yardımcı olun. Rezilliğe bak sen

şubbubulima
1 yıl önce

Trabzonspor hastane yatırımı yapsa parayı kırar. Dışardan hastaya gerek yok, içerdekiler yeterde artar.

M
Mehmet Kaya
1 yıl önce

İşler kötüyken kimse çıkıp ben elimi taşın altına sokacağım demez teşekkürler kaptan Uğurcan, Mustafa, Visca, Batagov

A
Ahmet Elmas
1 yıl önce

Avrupa’da maçın yok vs gel gör ki en çok sakat oyuncu sende olsun. Akla gelen tek şey futbolculara yanlış yüklemeler yapılıyor ihtimali bir de Avcı’yı sevmiyor olabilirsiniz lakin onun döneminde bu kadar sakatlık yaşamıyorduk adam o süreçleri çok iyi yönetiyordu ve eminim ki o kalsa idi minimum ligde dördüncü sıradaydık.Ligi çok iyi tanıyordu harbiden puan avcısıydı Avcı. ( Avrupa başarısızlığı bir kenara onu da atlamıyorum.)

B
BENHAKAN
1 yıl önce

bence a takımı uğurcan malheiro mustafa banza sıkan zubkov hariç lav edelim onların yerine u 19 oynasın sezon sonuna kadar daha iyi

E
Ergun61
1 yıl önce

İşe yarayan adamları sattılar, ellerinde çürükler kaldı! Trezege, Barisiç, Bardi, Densvil, Eren, Orsiç, Poyraz Efe, Fountas..... say say bitmez. En baştaki sağlam değil ki alttakilerde sağlam olsun. Mevcut yönetim ve sözde hocası ile Ts kesinlikle başarıya ulaşamaz. Şenol defol, yönetim istifa.

6
61 TS
1 yıl önce

Fountas denswil poyraz barisic faydalı olurdu bedava gönderdiler özellikle fountas ı güneş querasma gibi oynatırdı, Sakatkarın çok olması idmanlardan ve saglık ekibine dikkat etmeli sürekli sakatlık oluyor

A
Ateş
1 yıl önce

Meeeee

P
Paydos
1 yıl önce

Oyuncu yoksa altyapı daha ne yapsın...

Y
Yakup
1 yıl önce

Hiç şaşırmadım şenol güneş beşiktaş çalışkan futbolcu hep sakatlanırdı

H
Hasan
1 yıl önce

Clasık şenol güneş antrenmanları beşiktaş teknik direktör yaptığı dönemde tamda 14 kez futbolcu sakatlık yaşamıştı

A
acg
1 yıl önce

Endişelenmenizi gerek yok. Hocada sakatlansın. Alt yapı hocası üst yapıdan ve alt yapıdan karma bir takım ile çıksın geleni geçeni devirir.

İSYAN
1 yıl önce

Şu takımı Uğurcan hariç komple lav edin. U19 takımıyla maçlara çıkılsın. Böyle rezillik olmaz takımın yarısı sürekli sakat. Bunu taraftar olarak artık kabul etmiyoruz.

O
Oflu
1 yıl önce

Bu oyuncuların sakat olduklarına inanmıyorum.