| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 24 Ocak 2018 10:14

Trabzonspor'da Onur'a terapi

Konyaspor karşılaşmasının uzatma anlarında yediği hatalı golle yıkılan Onur Kıvrak’a, takım arkadaşları ve Rıza Çalımbay’dan destek geldi.

Pazar günü oynanan Atiker Konyaspor karşılaşmasına kurtarışları ile damga vuran Trabzonspor'un kaptanı Onur Kıvrak, maçın uzatma anlarında Orkan Çınar’dan yediği hatalı gol sonrasında adeta yıkılmıştı. Son düdüğün çalması ile birlikte yaşanılan puan kaybından dolayı çok üzgün olan 30 yaşındaki eldivenin, soyunma odasında arkadaşlarından özür dilediği öğrenildi. Attığı 2 golle maçın adamı seçilen Burak Yılmaz başta olmak üzere takım arkadaşları tecrübeli kaleciyi teselli etmeye çalışırken, teknik direktör Rıza Çalımbay da soluğu Onur’un yanında aldı.

‘Elinden geleni yapmalısın’

Futbolda böyle talihsizliklerin olabileceğini belirten 54 yaşındaki teknik adam, “Belki burada bize 1 puanı getiren en önemli etken, senin göstermiş olduğun iyi performanstı. Unutmaman gerekir ki sen bu takımın kaptanısın. Şimdi en kısa zamanda bu anı unutmalı ve idmanlarda daha iyi çalışarak takım için elinden geleni yapmalısın” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (18)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ağasar çepnileri
8 yıl önce

Onur kardeşim takma kafana olur arada bizi çok mutlu ettiğin günleri unutmadık

Y
yasar
8 yıl önce

İyi bir kaleci bulunmalı, artık Onur bundan sonra hatalı gol yemeye devam eder. karabük maçında da adam burnunun dibinde kafa ile gol attı.

H
Hakan S.
8 yıl önce

Ayakları kötü, yan toplar kötü, cepheden kötü, sadece karşı karşıya kapatabilme becerisi var. Dolayısıyla TS nin kalesinde olmaması gerektiğini gösteriyor.

Y
yasar
8 yıl önce

çok doğru , duygusallığı bir tarafa koyup tedbir alınmalı.

A
asi
8 yıl önce

işte bu onur kötü..yaww arkadaş bu takımda en iyi onur önünde bu kadar mal olunca haliyle

Tüm Yorumlar (18)

A
Ağasar çepnileri
8 yıl önce

Onur kardeşim takma kafana olur arada bizi çok mutlu ettiğin günleri unutmadık

Y
yasar
8 yıl önce

İyi bir kaleci bulunmalı, artık Onur bundan sonra hatalı gol yemeye devam eder. karabük maçında da adam burnunun dibinde kafa ile gol attı.

H
Hakan S.
8 yıl önce

Ayakları kötü, yan toplar kötü, cepheden kötü, sadece karşı karşıya kapatabilme becerisi var. Dolayısıyla TS nin kalesinde olmaması gerektiğini gösteriyor.

Y
yasar
8 yıl önce

çok doğru , duygusallığı bir tarafa koyup tedbir alınmalı.

A
asi
8 yıl önce

işte bu onur kötü..yaww arkadaş bu takımda en iyi onur önünde bu kadar mal olunca haliyle

E
Ercan
8 yıl önce

Onur dan asla iyi bir kaleci çıkmaz anlayın artık

Y
yuh
8 yıl önce

bu satırları yazarken utanmadınız değil mi?

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Bu taraftari sevmiyorum onur iyi kaleci 10 kere vursa gol olmucak top gitti gol oldu bundan daha net pozisyonlari kurtardi onur takimin ustunde sansizlik olur boyle seyler destek vericeksin moral vericeksin hep iyi gunde olacaksaniz olmayin zorla bu takimi tutturmuyoruz size hayret bisey ya

E
Erol
8 yıl önce

Rıza fener macında estebanı kaleye koy duydun mu

T
tolga
8 yıl önce

onur bitmiş neyi anlatıyorsunuz.Bakın son 3 yıl yediği gollere,bırakın

S
Serdar
8 yıl önce

Onur‘un yeri apayri Trabzonlu futbolcularin bile savunmadigi kadar Trabzonu savundu, en iyi zamaninda gemisini terk etmedi, hata yapiyor ama insAllah toparlar

V
vefa
8 yıl önce

bir hata ile insanları bir anda nasıl da silebiliyoruz..yaptığı hizmetleri fedakarlıkları hemen unutuyoruz.biraz "ahde vefa" lütfen...

T
Trabzon aşığı
8 yıl önce

Onur seni taraftar olarak çok seviyoruz lakin hiçbir serbest vuruşu çıkaramaman ve bu eksikliğini hiçbir şekilde geliştiŕmemen hem senin hemde kaleci antrenörlerinin problemi bu probleme son vermedikçe böyle çok gol yiyecek ve bizi kahredeceksin

Z
zübük
8 yıl önce

kazandırdığı puanlara sayın işte. sıkıntı yok onur

E
erhan
8 yıl önce

Bize iyi bir kaleci lazım ikisinin de miladı sokmuştur.Karabük takımının kalecisi çağlar tam bize göre bence fener tribünlerini nasıl çıldırttı 19 yaşındaki genç harikaydı bravo sana kardeşim.

.
.
8 yıl önce

Onurun morali bozug

S
sadettin ay
8 yıl önce

Onur son haftalarda güven vermeyen istikrarsız bir performans sergiliyor. Birkaç hafta dinlendirilmesi ona yapılacak en iyi terapi olur. Esteban,da tam olarak yeterli değil fakat şu anki formuyla ondan daha iyi ve kaleyi hak ediyor. Evet, Onur,u kesmek malum nedenlerden dolayı hoca için kolay değil ama otoritesini kabul ettirmek istiyorsa bu operasyonu yapabilmeli.

H
Hasan
8 yıl önce

Onur adamdır.10 kişiye karsı beroyu alan rıza efendi hoca falandegildir.bence köyüne gerı dönmeli.