Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor, bugün Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yeniden toplanıyor.
15-27 Temmuz tarihleri arasında Erzurum’da kamp yapan bordo-mavililer, kampın ardından futbolculara verilen üç günlük izni tamamladı.
Teknik direktör Fatih Tekke yönetimindeki ekip, Trabzon’da çalışmalarına kaldığı yerden devam edecek.
Tüm Yorumlar (6)
SELYA
10 ay önceBu kadroyla bu takım ligi 6. veya 7. sırada tamamlar....Nokta.
Oflu
10 ay önceBizim takım sezonu 30 Haziran'da açtı ve 15-27 Temmuz tarihleri arasında Erzurum’da yapılan kamp süresi ile toplam istihalelerle beraber 27 gün, bu çok kısa. Anatomik olarak bir futbolcunun kondisyon kazanma süresi 6-8 haftadır. Bu 6-8 haftaya taktik ve teknik antrenmanlar dahil değil. Her şeyi bilinçsiz ve üstün körü yapar iseniz, her şey olur. Sonra da bizim takım niye sahada koşamıyor diye çok soru sorarız.
Kemalkurt
10 ay önceHaydi çocuklar geçen yılın öcünü alalım ve bu sene meydanda eğlenelim inşallah sizlerin sayesinde bizde güleceğiz hayırlı iyi sezonlar inşallah
mts
10 ay öncebanza satın alınıyormuş, umarım doğru değildir bu haber
Abuzer
10 ay önceVe mesai başlar başlamaz sezon bitiyor :)
Ali ÇEGE
10 ay önceHani transfer neredeeee