Haber 61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot, Trabzonspor’un Hatayspor maçı öncesi yaptığı değerlendirmede, U19 takımına verilen prim sözünün yerine getirilmediğini ifade etti.
Lakot, Juventus galibiyetinin ardından bir yönetici tarafından U19 oyuncularına prim sözü verildiğini, ancak Atalanta zaferine rağmen bu sözün tutulmadığını belirtti.
Yaşanan durumun genç futbolcuların moralini bozduğunu söyleyen Lakot, "Ya verdiğin sözü yerine getir, ya da hiç söz verme. Oyuncuları gereksiz beklentilere sokmayın" dedi.
Hatırlanacağı üzere Trabzonspor U19 takımı, UEFA Gençlik Ligi’nde önce Juventus’u, ardından Atalanta’yı eleyip çeyrek finale yükselerek tarihi bir başarıya imza atmıştı.
Tüm Yorumlar (11)
Maçkalı
1 yıl önceEğer doğruysa yönetim her anlamda sınıfta kaldı vay haline takımın
TS 61
1 yıl önceZubkovv banza goll goll diye tribunler tempo tutmalı bu takım çok temposuz etkisiz yavaş oynuyor hiç oyun planı yok futbolcular isteksiz hırs yok , şenol hoca etkisi takıma yok.
61 TS
1 yıl önceYuhhh bee 2 penaltıyı hakemler yedi yazılar olsun. Tff başkanı, TS a operasyon yapıyor açık ve net.
Kebirli
1 yıl önceYönetici efendi eleyeceğine inanmıyordu demek ki. Eleyincede yan yattı çamura battı.
Tabzonsporlu
1 yıl önceCahil yönetimden daha ne beklenebilir ki.
Toptan
1 yıl önceA takıma verin hakettiler.nesi doğruki bunların
ÇELİK
1 yıl önceNeyin doğru yaptı yönetim,soyunma odasında gençecik çocukları öv ,sonra...hiç alsana 1,2 taneyi kadroya at sahaya yenil be yenil ,zaten oyun yok,19 luk larin maçı azmi bunda daha iyi
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önceA takımın anasını ağlatıyorlar üç sezondur, şimdi de U 19 keyfini kaciracaklar anlaşılan !!!!
Zuga
1 yıl önceAncak uçak alır kendine
Sero
1 yıl önceDiktatör başkanlık olmaz taraftarların duygularıyla oynanmıştır..
TS
1 yıl öncePrim sözü verilmişse yerine getirmeli şart yaw bu kulüpte dışardan eski başkankar da müdahil olup dogruyu destekleyip yanlışı söylemeli eleştirmeli amaç burda A takım gibi U19 da perişan etmek mi yönetim. TS olması zor ama mevcut olan tüm yabancıları satışa çıkarmalı yeni sezonda U19 takımını direkt A takıma çekip Ugurcan artı 4 5 tane üst düzey yabancı futbolcu alıp 11 oluşturmalı U 19 kadrosu ts geleceği cham luns ozan vb çok daha yetenekli faydalı olup şampiyonluga taşıyacak potansiyel va