| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Şubat 2018 08:26

Trabzonspor'da önemli görüşme

Başkan Usta ile Çalımbay bir araya geldi

Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta ile teknik direktör Rıza Çalımbay, İstanbul’da bir araya geldi. Takımın gidişatının masaya yatırıldığı toplantıda tecrübeli hoca, en kısa sürede yükselişe geçme sözü verdi

Sezonun ikinci yarısına yapılan kötü başlangıç sonrası eleştirilere maruz kalan yönetim kurulu, durumu tersine çevirmek istiyor. Bordo- mavili takımın başkanı Muharrem Usta da bu doğrultuda İstanbul'da önceki gün teknik direktör Rıza Çalımbay ile bir araya geldi. Görüşmede Usta, tecrübeli teknik adama takımın son durumunu sordu.

YARIŞIN İÇİNDEYİZ
Rıza Çalımbay geldiği günden itibaren sadece Malatyaspor'a mağlup olduğunu ve beraberlik serisine en kısa sürede son vereceklerini dile getirdi. Çalımbay'ın "Merak etme başkan, yükselişe geçeceğiz" dediği belirtildi. Usta, Başakşehir maçının kazanılması durumunda zirve yarışının devam edeceğini belirterek 54 yaşındaki hocadan galibiyet istedi.

Fotomaç

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Selo 6161
8 yıl önce

Olmuyo olmuyo kimse elini taşın altına koymuyo hoca napsın kapeste belli bu takıma takviye şart diyoruz hani nerde tranfer 10 numara nerde stoper nerde 2. Santrfor oyuncun burak yılmaz Kardsim olmazsa vaay halimize

S
Safak
8 yıl önce

Istanbuldan takım mi yönetilir istifaaaa

S
sacit
8 yıl önce

zirveye gerek yok, muharrem onuruyla istifa edecek. rızayı da hastanesine başhekim yapacak. bu iş layıkıyla çözülecek. yoksa bu takım yakında küme düşer.

Ömer
8 yıl önce

Muharrem usta sende Takım'ı yanlız bıraktın döndün kendi işlerine çevirdiğiniz dolaplarda ortaya çıkmaya başladı brakın insanların duygularıyla oynamayı artık biz şampiyonluk istiyoruz gelen her başkan kendni maşllh ticarette şampiyon yapıp gitmiş olan taraftara oldu yazıklarolsun size

H
Hakan
8 yıl önce

Şunların haline bakya sanjki takım almış başını şampiyonluğa gidiyorda poz veriyorlar ne hallere kaldık

Tüm Yorumlar (7)

S
Selo 6161
8 yıl önce

Olmuyo olmuyo kimse elini taşın altına koymuyo hoca napsın kapeste belli bu takıma takviye şart diyoruz hani nerde tranfer 10 numara nerde stoper nerde 2. Santrfor oyuncun burak yılmaz Kardsim olmazsa vaay halimize

S
Safak
8 yıl önce

Istanbuldan takım mi yönetilir istifaaaa

S
sacit
8 yıl önce

zirveye gerek yok, muharrem onuruyla istifa edecek. rızayı da hastanesine başhekim yapacak. bu iş layıkıyla çözülecek. yoksa bu takım yakında küme düşer.

Ömer
8 yıl önce

Muharrem usta sende Takım'ı yanlız bıraktın döndün kendi işlerine çevirdiğiniz dolaplarda ortaya çıkmaya başladı brakın insanların duygularıyla oynamayı artık biz şampiyonluk istiyoruz gelen her başkan kendni maşllh ticarette şampiyon yapıp gitmiş olan taraftara oldu yazıklarolsun size

H
Hakan
8 yıl önce

Şunların haline bakya sanjki takım almış başını şampiyonluğa gidiyorda poz veriyorlar ne hallere kaldık

A
Ali
8 yıl önce

Kayserinin hocası olsa şimdi zirvedeydik

A
Ali
8 yıl önce

Kayserinin hocası olsa şimdi zirvedeydik