Haber61 / Özel Haber / Tuncay Lakot
Trabzonspor’un efsane başkanlarından Sadri Şener, Trabzonspor’un şampiyonluk yarışındaki durumu ve camianın yönetime olan tepkisini hakkında konuştu.
Trabzonspor eski yöneticilerinden Nevzat Aydın, eski başkan Sadri Şener’in fotoğrafını paylaşmış ve akıllara ‘Geri mi dönüyor’ sorusunu getirmişti. Trabzonspor’a başkan olarak dönmeyi düşünmediğini itiraf eden Sadri Şener, “Yaşım zaten 68’e gelmiş, bir sürü genç var. Genç birisini bulsunlar. Hem şu anda ekonomik tabloyu bilmiyorum. Artık dönmeyi düşünmüyorum. Bundan sonra 1461 Trabzon’un başkanı olurum” dedi.
Takımın şampiyonluk yarışından uzaklaştığını söyleyen Sadri Şener, Muharrem Usta başkanlığındaki yönetimin kendini toparlaması gerektiğinin altını çizdi. Şener, Başakşehir yenilgisi sonrası yönetime yönelik tepkileri şöyle yorumladı: “Takımın başarısı ve istikrarı camia için çok önemli. Bu kulüp 8-9 kişiyle yönetilmez, ayıptır. 15 kişilik yönetimde sayı düştü, 8-9 kişiyle bu işin altından kalkılmaz ki. Ben böyle düşünüyorum ama arkadaşlar daha iyi bilir.”
SİVASSPOR’A BAKIP KAHROLMALARI LAZIM
Trabzonspor’un yabancı oyuncularını ve yönetimin transfer anlayışını başarısız bulduğunu belirten Şener, “Yabancı transferler yapılırken çok iyi düşünülmemiş. Teknik konuda çok bilgim olmayabilir ama Başakşehir gibi bir takımın 3 tane seyircisi var ama senden daha iyi yabancı oyuncu almış. Sivasspor’daki Robinho Trabzonspor’un transferlerinden iyi. Yönetimin bunlara bakıp kahrolması lazım” sözleriyle eleştirdi.
Tüm Yorumlar (42)
Hakan S.
8 yıl önceBu kulübün başkanı Zeus antrenörü Herakles olsa da yine şampiyon olamaz. Bu kulübün lanetlenmiş bir kulüp olduğuna tamamen inandım.
yasar
8 yıl önceyönetimin en büyük hatası transferlerde, gerçekten Ts ye yakışmayan transferler yapıldı. Suk, Ibanez, Bero, Kucka ........................
Ekrem
8 yıl önceTrabzonsporu iflas ettirsinler 1461 ile devam etsinler. tek care bu
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önceGel Sadri başkan. Trabzonsporu, Trabzonsporlu olmayanlar yönetiyor. Gel kurtar.
Hakan
8 yıl önceCok buyuk baskandin degerin bilinmedi
nail 28
8 yıl önceYeni gelecek yönetimde aynı olacak onun için bu yönetime destek olalım.
nail 28
8 yıl önceYeni gelecek yönetimde aynı olacak onun için bu yönetime destek olalım.
Fatih
8 yıl önceKulupte para yok .olunca gelirsin
Abbas Çolak
8 yıl önceGELSİNDE SADRİ BAŞKAN KULUBÜN HEPSİNİ SATSIN BİZE BU LAZIM TABİ
firtina61
8 yıl önceen büyük hatali transfer ustanin gelmesiydi, simide yüzü bile kizariyr adamin. usta gitmedigi sürece ve yerine cebinden bile transfer ypacak birisi gelmedigi sürece trabzonspor isi bitti
muharrem usta
8 yıl öncearkadaşlar; çok önemli işlerimden dolayı maça gelemedim kaç kaç bitti acaba işler, güçler ....
