| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Nisan 2025 20:50 Güncellenme tarihi: 02 Nisan 2025 21:40

Trabzonspor'da Mustafa Eskihellaç attığı gol için konuştu! "Çalışmıştık"

Trabzonspor'da Mustafa Eskihellaç maç sonu açıklamalarda bulundu:

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Bodrum FK ile kozlarını paylaştı. Normal süresi 2-2 biten mücadelede Trabzonspor uzatma bölümünde skoru 3-2'ye getirerek sahadan galip ayrıldı ve adını yarı finale yazdırdı.

Bordo mavililerde Mustafa Eskihellaç maç sonu açıklamalarda bulundu:

Zor maç oldu. Biz de rakibimiz de iyi mücadele etti. Sonuç olarak kazandık. Bu maçı geçmek önemliydi. Şimdi yarı final var. İnşallah kupayı alırız.

Pozisyonu daha önce çalışmıştık. Okay'ın güzel pası çok şükür gol oldu. Kazanmamıza vesile olduysa ne mutlu bize.

 

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kemal kurt
1 yıl önce

Mustafa Mustafa sen bir harikasın harika

6
61 TS
1 yıl önce

BU SEZON VE UGURCAN MUSTAFA ZUBKOV HARİÇ BİTSİN GİTSİN ARTIK YETER NE KOŞUYOR NE BİŞEY VAR GİDİN ARTIK

Özgür ata
1 yıl önce

Pedro cok vasat, arif ve mustafa beklerimiz olmalı

H
Hakan
1 yıl önce

Defans hatasını da çalıştıydınız demek.