Trendyol Süper Lig'in 24. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Beşiktaş ile karşılaştı ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.
Bordo mavililerde Pedro Malheiro maç sonu yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:
"Maça iyi başladık. Öne geçtik. İkinci golü bulabilsek işler daha farklı olabilirdi. 2. yarı rakibimizin baskı yapacağını devre arası konuşmuştuk fakat arka arkaya goller yedik. Bence maçın hakkı beraberlikti.
Takım olarak aslında iyi oyun ortaya koyduk ve sonraki maçlar için umut verdik diye düşünüyorum."
Tüm Yorumlar (9)
farozzz
1 yıl önceHe çok umut verdiniz,hakkı beraberlikmiş bak bak,2.yarı gollere tepki bile veremediniz,ama sizde suç yok,hocanız sıkıntı..
Abdulkadir
1 yıl önceBunlar maçı içerden iyi okuyamıyor galiba.
Udud
1 yıl önceHoca şu ozanda ne buldun.. Maçı bjk ye hediye ettin.. korkak
Cemal civelek
1 yıl önceBireysel hata hat safhata geri oynama hastaligi devam kanatlar sifir bireysel beceri sifir.ileri cikmayi bilmeyen takim besiktas haketti.ilk 11 yalnis
Şevket
1 yıl önceFatih tekke bu takıma diriliş oluşturacağına inanıyorum.
TS 61
1 yıl önceHOCA FARKI VAR, EGER AVCI KARAMAN OLSAYDI TS KAZANIRDI ÇÜNKÜ HIRS AZİM MÜCADELE OYUN AKLI OLURDU SAHADA , ŞENOL HOCADA HIRS AZİM YOK , BU GÜNEŞ TS DA DERBİ MAÇI KAZANAMIYOR 96 DAN G0NÜMÜZE ÖNE GEÇİYOR TS fb gs bjk KARŞISINDA TAKIM BEKLİYOR SONRA RAKİP HIRSLANIYOR GÜNEŞ ÇEKİNİYOR RAKİP GOL ATSIN HIRSI GEÇSİN DİYE BEKLİYOR TAKIMA DA İŞLEMİŞ HALBU Kİ CESUR OYNATSA DER Kİ ÖNDEYKEN PRES 15 DK DEVAM TEMASLI DEVAM 2 Yİ BUL RAKİBİ YILDIR OLMADI MI PAS ÇEVİR SAKİN OYNA AÇIK ARA AMA YOKKKKKKKKK
Serko61
1 yıl önceDevre arası siz hiçbişey konuşmadınız çünkü teknik direktör ve yardımcılarında bu kapasite yok sadece hayal kurup hikaye anlatırlar üzgünüz ve önümüzdeki maça bakacağız derler papağan gibi alayına yazıklar olsun…
Alperen
1 yıl önceİyi oynadık diyorsun da Beşiktaş kalecisi yere yatmadı. Formasında leke yoktu.Iyi oynadın isen neden kalecileri yatmadan maçı bitirdi.
C.YILMAZ
1 yıl önceŞu cihanı kazandır artık hoca