Başkan
8 yıl önceSon şampiyon başkan. 2010_2011 ts şampiyon deniliyorsa Sadri Şener ve ekibi
Oguz
8 yıl önceTs nin gelmis gecmis en buyuk baskani sadri sener dir onsuz kulupun hali ortada gel baskan artik yeter bu hasret
osman
8 yıl önceşu anki yöneticiler çok verimsizler spor adına hiç bilgileri yok keşke sadri şener m.ali yılmazlar gelse derim isterim
Maccali
8 yıl önceAdama yapmadınız kalmadı şimdi geri istiyorsunuz sadri başkan bu kulübün tek başkanıdır.. muharrem usta akp den milletvekili olsun.. ne içerse için trabzonunher zaman böyle başkanlar yönetir bir ağırlığı olmalı Sadri şener başkan TRABZON Sampiyon
Ts61
8 yıl önceTrabzonsporun kurtulusu satilmasidir cinmi olur Arapmi olur farketmez bassri istiyorsa tarafdar satilmasi lazim Trabzon dakiler ve Istanbuldakiler o zaman kalmaz cünkü ordada yiyecek bir sey yok
Gökhan61
8 yıl önceNe Cimbom ne fener en büyük SADRİ ŞENER
Hüseyin Yağ
8 yıl önceSadri Şener başkan Trabzonspor Şampiyon . Şampiyon olmasa bile adam gibi yönetilir.
Yusuf
8 yıl önceKulüpte sıkıntı yok sıkıntı haketmeyenlerin bu takımda olması ve bu takıma zarar vermesi
sedat
8 yıl önce2010-2011den lanetlenmis bir kulubün iki yakasi bir araya gelemiyecek bu böyle biline
Mesut BEYAZ
8 yıl önceSevgili arkadaşlar bende gerçekten çok koyu bir taraftarıyım.Üzülüyoruz.Kahraluyoruz.Alınan başarız sonuçlar hepimizi derinden yaralıyor
Kologlu
8 yıl önceHakan s.arkadisimin söylediklerine aynen katiliyorum..bu sehirde basarili olmanin imkani yok bastan asagi bozuk..yazik cektigimiz izdiraplara
Mesut BEYAZ
8 yıl önceYönetim taraftar teknik heyet idari kadro tüm Trabzonspor camiası kenetlenmeli bir ve beraber olmalı.Takımın başarısı için bunlar elzemdir.Ha eleştiri yapılacak tabiki.Yapıcı ve tamamlayıcı düstürümüz olmalı bu yolda.
Mesut BEYAZ
8 yıl önceHer zaman Trabzobsporumuzun yanında yer almalıyız.Başarılı saha sonuçlarına sevindiğimiz gibi başarısız sonuçlar alındığında da yine takımın yanında olmalıyız.Sabırla metanetle davranmalıyız.Yönetim ve teknik heyet Trabzonspor taraftarına acıklayıcı bilgi vermeli.Sepeb ve sonuçları açık ve net bir şekilde kamuoyuyla paylaşmalı.
Mehmets
8 yıl önceYaşım 35 futboldan da hiç anlamam. Ama şu halimle gelsem hem İHO dan hem de M.Usta dan daha iyi yöneteceğimden eminim. Yahu hiçbişey bilmesem toplarım özkan Sümerleri Ali Kemelleri Sadri Şenerleri Faruk Özakları...... Yol haritamız ne olsun diye istişare ederim. Sıfır bilgiyle bunlardan daha iyi yönetirim.
Mesut BEYAZ
8 yıl önceİnşAllah sabredeceğiz bu zor günleri geride birakıp daha güzel günler göreceğimizi.Trabzonpor kendini toparlaması için.iyi saha sonuçları alınması için hepimizin birlikte tüm Trabzonspor camiası olarak kenetlenmeli bir ve beraber olması gerektiğinin inancındayım.Buradan bir okur olarak bir Trabzonspor Taraftarı olarak herkese saygı ve sevgilerimi sunarım.Rabbime emanet olunuz.Amin.
kemal
8 yıl öncesadri başkan haklı
Oğuzhan
8 yıl önceSen bu takımı 82 HELAL puanla şampiyon yaptın. Dön yuvana, essin fırtına !!!
