| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 31 Mayıs 2017 15:30

Trabzonspor'da personele maaş ödenmiyor mu?

Bordo mavili takımda can sıkan bir iddia ortaya atıldı

Maddi anlamda zor bir süreçten geçen Trabzonspor’da personel maaşlarının 2 aydır ödenmediği öne sürüldü.

DHA'nın haberine göre;  Bordo mavili yönetimin sezon başında söz verildiği gibi futbolcuların maaş ile primlerini aksatmadığı ve ödemelerin zamanında yapıldığı ancak personel tarafında maaşlarda uzun süreli gecikmeler yaşandığı kaydedildi.

Geçtiğimiz günlerde yapılan 39’uncu Divan Olağan Genel Kurulu Toplantısı’nda Trabzonspor Denetleme Kurulu, kulübün net borcunu 674 milyon lira olarak açıklamış, UEFA Mali Fair Play Kriterleri kapsamında ise bir sorunun yaşanmadığı belirtilmişti.

 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!