Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. hafta müsabakasında Samsunspor'u konuk etti ve sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı. Bordo mavili ekibin golleri Pedro'dan geldi.
Bordo mavili takımda Okay Yokuşlu maç sonu yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:
Bugün fena bir oyun oynamadık. Geri dönüş yaptık. Attığımız goller ne kadar güzelse de... Yediğimiz goller bize yakışmadı. Gelecek sezon için hatalarımızdan ders çıkarmalıyız. Daha önce de stoper oynadım. Şu an takımdaki durumdan ötürü stoper oynamalıyım. Hocamızın kararı. Ben de elimden geleni yapmaya çalışıyorum.
Tüm Yorumlar (10)
Şimşek
1 yıl önceBu ozanı bu takıma koyan alan oynatan şehri terketsin
surmena
1 yıl önce2-2 gayet iyi sonuç sizin için.
ozgur ata
1 yıl önceo formaya layik degilsiniz hicbiriniz
Bayro
1 yıl önceYönetim istifa tekke istifa, futbolcular degolun
TS61
1 yıl önceOzan Cham Lundstram Mendy Saviç Banza Serdar bye bye
Remzi
1 yıl önceOkay bize bir iylik yap ve önümüzdeki yıl affını iste bizi unut kardeş bi zahmet…
Ahmet NAİR
1 yıl önceLigden düşen ADS un yarısı kadar mücadele etseydiniz bu maçı alırdınız en azından, düştükleri ligde son maçlarında Başakşehir'i deplasmanda yendiler.
Jjd
1 yıl önceAcayip oynuyirsun defansta, Bergomi maşallah..la bı gidin beee
ibrahim
1 yıl önceokay sen bu takımda malzemeci bile olamazsın
Okur
1 yıl önceBu adama ve ozana nasıl katlanıyorlar.. ozan ve bu hemen gitmeli