| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Mayıs 2025 14:15 Güncellenme tarihi: 28 Mayıs 2025 14:53

Trabzonspor'da Oğuzhan Yılmaz şampiyonluk sonrası açıkladı! "Omuzumuzdaki yük arttı"

Trabzonspor U19 takımında Oğuzhan Yılmaz kupa töreni sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, U19 Elit A Ligi'nde son hafta mücadelesinde Bodrum FK'yı 2-1 ile geçti ve müsabaka sonrası kupa töreni düzenlendi.

Tören sonrası Haber61 canlı yayınında açıklamalarda bulunan Oğuzhan Yılmaz şu ifadeleri kullandı:

Biz çok mücadele edip emek gösterdik. Bunun da karşılığını aldık. Ligde iki kez üst üste şampiyon olduk. Avrupa'da ikinci olduk. İyi bir aile olduk ve güzel başarılar yakaladık.

Her Trabzonspor'da oynayan genç gibi Trabzonspor'da oynamak istiyorum. Ardından milli takım ve Avrupa hedefim var. 

Omuzumuzdaki yük arttı. Herkesin bizden beklentisi var. Sadece Trabzonspor taraftarları değil diğer takım taraftarları ve yöneticileri de bizi destekledi. Önümüzdeki yıllarda ne olacak, birlikte göreceğiz.

 

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Genclerimizi cani gönülden Tebrik ediyorum inşallah bu başarılarını A Takıma taşırlar büyük başarılar yaşarız.