Nadi
8 yıl önceHubocan,peirara,kamil ahmet,okay,abdülkadir,sosa,burak,rodegalla,kendini degistirse bide yusuf bu takimin iskeleti olmali ve 3 tane saglam takviYe defans,orta saha,forvet..bu takim rahat seneye sampiyonluga oynar..taraftarda herzaman destek olmali anadolu maclari 20bin üzeri olmali büyük maclarda full olmali..böylece büyük takim oldugunuzu dosta düsmana(istanbul medyasi)göstermemiz lazim..bizi büyüklükten cikartmak icin elinden geleni yapan istanbul medyasina en güzel cevabida vermis oluruz..
TSAli61
8 yıl önceGelmis gecmis en iyi Baskanlardan ilk ikisidendir 2010/2011 de Siyasetden kaybetdi Baskanimiz destek görmedi hic cok yanliz brakildi SadriBaskan cok iyi bir insandir kendisi Trabzonsporumuza cok Egmek harcadi ugrasti SIKE davasinda sahip cikilmadi Hükümet rengi bellidi SIKEBACHCE yi tutdular Trabzonsporu ezdiler SadriBaskan yanliz brakildi o günden sonra Trabzonspor bitdi farkindaysaniz Hakemler lobiler Trabzonsporu bitirdiler
Yusuf aslan
8 yıl önceTabi ts ye baskan olmazsin arpa bitti 2010 2011 sezonunda futbolculari satip koseyi dondun selcuk el aldindan verdin rusyada batirdiklarini ts de baskanlik yapdiginda kazandin deniz bitti
Karadeniz
8 yıl öncegeri dön büyük Baskan
Gökhan 61
8 yıl önceHelal 82 puan Sadri Başkan sen Trabzon'a hırs Şevkat sempatik 61.dakika şovu getirdin 2010 2011şampiyonluğu Türkiye kupası feneri yenerek süper kupa
Maçkalı
8 yıl önceGel da gel gözünün yağını yiyim başkan al Nevzat Aydını al Mehmet Yiğit Alp'ı kuyumcu çeteni de topla yanına. Çekip kafayı çıkıyordun canlı yayına. En azından sallamıyordun delikanlı gibi tak tak konuşuyodun
Osay61
8 yıl önceSatılacak yani para edecek adamlar var gelebilirsin Sadri.
HAKAN
8 yıl öncesadri hakli basit 2 ligden gelen takimlar yildizlar aliyor bizimkiler norvecin küme oynan takimindan novaki getiriyor siz bu yönetimde sampiyonluk mu bekliyorsunuz ..?
Ofli
8 yıl önceYönetim Şenol hoca yı getirmeli başka çare Yok ve transfer yasaklansın sadece alt yapıcan oyuncu cıkarılsın maddi açıdan klüp bitmiş zaten
Reis
8 yıl önceDamdoyu basimiza kim musallat etti? Hadi ordan...
Faruk
8 yıl öncePeirara 1461 de bile oynama kapasitesi yok.orta yapmayi bilmiyor.kamil ahmet varken bu adamla 2yillik sozlesme yenilemek .....fazla soze verek varmi
yakup
8 yıl öncesende brozeklerı almak utanmadın mı adam gbı forvet alsaydın kupamızı calınmazdı sadrı sener yuzunden sampıyonlar lgı grup cıkamadın
yakup
8 yıl öncesadrı yuzunden kupamız calındı ıyı forvet almadı o gıtıp brozek kardeşler aldı heralde kerezı salak zanedıyor
Umut
8 yıl önceTrabzonspor' un 5-6 sene ortalıktan çekilip altyapıdan kadro kurması gerekiyor. Çünki o hırs o azim ve o inanç sadece Trabzon un öz evlatlarında var. Başka türlü şampiyonluk hallerde bile zor.