Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Göztepe'yi ağırladı ve sahadan 2-0 galip ayrılarak adını finale yazdırdı.
Bordo mavililerde Nwakaeme maç sonu açıklamalarda bulundu.
Nwakaeme'nin açıklamaları şu şekilde:
Maçın öneminin bilinceydik. İlk 10 dakikada bizi pas yapmakta engellediler fakat biz buna çalışmıştık. Genel olarak iyi oynadık. Taraftarlarımız hatalardan mutlu olmayabilir ama bunun üzerine çalışıyoruz. Günün sonunda kazanıp finale yükseldik.
Penaltı pozisyonun içindeydim. Penaltı olduğundan emindim. Ofsayt tartışması vardı. Sonuç olarak baktılar ve penaltıyı verdiler.
Zubkov büyük bir yetenek ve inanılmaz bir sol ayağı var. Bu sezon işler benim adıma iyi gitmedi. İstemediğim şeyler yaşadım. Eleştiriler olacaktır ama her şeyden önce ben kendimi eleştiriyorum. Taraftarlara teşekkür ederim. Sahada her an onların mutluluğu için mücadele ediyorum. Sezon sonu her şey daha güzel olacak.
Tüm Yorumlar (13)
Savatanica
1 yıl önceDaha ne yapacaksin bay Beyin ? Senin sayende takim izlenebilir halde.O yaşa rağmen verimli oyunu takdir ediyoruz.
Kemal kurt
1 yıl önceHelal sana be koca adam Nwakaeme
Serko61
1 yıl önceAdam sakat belli kasık sakatlığı çok illet bir sakatlıktır en ufak bir ters haraket yada topa sert vurmada yine tekrarlar bırak koşmayı yürüyemesin bile,son yirmi dakka kasığını tutarak oynadı tahminim final maçına kadar tedavi olur ve o maçta herşeyi riske atarak oynar,çünkü o yoksa Trabzonspor ne top tutabiliyor nede pozisyon bulabiliyor malesef..Toni ve saviç mutlaka finalde olmalı yoksa hiç şansımız yok malesef..
AhMeT
1 yıl önceBu Adam tam kafes dövüscüsü.Fatih Teke ye tavsiyem,bu adam antremanlari kapali spor salonunda ter antremani yaptirin yeter,bu adam yorulmamali,sonra sür 11 de sahaya.Takımı taşıyor bu Adam,sakatlanmamalı,DIKKAT!!!!
TRABZON61
1 yıl önceOldu olacak çiğ et yedirsin...
Osman61
1 yıl önceNwakaeme sen 30 dakika oyna yeter bu takim kesin kazanir
Hakan
1 yıl önceAdam büyücü gibi. Rakibin aklını alıyor ama müzmin sakatlık sıkıntısı var. Yaşı ileri. Kolay sakatlanıyor. Erken çıkart be kardeşim. Kesin yine 3-4 hafta yok
Cem ataman
1 yıl önceMukemmel cok mukkemel biri ve bir oyuncu Nwakaeme !!!! Trabzonspor tarihinin en iyisi bence !!!!!!!!! Super Anthony !!!!!!
m tok
1 yıl önceiyi hasda arkadaş o penaltı pozisyonunda zorlamanın anlamı neydi? penaltı noktası önünde iki adam boş boş bekliyordu neden onlara vermedin?
Ordulu-Trabzonsporlu
1 yıl önceTrezeguet e vereceğiniz 4 milyon euro bonservisi şu adama verseydiniz de hiç gitmese izlese idik. Takımın oyununu değiştiriyor,böyle oyuncu bulmak zor
Horozoğlu
1 yıl önceadamsın...
Ercan Şen
1 yıl önceHalam bu uşağın adını koymuştu: Yiri baş. 40 yaşında bile takımı sırtlayan koca adam, Yiri baş.., 2 yılını Trabzon'dan uzakta geçirmesine sebep olanlar şimdi nerde.
Hasan
1 yıl önceŞampiyonluk sonrası Wakeme kalsaydı takım kesinlikle sıradanlaşmazdı. Yusuf, Abdülkadiri yıldız yapan Wakeme idi. Wakeme gidince oyun aklı da gitti takımın. Trabzonspor yeni bir Wakeme bulmak zorunda. Taha Ali olabilir mi? İzlenmeli bence. Trabzonspor daha ççok gööz önünde olmayan ligleri izlemeli