| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 29 Haziran 2017 11:31

Trabzonspor'da sağlık kontrolleri başladı

Bordo mavili futbolcular kontrolden geçiyor

Sezonun bitmesiyle tatile çıkan Trabzonsporlu futbolcular bugün itibariyle Trabzon'a gelerek sağlık kontrolünden geçmeye başladı.

2 Temmuz'da Macaristan'a giderek Budapeşte'de kampa girecek olan bordo mavili takım 17 Temmuz'a kadar yurt dışı 1. etap kamp çalışmalarını gerçekleştirecek. Bordo-mavililer, Macaristan kampının ardından Slovakya'nın Samorin kasabasında 19 Temmuz-30 Temmuz tarihlerinde ikinci etap çalışmalarıyla yurt dışı kampını tamamlayarak Trabzon'a dönecek. 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!