Trabzonspor'da Onur'a terapi
Konyaspor karşılaşmasının uzatma anlarında yediği hatalı golle yıkılan Onur Kıvrak’a, takım arkadaşları ve Rıza Çalımbay’dan destek geldi.
Pazar günü oynanan Atiker Konyaspor karşılaşmasına kurtarışları ile damga vuran Trabzonspor'un kaptanı Onur Kıvrak, maçın uzatma anlarında Orkan Çınar’dan yediği hatalı gol sonrasında adeta yıkılmıştı. Son düdüğün çalması ile birlikte yaşanılan puan kaybından dolayı çok üzgün olan 30 yaşındaki eldivenin, soyunma odasında arkadaşlarından özür dilediği öğrenildi. Attığı 2 golle maçın adamı seçilen Burak Yılmaz başta olmak üzere takım arkadaşları tecrübeli kaleciyi teselli etmeye çalışırken, teknik direktör Rıza Çalımbay da soluğu Onur’un yanında aldı.
‘Elinden geleni yapmalısın’
Futbolda böyle talihsizliklerin olabileceğini belirten 54 yaşındaki teknik adam, “Belki burada bize 1 puanı getiren en önemli etken, senin göstermiş olduğun iyi performanstı. Unutmaman gerekir ki sen bu takımın kaptanısın. Şimdi en kısa zamanda bu anı unutmalı ve idmanlarda daha iyi çalışarak takım için elinden geleni yapmalısın” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (18)
Ağasar çepnileri
8 yıl önceOnur kardeşim takma kafana olur arada bizi çok mutlu ettiğin günleri unutmadık
yasar
8 yıl önceİyi bir kaleci bulunmalı, artık Onur bundan sonra hatalı gol yemeye devam eder. karabük maçında da adam burnunun dibinde kafa ile gol attı.
Hakan S.
8 yıl önceAyakları kötü, yan toplar kötü, cepheden kötü, sadece karşı karşıya kapatabilme becerisi var. Dolayısıyla TS nin kalesinde olmaması gerektiğini gösteriyor.
yasar
8 yıl önceçok doğru , duygusallığı bir tarafa koyup tedbir alınmalı.
asi
8 yıl önceişte bu onur kötü..yaww arkadaş bu takımda en iyi onur önünde bu kadar mal olunca haliyle
Ercan
8 yıl önceOnur dan asla iyi bir kaleci çıkmaz anlayın artık
yuh
8 yıl öncebu satırları yazarken utanmadınız değil mi?
Yalcinx5
8 yıl önceBu taraftari sevmiyorum onur iyi kaleci 10 kere vursa gol olmucak top gitti gol oldu bundan daha net pozisyonlari kurtardi onur takimin ustunde sansizlik olur boyle seyler destek vericeksin moral vericeksin hep iyi gunde olacaksaniz olmayin zorla bu takimi tutturmuyoruz size hayret bisey ya
Erol
8 yıl önceRıza fener macında estebanı kaleye koy duydun mu
tolga
8 yıl önceonur bitmiş neyi anlatıyorsunuz.Bakın son 3 yıl yediği gollere,bırakın
Serdar
8 yıl önceOnur‘un yeri apayri Trabzonlu futbolcularin bile savunmadigi kadar Trabzonu savundu, en iyi zamaninda gemisini terk etmedi, hata yapiyor ama insAllah toparlar
vefa
8 yıl öncebir hata ile insanları bir anda nasıl da silebiliyoruz..yaptığı hizmetleri fedakarlıkları hemen unutuyoruz.biraz "ahde vefa" lütfen...
Trabzon aşığı
8 yıl önceOnur seni taraftar olarak çok seviyoruz lakin hiçbir serbest vuruşu çıkaramaman ve bu eksikliğini hiçbir şekilde geliştiŕmemen hem senin hemde kaleci antrenörlerinin problemi bu probleme son vermedikçe böyle çok gol yiyecek ve bizi kahredeceksin
zübük
8 yıl öncekazandırdığı puanlara sayın işte. sıkıntı yok onur
erhan
8 yıl önceBize iyi bir kaleci lazım ikisinin de miladı sokmuştur.Karabük takımının kalecisi çağlar tam bize göre bence fener tribünlerini nasıl çıldırttı 19 yaşındaki genç harikaydı bravo sana kardeşim.
.
8 yıl önceOnurun morali bozug
sadettin ay
8 yıl önceOnur son haftalarda güven vermeyen istikrarsız bir performans sergiliyor. Birkaç hafta dinlendirilmesi ona yapılacak en iyi terapi olur. Esteban,da tam olarak yeterli değil fakat şu anki formuyla ondan daha iyi ve kaleyi hak ediyor. Evet, Onur,u kesmek malum nedenlerden dolayı hoca için kolay değil ama otoritesini kabul ettirmek istiyorsa bu operasyonu yapabilmeli.
Hasan
8 yıl önceOnur adamdır.10 kişiye karsı beroyu alan rıza efendi hoca falandegildir.bence köyüne gerı dönmeli.