| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Şubat 2025 18:20 Güncellenme tarihi: 15 Şubat 2025 18:22

Trabzonspor'da Okay Yokuşlu derbi öncesi konuştu: "Hepimiz çok üzgünüz"

Trabzonspor'da Okay Yokuşlu Beşiktaş maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 24. hafta mücadelesinde Tüpraş Stadı'nda Beşiktaş'a konuk oluyor.

Bordo mavili takımda Okay Yokuşlu maç öncesi yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"Maalesef sözlerin bittiği yer. Üzücü olay. Ahmet'in sevenlerine başsağlığı diliyoruz. Hepimiz çok üzgünüz.

Uzun bir sakatlık sürecim oldu. İlk defa böyle uzun bir süreç yaşadım. Takıma katıldığım için mutluyum. Kazanmaya geldik. İç sahadaki performansı dış sahaya yansıtmak istiyoruz. Hazırız."

 

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
G.T
1 yıl önce

Trabzonspor'un Okay Yokuşlu diye bir oyuncusu mu vardı? Bankamatik oyuncusudur.

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Okay sen sezonu kapattın sanırım???