| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Ağustos 2025 13:11

Trabzonspor'da Oleksandr Zubkov'a sürpriz!

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor, antrenman maçında ter attı. Antrenman öncesi Zubkov’un doğum günü kutlandı.

Trabzonspor'da yeni sezon hazırlıkları devam ediyor.

Teknik Direktör Fatih Tekke yönetiminde yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Bordo-Mavililer, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde antrenman maçı yaptı.

Antrenman öncesinde Oleksandr Zubkov için doğum günü pastası kesildi.

Trabzonspor, bir günlük iznin ardından Trendyol Süper Lig’in ilk haftasında karşılaşacağı Kocaelispor maçı hazırlıklarına başlayacak.

okayy.webp

okayyy.webp

okay.webp

 

Kaynak: Trabzonspor

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Boba
10 ay önce

Dün meydanda bi abi hocaya takım koşmuyor yürüyor dedi, hiç cevap vermedi, ne yapayım kosmuyorsa der gibi..transfer yok.Ts sıradan, kümede kalmaya oynayan bir takım haline gelmiştir..

A
Alp
10 ay önce

Bu sene bu kadroyla GS ve FB den her mac 3 yeriz.Iyi bir orta saha alamadik malesef!!!

V
Vatandaş
10 ay önce

Bu sene zubkovun yılı olacak bize çok faydası olacak öyle hissediyorum.

B
Bse
10 ay önce

Transferler nerde..

L
lkm
10 ay önce

Koskoca real madrid orta sahada arda güleri oynatıyor, biz varsa yoksa transfer, transfere gerek yok bence, koysunlar oraya gençlerden birisini 1 yıl oynasın bakalım ne olacak, hatta bu kadroya 3- 4 tane genç koysunlar o şekilde oynasınlar, teknik ekip ve taraftar desteğini ve güvenini göstersin, gerisi gelir bence

Tüm Yorumlar (6)

B
Boba
10 ay önce

Dün meydanda bi abi hocaya takım koşmuyor yürüyor dedi, hiç cevap vermedi, ne yapayım kosmuyorsa der gibi..transfer yok.Ts sıradan, kümede kalmaya oynayan bir takım haline gelmiştir..

A
Alp
10 ay önce

Bu sene bu kadroyla GS ve FB den her mac 3 yeriz.Iyi bir orta saha alamadik malesef!!!

V
Vatandaş
10 ay önce

Bu sene zubkovun yılı olacak bize çok faydası olacak öyle hissediyorum.

B
Bse
10 ay önce

Transferler nerde..

L
lkm
10 ay önce

Koskoca real madrid orta sahada arda güleri oynatıyor, biz varsa yoksa transfer, transfere gerek yok bence, koysunlar oraya gençlerden birisini 1 yıl oynasın bakalım ne olacak, hatta bu kadroya 3- 4 tane genç koysunlar o şekilde oynasınlar, teknik ekip ve taraftar desteğini ve güvenini göstersin, gerisi gelir bence

İhsan ÇAKIROĞLU
10 ay önce

Bu takım ;ne Galatasaray, ne Fenerbahçe, ne de Beşiktaş'tır. Bir aidiyet takımıdır. Bundan kelli şehirden, komşu şehirlerden ve Türkiye ????????genelinden futbolcular takımda olalıdır. Tıpkı Çaycı Ahmet, Necdet, Şehmus, İskender gibi. Yani bir Türkiye kompozisyonu oluşturulmalı, aidiyet arttırılmalıdır. Seyırcde duygu ve heyecanla bu takıma koşmalıdır. Bu bir cesaret ve NIYET-YÜREK -İNANÇ işidir, GÜVEN-SABIR işidir. Hocam ve yönetime Selam , saygı muhabbetle. BAŞARİLAR İnşaallah.