| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Nisan 2025 18:12 Güncellenme tarihi: 19 Nisan 2025 18:17

Trabzonspor'da Pedro açıkladı! "Zorlandık çünkü..."

Trabzonspor'da Pedro Malheiro, Adana Demirspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 32. hafta mücadelesinde deplasmanda Adana Demirspor ile karşı karşıya geldi ve Simon Banza'nın golüyle sahadan 1-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımda Pedro Malheiro maç sonu açıklamalarda bulundu.

Pedro'nun açıklamaları şu şekilde:

"Bugünkü maça hafta boyu iyi çalışmıştık. İlk yarı golü geç bulduk ama devreye avantajla girdik. İkinci yarı hava sıcaklığı ve zemin şartlarından dolayı zorlandık.

Perşembe günü kesinlikle kazanmamız gereken bir maç var. Göztepe'yi yenerek finale çıkmak istiyoruz."

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
Nevzat
1 yıl önce

Rezillerrrrrr yürü gitin zorlanmiṣlar U19 oynasa sizden daha iyi mücadele eder 3 4 atarlardi.

S
Selim atmaça
1 yıl önce

Ama ne zorlanma sanırsın Abdemir deyil Barcelona ya karşı oynuyorsunuz

M
Mesut Kara
1 yıl önce

Futbol oynamak gibi bir düşünceniz yok. O yüzden zorlandınız.

T
ts61
1 yıl önce

zorlanma demeyelim.kapasiteniz yok.çöp topçularsınız.bu rezil kadroya teknik direktör desen sizdende kötü.

O
Osman
1 yıl önce

Sıcaklık bahane malhero.Siz klas bir futbolcu değilsiniz de ondan böyle.Siz milli aralarda istirahet ediyorsunuz yine futboldan uzaksınız.yani sizi trabzona yakıştıranlara Allah sorsun.

Tüm Yorumlar (12)

N
Nevzat
1 yıl önce

Rezillerrrrrr yürü gitin zorlanmiṣlar U19 oynasa sizden daha iyi mücadele eder 3 4 atarlardi.

S
Selim atmaça
1 yıl önce

Ama ne zorlanma sanırsın Abdemir deyil Barcelona ya karşı oynuyorsunuz

M
Mesut Kara
1 yıl önce

Futbol oynamak gibi bir düşünceniz yok. O yüzden zorlandınız.

T
ts61
1 yıl önce

zorlanma demeyelim.kapasiteniz yok.çöp topçularsınız.bu rezil kadroya teknik direktör desen sizdende kötü.

O
Osman
1 yıl önce

Sıcaklık bahane malhero.Siz klas bir futbolcu değilsiniz de ondan böyle.Siz milli aralarda istirahet ediyorsunuz yine futboldan uzaksınız.yani sizi trabzona yakıştıranlara Allah sorsun.

O
Oğuzhan Öztürk
1 yıl önce

Fatih Tekke boştur. Üzülüyorum. Ama gelecek sezon iyi bir teknik adam şart. Hemde ŞAPŞART. Oyun değil bu sene küme düşmekten kurtardık. Aynı kadro ve teknik heyet gelecek sezon ne yapar? Görünen köy kılavuz mu ister?

D
don bas
1 yıl önce

havanin sicakligindan degil,tembeliginizden dolayi zorlandiniz,birileri size futbolun bir nevi savas oldugunu animsatmasi lazim.kosmadan savasmadan mac kazanilmaz,haftalar önce küme düsmüs ve gencleriyle sahaya cikmis bir takimi zar-zor 1-0 yeniyorsunuz.ayip.

V
Vatandaş
1 yıl önce

Bu çocuk bir maç var 10 maç yok. Yaptırım, disiplin ve yönetim kurulu müdahelesi olmayınca , paçalarından laçkalık, şımarıklık ve üstne böyle pişkinlik akıyor. Yazık . Çok yazık. Ertuğrul başkanı futbolculara müdahele edip, hesap sormaya, ceza kesmeye davet ediyoruz

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz takım bu oyunla Göztepe'yi asla yenemez.

L
LAZOĞLU
1 yıl önce

HEP BAHANE ÇIK MACA FUTBOLUNU OYNA BİR VARSIN 10 MAÇ YOKSUN.ADAM ÖNÜNÜ KAPATIYOR ORTA YAPMAYA KALKIYORSUN %90 RAKİBE ÇARPIYOR.GİT KENDİNİ TV.DE ÖZETLERDE İZLE KENDİN BİLE KENDİ FUTBOLUNU BEĞENMEYECEKSİN.

L
LAZOĞLU
1 yıl önce

ADAM KAÇIRMADA 1 NUMARA ANCAK ARKADAN KOŞAR.LAFA BAK HEMEN BAHANE BULMUŞ.NE ARIYORDUN -8 DERECE Mİ OYNAMAK ONDA DA HAVA ŞARTLARI DONDUK DERDİN.

O
Osman
1 yıl önce

Trabzonspor hariç diğer takımlar aynı futbolu oynuyorlar ben Trabzonspor neden bunları yapamıyor üzülüyorum.Diğerleri atağa kalkmada bayağı hünerliler bizimkiler sürüme futbolu oynuyorlar atak yapması gerekirken pas pas paslanıp orta sahada top kayıpları ile uğraşıyorlar.pas olur ama kontra ataklarda pas nedir anlamıyoruz o iş en son gol bölgesinde olur.bizimkiler bir türlü ortasahadan çıkamıyorlar.Bu futbolu biz öğrendik asiller öğrenememişler.Dünyanın en kötü futbolunu Trabzonspor oynuyor