| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Nisan 2025 21:32 Güncellenme tarihi: 06 Nisan 2025 21:52

Trabzonspor'da Pedro Malherio maçı böyle yorumladı: "Bugün kaybettik ama..."

Trabzonspor'da Malherio, Fenerbahçe maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 30. hafta mücadelesinde Fenerbahçe'ye konuk oldu ve sahadan 4-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavili takımda Pedro Malheiro müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Malheiro'un açıklamaları şu şekilde:

Maça iyi başladık. Hafta boyunca iyi çalıştık. Fenerbahçe’nin güçlü olduğu yönleri kapatmaya yönelik çalışmalar yaptık. İlk yarı, çalıştığımız şeyleri sahaya yansıttığımızı düşünüyorum. İyi bir takıma karşı oynadık.

İkinci yarının ilk 15 dakikasının zorlu geçeceğini biliyorduk. Çünkü zor bir stadyumda oynuyorsunuz. Beraberlik ve ikinci golün hızlı gelmesi, bizim adımıza işleri zora soktu.

Belki bugün kaybettik ama bu maçtan öğrenip sonraki haftalar için kullanacağımız şeyler olduğunu düşünüyorum.

Yorumlar (19)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Tek kelime ile, REZİLSİNİZ.

M
Mustafa
1 yıl önce

Fatıh, Futbol oynatmıyor. Gelen gideni aratır oldu. Kimin ne oynadığı belli değil.

T
Tay
1 yıl önce

Kaç maçtır hatalar yapıyorsun belli ki aklın başka yerlerde

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim korkak ve rezil yerli futbolcular utançlarından demeç vermeyecek herhalde.

Özgür ata
1 yıl önce

Topçu filan değil

Tüm Yorumlar (19)

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Tek kelime ile, REZİLSİNİZ.

M
Mustafa
1 yıl önce

Fatıh, Futbol oynatmıyor. Gelen gideni aratır oldu. Kimin ne oynadığı belli değil.

T
Tay
1 yıl önce

Kaç maçtır hatalar yapıyorsun belli ki aklın başka yerlerde

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim korkak ve rezil yerli futbolcular utançlarından demeç vermeyecek herhalde.

Özgür ata
1 yıl önce

Topçu filan değil

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Ama kümeye doğru gidiyoruz. Allahim şu sezon bitsin artık.Bu kadar berbat bir sezon, kadro birdaha gelirse herhalde yine bu yönetimde gelir

B
Bayro
1 yıl önce

Siz hepiniz iyi bir dayak yemelisiniz. Hala bundan sonraymis kafa buluyor bizle utanmaz arlanmazlar reziller.

N
Nevzat Kalaycıoğlu
1 yıl önce

Dragus, golden başka ne yaptın...

B
Berjack
1 yıl önce

Bir atımlık barutun varmış. Sonrası yatış.

B
Bilal
1 yıl önce

Her maç aynı hikaye bu maçtan dersler çıkardık onumuzdeki haftada yenilip ondanda ders cikaricaz maşallah nazar değmesin

F
Fazlı
1 yıl önce

Rakibin etkili oyuncularını iyi etüt etmek gerek• Talisha oyuna girerken hepimiz eyvah demişizdir• Bu adam BJK da oynarken de bize gol atardı• Onu tutacak bir oyucu görevlendirilebilirdi• Oyuncularımızda çevre kontrolü hiç yok• Atılan gollerde bunu görmek mümkün• Biraz daha agresif oyun gerek•

A
AliT
1 yıl önce

Ne zaman kazandınız ki

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Seni futbolcu diye getiren E.dogan istifa istifa istifa

T
TRABZON61
1 yıl önce

4 tane gol yediniz... bu maçtan ileri ki haftalar için ne pay çıkardınız? 2 gollü mağlubiyetler edinmek mi...

Y
Yıkılmaz 61
1 yıl önce

Sadece şunu söylemek istiyorum mendy kulübeye çekilsin Trabzonspor da her şey değişir maçı açıp izleyin mendy i izleyin ne demek istediğimi anlarsınız

C
Canca53
1 yıl önce

Allah aşkina sezon biti hep ayni nakarat oğreneçekleri çok şey varmiş vasat bir oyuncusun idia ediyorum senin gibi yuzlerce oyunçu var amatör liglerde hata senden daha iyisi var ama ne hikmetse scot ekibi yılardir takima uğratiği zarar lari her yil katlanarak artiyor ama yakindir topunuz istifa edip gideçeksiniz ama sevgimiz aşkimiz olan trabuzonsporumuzdan herkesi soğutunuz sizleri ayakta alkişliyoruz

S
Son söz
1 yıl önce

Hep aynı, aynı Aynı nakarat Tantantana var iş yok Gürültü var ses yok Görüntü var renk yok

L
LAZOĞLU
1 yıl önce

sen git kendini maç özetlerinden izle arkaya kaçırdığın fenerli sayısı sayısz ancak arkadan koşarsın. adam kaçırmada bir numarasın.

ömer
1 yıl önce

boş boş adam