| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Nisan 2025 18:38 Güncellenme tarihi: 27 Nisan 2025 19:06

Trabzonspor'da Okay Yokuşlu açıkladı! "Zor durumlara da düştük ama..."

Trabzonspor'da Okay Yokuşlu Alanyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Süper Lig'de 33. hafta mücadelesinde Alanyaspor'u Zubkov, Sikan(2) ve Banza'nın golleriyle 4-3 mağlup etti.

Bordo mavili takıma Okay Yokuşlu maç sonu açıklamalarda bulundu.

Yokuşlu'nun açıklamaları şu şekilde:

Maça çok iyi başladık ve golleri de bulduk zaten. Zaman zaman zor durumlara da düştük ama önemli olan takımın reaksiyon verebilmesiydi. Dört güzel gol attık. Kazandığımız için mutluyuz.

Kariyerimde daha çok orta saha oynadım. Ama zaman zaman yurt dışında stoper olarak da görev yaptım. Savić'in sakatlığı vardı. Fatih Hoca'nın taktikleri doğrultusunda en iyisini yapmaya çalışıyorum. Stoper oynamaktan dolayı da gayet memnunum.

Fatih Hoca ile beraber bir oyun şablonumuz var. Bunu her oyuncuya aşılamaya çalışıyor. Önümüzdeki sezon için umut vadeden şeyler görüyoruz. O yüzden bütün oyuncular olarak hocamızın dediklerini yapmaya çalışıyoruz.

Kupa bizim için çok önemli. Ligde de gelebileceğimiz en iyi yere gelmek istiyoruz. Son haftalarda yükselen bir grafiğimiz var, en iyi şekilde tamamlayacağız.

U19 takımı çok iyi mücadele ediyor. Biz de takip ediyoruz. Başkanımız ve yöneticilerimiz de finale destek vermeye gidecek. Umarım onlar da Trabzonspor ve millî takım formalarını terletecek. Hepimiz bu yoldan geçtik. İnşallah Türk futbolu onlara uygun ortamı sağlar, hem de onlar hedefledikleri noktalara gelir.

Penaltı pozisyonuna gelene kadar saha içinde farklı şeyler de var. Bizim bunlara odaklanıp düzeltmemiz gerek.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Selim Türk
1 yıl önce

Zor duruma düşersiniz tabi. Takımın en çok topla oynayanı kalecisi olur mu Allah aşkına.

M
Mesut
1 yıl önce

Tekke sınıfta kaldı. Uğurcan aynı hatalarına devam ediyor. Göztepe maçında da aynı hataları yaptı Göztepe değerlendiremedi. Kupa maçı oynamış bir takımın 70. dakikaya kadar oyuncu değiştirmesi bir antrenör beceriksizliği. Cham ve Enis Destan erken oyuna alınabilirdi. Arif Boşlukta kupa maçı oynamış yorgun oyuncuların yerine erken girebilirdi. Tekke bu gidişle kuyusunu kazar. Maçı kazanabilirsin ancak geleceği kaybedersin.

H
Hayri
1 yıl önce

Senden hiç umudum yok bir adım ilerlemedin bizden gitiğinden daha kötü döndün,rakip cezasahasındayken bile kaleci uğurcanı arıyorsun bir profesyonel futbolcu beş metreye becerip pas atamazmı bize bir iylik yap ve bırak git bizahmet…

O
Ofluu61
1 yıl önce

Senin gibi yanındaki adama becerip de pas atamayan olursa daha çok zor durumlarda kalırsınız...YETENEKSİZSİN...