Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 30. hafta mücadelesinde Fenerbahçe'ye konuk oldu ve sahadan 4-1 mağlup ayrıldı.
Bordo mavili takımda Pedro Malheiro müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Malheiro'un açıklamaları şu şekilde:
Maça iyi başladık. Hafta boyunca iyi çalıştık. Fenerbahçe’nin güçlü olduğu yönleri kapatmaya yönelik çalışmalar yaptık. İlk yarı, çalıştığımız şeyleri sahaya yansıttığımızı düşünüyorum. İyi bir takıma karşı oynadık.
İkinci yarının ilk 15 dakikasının zorlu geçeceğini biliyorduk. Çünkü zor bir stadyumda oynuyorsunuz. Beraberlik ve ikinci golün hızlı gelmesi, bizim adımıza işleri zora soktu.
Belki bugün kaybettik ama bu maçtan öğrenip sonraki haftalar için kullanacağımız şeyler olduğunu düşünüyorum.
Tüm Yorumlar (19)
Trabzonsporlu
1 yıl önceTek kelime ile, REZİLSİNİZ.
Mustafa
1 yıl önceFatıh, Futbol oynatmıyor. Gelen gideni aratır oldu. Kimin ne oynadığı belli değil.
Tay
1 yıl önceKaç maçtır hatalar yapıyorsun belli ki aklın başka yerlerde
Oflu
1 yıl önceBizim korkak ve rezil yerli futbolcular utançlarından demeç vermeyecek herhalde.
Özgür ata
1 yıl önceTopçu filan değil
Yalnız TS
1 yıl önceAma kümeye doğru gidiyoruz. Allahim şu sezon bitsin artık.Bu kadar berbat bir sezon, kadro birdaha gelirse herhalde yine bu yönetimde gelir
Bayro
1 yıl önceSiz hepiniz iyi bir dayak yemelisiniz. Hala bundan sonraymis kafa buluyor bizle utanmaz arlanmazlar reziller.
Nevzat Kalaycıoğlu
1 yıl önceDragus, golden başka ne yaptın...
Berjack
1 yıl önceBir atımlık barutun varmış. Sonrası yatış.
Bilal
1 yıl önceHer maç aynı hikaye bu maçtan dersler çıkardık onumuzdeki haftada yenilip ondanda ders cikaricaz maşallah nazar değmesin
Fazlı
1 yıl önceRakibin etkili oyuncularını iyi etüt etmek gerek• Talisha oyuna girerken hepimiz eyvah demişizdir• Bu adam BJK da oynarken de bize gol atardı• Onu tutacak bir oyucu görevlendirilebilirdi• Oyuncularımızda çevre kontrolü hiç yok• Atılan gollerde bunu görmek mümkün• Biraz daha agresif oyun gerek•
AliT
1 yıl önceNe zaman kazandınız ki
Akcaabatli
1 yıl önceSeni futbolcu diye getiren E.dogan istifa istifa istifa
TRABZON61
1 yıl önce4 tane gol yediniz... bu maçtan ileri ki haftalar için ne pay çıkardınız? 2 gollü mağlubiyetler edinmek mi...
Yıkılmaz 61
1 yıl önceSadece şunu söylemek istiyorum mendy kulübeye çekilsin Trabzonspor da her şey değişir maçı açıp izleyin mendy i izleyin ne demek istediğimi anlarsınız
Canca53
1 yıl önceAllah aşkina sezon biti hep ayni nakarat oğreneçekleri çok şey varmiş vasat bir oyuncusun idia ediyorum senin gibi yuzlerce oyunçu var amatör liglerde hata senden daha iyisi var ama ne hikmetse scot ekibi yılardir takima uğratiği zarar lari her yil katlanarak artiyor ama yakindir topunuz istifa edip gideçeksiniz ama sevgimiz aşkimiz olan trabuzonsporumuzdan herkesi soğutunuz sizleri ayakta alkişliyoruz
Son söz
1 yıl önceHep aynı, aynı Aynı nakarat Tantantana var iş yok Gürültü var ses yok Görüntü var renk yok
LAZOĞLU
1 yıl öncesen git kendini maç özetlerinden izle arkaya kaçırdığın fenerli sayısı sayısz ancak arkadan koşarsın. adam kaçırmada bir numarasın.
ömer
1 yıl önceboş boş adam