| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Mayıs 2025 21:19 Güncellenme tarihi: 25 Mayıs 2025 21:38

Trabzonspor'da Mustafa Eskihellaç'tan yeni sezon mesajı!

Trabzonspor'da Mustafa Eskihellaç, Samsunspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. hafta müsabakasında Samsunspor'u konuk etti ve sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı. Bordo mavili ekibin golleri Pedro'dan geldi.

Bordo mavili takımda Mustafa Eskihellaç maç sonu yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

“Anlam veremediğimiz bir şekilde bu sezonun başından beri gelen bir durum var. İkinci golü çok çabuk yedik. Üstünlüğümüzü koruyamadık. Üzgünüz. Gelecek sezon daha güçlü, daha dirençli, daha iyi bir Trabzonspor olacağız. "

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
surmena
1 yıl önce

Yeni sezonda 5-6 tane 30-35 yaş üstü oyuncu ve birkaç arsa ile bomba gibi başlarız yeni sezona. Yönetime başarılar.

O
ozgur ata
1 yıl önce

bu kadroda satilmayacak topcu yok, alicisi varsa herkes gitsin, yanina baskan ve hoca da bedava

A
Akçaabatlıselçuk
1 yıl önce

TEKNİK TREKTÖRMÜZÜN ne başarısı var bu başarıyı yapar diyebilelim ? VEYA TRANSFER BOŞA PARALAR HARÇAYAN DAĞIDAAN YÖNETİM ,BAŞKANININ ? ve ki FATİH TEKKE GELSİN DİYENLER MAÇA GİDİP ONU DESTEKLEMEMİŞ ne garip ? BAŞARISIZ OLAN HERKES GİDECEK YÖNETİM ,TEKNİK EKİP ,OYUNCU VS BAŞARILI OLMAK İÇİN BU 3 BİLGİ BİLİNMELİ .DENEM YEİ DEĞİL TRABZONSPOR

B
Bayro
1 yıl önce

Yönetim istifa tekke istifa.