Trabzonspor'da önemli görüşme
Başkan Usta ile Çalımbay bir araya geldi
Sezonun ikinci yarısına yapılan kötü başlangıç sonrası eleştirilere maruz kalan yönetim kurulu, durumu tersine çevirmek istiyor. Bordo- mavili takımın başkanı Muharrem Usta da bu doğrultuda İstanbul'da önceki gün teknik direktör Rıza Çalımbay ile bir araya geldi. Görüşmede Usta, tecrübeli teknik adama takımın son durumunu sordu.
YARIŞIN İÇİNDEYİZ
Rıza Çalımbay geldiği günden itibaren sadece Malatyaspor'a mağlup olduğunu ve beraberlik serisine en kısa sürede son vereceklerini dile getirdi. Çalımbay'ın "Merak etme başkan, yükselişe geçeceğiz" dediği belirtildi. Usta, Başakşehir maçının kazanılması durumunda zirve yarışının devam edeceğini belirterek 54 yaşındaki hocadan galibiyet istedi.
Fotomaç
Tüm Yorumlar (7)
Selo 6161
8 yıl önceOlmuyo olmuyo kimse elini taşın altına koymuyo hoca napsın kapeste belli bu takıma takviye şart diyoruz hani nerde tranfer 10 numara nerde stoper nerde 2. Santrfor oyuncun burak yılmaz Kardsim olmazsa vaay halimize
Safak
8 yıl önceIstanbuldan takım mi yönetilir istifaaaa
sacit
8 yıl öncezirveye gerek yok, muharrem onuruyla istifa edecek. rızayı da hastanesine başhekim yapacak. bu iş layıkıyla çözülecek. yoksa bu takım yakında küme düşer.
Ömer
8 yıl önceMuharrem usta sende Takım'ı yanlız bıraktın döndün kendi işlerine çevirdiğiniz dolaplarda ortaya çıkmaya başladı brakın insanların duygularıyla oynamayı artık biz şampiyonluk istiyoruz gelen her başkan kendni maşllh ticarette şampiyon yapıp gitmiş olan taraftara oldu yazıklarolsun size
Hakan
8 yıl önceŞunların haline bakya sanjki takım almış başını şampiyonluğa gidiyorda poz veriyorlar ne hallere kaldık
Ali
8 yıl önceKayserinin hocası olsa şimdi zirvedeydik
Ali
8 yıl önceKayserinin hocası olsa şimdi zirvedeydik