| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Mayıs 2025 21:17 Güncellenme tarihi: 25 Mayıs 2025 21:35

Trabzonspor'da Okay Yokuşlu maç sonu konuştu: "Bize yakışmadı"

Trabzonspor'da Okay Yokuşlu Samsunspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. hafta müsabakasında Samsunspor'u konuk etti ve sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı. Bordo mavili ekibin golleri Pedro'dan geldi.

Bordo mavili takımda Okay Yokuşlu maç sonu yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

Bugün fena bir oyun oynamadık. Geri dönüş yaptık. Attığımız goller ne kadar güzelse de... Yediğimiz goller bize yakışmadı. Gelecek sezon için hatalarımızdan ders çıkarmalıyız. Daha önce de stoper oynadım. Şu an takımdaki durumdan ötürü stoper oynamalıyım. Hocamızın kararı. Ben de elimden geleni yapmaya çalışıyorum.

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Şimşek
1 yıl önce

Bu ozanı bu takıma koyan alan oynatan şehri terketsin

S
surmena
1 yıl önce

2-2 gayet iyi sonuç sizin için.

O
ozgur ata
1 yıl önce

o formaya layik degilsiniz hicbiriniz

B
Bayro
1 yıl önce

Yönetim istifa tekke istifa, futbolcular degolun

T
TS61
1 yıl önce

Ozan Cham Lundstram Mendy Saviç Banza Serdar bye bye

Tüm Yorumlar (10)

Şimşek
1 yıl önce

Bu ozanı bu takıma koyan alan oynatan şehri terketsin

S
surmena
1 yıl önce

2-2 gayet iyi sonuç sizin için.

O
ozgur ata
1 yıl önce

o formaya layik degilsiniz hicbiriniz

B
Bayro
1 yıl önce

Yönetim istifa tekke istifa, futbolcular degolun

T
TS61
1 yıl önce

Ozan Cham Lundstram Mendy Saviç Banza Serdar bye bye

R
Remzi
1 yıl önce

Okay bize bir iylik yap ve önümüzdeki yıl affını iste bizi unut kardeş bi zahmet…

A
Ahmet NAİR
1 yıl önce

Ligden düşen ADS un yarısı kadar mücadele etseydiniz bu maçı alırdınız en azından, düştükleri ligde son maçlarında Başakşehir'i deplasmanda yendiler.

J
Jjd
1 yıl önce

Acayip oynuyirsun defansta, Bergomi maşallah..la bı gidin beee

I
ibrahim
1 yıl önce

okay sen bu takımda malzemeci bile olamazsın

O
Okur
1 yıl önce

Bu adama ve ozana nasıl katlanıyorlar.. ozan ve bu hemen gitmeli