Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 32. hafta mücadelesinde deplasmanda Adana Demirspor ile karşı karşıya geldi ve Simon Banza'nın golüyle sahadan 1-0 galip ayrıldı.
Bordo mavili takımda Pedro Malheiro maç sonu açıklamalarda bulundu.
Pedro'nun açıklamaları şu şekilde:
"Bugünkü maça hafta boyu iyi çalışmıştık. İlk yarı golü geç bulduk ama devreye avantajla girdik. İkinci yarı hava sıcaklığı ve zemin şartlarından dolayı zorlandık.
Perşembe günü kesinlikle kazanmamız gereken bir maç var. Göztepe'yi yenerek finale çıkmak istiyoruz."
Tüm Yorumlar (12)
Nevzat
1 yıl önceRezillerrrrrr yürü gitin zorlanmiṣlar U19 oynasa sizden daha iyi mücadele eder 3 4 atarlardi.
Selim atmaça
1 yıl önceAma ne zorlanma sanırsın Abdemir deyil Barcelona ya karşı oynuyorsunuz
Mesut Kara
1 yıl önceFutbol oynamak gibi bir düşünceniz yok. O yüzden zorlandınız.
ts61
1 yıl öncezorlanma demeyelim.kapasiteniz yok.çöp topçularsınız.bu rezil kadroya teknik direktör desen sizdende kötü.
Osman
1 yıl önceSıcaklık bahane malhero.Siz klas bir futbolcu değilsiniz de ondan böyle.Siz milli aralarda istirahet ediyorsunuz yine futboldan uzaksınız.yani sizi trabzona yakıştıranlara Allah sorsun.
Oğuzhan Öztürk
1 yıl önceFatih Tekke boştur. Üzülüyorum. Ama gelecek sezon iyi bir teknik adam şart. Hemde ŞAPŞART. Oyun değil bu sene küme düşmekten kurtardık. Aynı kadro ve teknik heyet gelecek sezon ne yapar? Görünen köy kılavuz mu ister?
don bas
1 yıl öncehavanin sicakligindan degil,tembeliginizden dolayi zorlandiniz,birileri size futbolun bir nevi savas oldugunu animsatmasi lazim.kosmadan savasmadan mac kazanilmaz,haftalar önce küme düsmüs ve gencleriyle sahaya cikmis bir takimi zar-zor 1-0 yeniyorsunuz.ayip.
Vatandaş
1 yıl önceBu çocuk bir maç var 10 maç yok. Yaptırım, disiplin ve yönetim kurulu müdahelesi olmayınca , paçalarından laçkalık, şımarıklık ve üstne böyle pişkinlik akıyor. Yazık . Çok yazık. Ertuğrul başkanı futbolculara müdahele edip, hesap sormaya, ceza kesmeye davet ediyoruz
Oflu
1 yıl önceBizim kalitesiz takım bu oyunla Göztepe'yi asla yenemez.
LAZOĞLU
1 yıl önceHEP BAHANE ÇIK MACA FUTBOLUNU OYNA BİR VARSIN 10 MAÇ YOKSUN.ADAM ÖNÜNÜ KAPATIYOR ORTA YAPMAYA KALKIYORSUN %90 RAKİBE ÇARPIYOR.GİT KENDİNİ TV.DE ÖZETLERDE İZLE KENDİN BİLE KENDİ FUTBOLUNU BEĞENMEYECEKSİN.
LAZOĞLU
1 yıl önceADAM KAÇIRMADA 1 NUMARA ANCAK ARKADAN KOŞAR.LAFA BAK HEMEN BAHANE BULMUŞ.NE ARIYORDUN -8 DERECE Mİ OYNAMAK ONDA DA HAVA ŞARTLARI DONDUK DERDİN.
Osman
1 yıl önceTrabzonspor hariç diğer takımlar aynı futbolu oynuyorlar ben Trabzonspor neden bunları yapamıyor üzülüyorum.Diğerleri atağa kalkmada bayağı hünerliler bizimkiler sürüme futbolu oynuyorlar atak yapması gerekirken pas pas paslanıp orta sahada top kayıpları ile uğraşıyorlar.pas olur ama kontra ataklarda pas nedir anlamıyoruz o iş en son gol bölgesinde olur.bizimkiler bir türlü ortasahadan çıkamıyorlar.Bu futbolu biz öğrendik asiller öğrenememişler.Dünyanın en kötü futbolunu Trabzonspor oynuyor