| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Haziran 2025 10:48 Güncellenme tarihi: 15 Haziran 2025 17:38

Trabzonspor'da Mendy'e kolay çıkış yok! Sözleşmedeki maddeler fiyatı yukarı çıkardı

Trabzonspor, Batista Mendy'nin sözleşmesinde maddeler dolayısıyla Fransız oyuncu için 10 milyon Euro dolayındaki tekliflere sıcak bakmıyor. Bordo mavililerin futbolcudan 15 milyon Euro civarında bonservis bedeli beklediği belirtildi.

Trabzonspor’un 25 yaşındaki Fransız orta sahası Batista Mendy, Avrupa kulüplerinin radarına girdi. 2023 yazında Angers’den transfer edilen ve kısa sürede takımın vazgeçilmez isimlerinden biri olan Mendy için teklifler gelmeye başladı.

Fransa Ligue 1 ekiplerinden Nantes’ın oyuncuyla ciddi şekilde ilgilendiği, 10 milyon euro seviyesinde bir teklif hazırlığında olduğu ifade ediliyor. Ancak Trabzonspor cephesi, oyuncunun sözleşmesinde yer alan maddeler nedeniyle bonservis beklentisini 15 milyon euro olarak belirledi.

Mendy’nin menajeri Kevin Benhaim’in sosyal medyada yaptığı paylaşımlar, Nantes ile görüşmelerin sürdüğüne yönelik yorumlara neden oldu. Ancak transferin önünde bazı kritik detaylar var. Sözleşmeye göre, transfer bedelinin 10 milyon euroyu aşması durumunda bu tutarın yüzde 10’u oyuncuya ödenecek. Ayrıca, Trabzonspor’un Angers’e ödediği 4.4 milyon euroyu aşan her bedelin yüzde 20’si Fransız kulübüne gidecek. Bu maddeler, Trabzonspor'un bonservis bedelini de yukarı çıkarmış durumda. 

Transfer sürecindeki gelişmeler dikkatle takip edilirken, Trabzonspor cephesi yıldız futbolcuyu satma konusunda aceleci davranmıyor. Nantes ve diğer talip kulüplerin bordo-mavililerin istediği rakama çıkıp çıkmayacağı ise önümüzdeki günlerde netlik kazanacak.

Kaynak: CNN Türk

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hayri
1 yıl önce

Her halukarda yüzde otuz mendi ve eski kulübüne gidecek ne kontrat yapmış bizimkiler bravo valla,üçte biri bizim deyil yani…tabi birde menejer yiyecek en az yüzde onda ona verirler etti yüzde kırk…

E
Ertan
1 yıl önce

Böyle anlaşma mı olur?Sanki Hamsik!Zaten klasik bir ön libero.Çalım yeteneği 0,ara pas yeteneği 0,uzun sipabetli pas0, asist yapma yeteneği 0,gol beklentisi 0,uzaktan şut yeteneği 0,kornerde kafa golü beklentisi 0,savunma amaçlı ortalarda kafa hakimiyeti 0.Tek yeteneği(eğer bu da yetenekse) koşmak ve rakibi el kol ile durdurup 2 maçta 1 sarı kart görmek.Gönderin gitsin altyapıdan birisini oynatın bu adam yerine….

K
Karakoncolos
1 yıl önce

İkna edilebiliyorsa bir sezon daha kalması güzel olur. Fakat ısrarla, sözleşmeyi fırsat bilip adamı zorla tutmaya çalışırsak fayda göremeyiz. Takıma stoper transfer edip şu adamı düzenli şekilde asıl mevkisinde oynatsak 15 milyon euroyu rahat görür. Folcarelli ile beraber oynadığında performansı yukarıya çıkacaktır. Şu yabancı sınırı denen rezaleti de federasyona baskı yapıp kaldırtmak gerek.

E
Erdem
1 yıl önce

Mendy burası dingo ahırı değil diyemiyorum çünkü yabancı kontenjanı yüzünden yok yer açacağım muhabbeti yeterki gitsin yer açılsın bizde Savic gibi hem pahalı hem işi bitmiş hem de sakat 45 yaşında futbolcu alacağız diye bedavaya adam gönderiyoruz tabi menajer ve futbolcular salak mı ? Oynamam diye tehdit edeni oynatmam diye tehdit eder kulüp ama bunun için yabancı kontenjanını dinine kadar doldurma ama değil mi, 2-3 futbolcu boşluk olsun her zaman ama o beyin nerede bizimkiler de !!!

H
hakan
1 yıl önce

gönderin gitsin kardeşim kimse bu adama o paraları vermez. performası giderek düşüyor.

Tüm Yorumlar (11)

H
Hayri
1 yıl önce

Her halukarda yüzde otuz mendi ve eski kulübüne gidecek ne kontrat yapmış bizimkiler bravo valla,üçte biri bizim deyil yani…tabi birde menejer yiyecek en az yüzde onda ona verirler etti yüzde kırk…

E
Ertan
1 yıl önce

Böyle anlaşma mı olur?Sanki Hamsik!Zaten klasik bir ön libero.Çalım yeteneği 0,ara pas yeteneği 0,uzun sipabetli pas0, asist yapma yeteneği 0,gol beklentisi 0,uzaktan şut yeteneği 0,kornerde kafa golü beklentisi 0,savunma amaçlı ortalarda kafa hakimiyeti 0.Tek yeteneği(eğer bu da yetenekse) koşmak ve rakibi el kol ile durdurup 2 maçta 1 sarı kart görmek.Gönderin gitsin altyapıdan birisini oynatın bu adam yerine….

K
Karakoncolos
1 yıl önce

İkna edilebiliyorsa bir sezon daha kalması güzel olur. Fakat ısrarla, sözleşmeyi fırsat bilip adamı zorla tutmaya çalışırsak fayda göremeyiz. Takıma stoper transfer edip şu adamı düzenli şekilde asıl mevkisinde oynatsak 15 milyon euroyu rahat görür. Folcarelli ile beraber oynadığında performansı yukarıya çıkacaktır. Şu yabancı sınırı denen rezaleti de federasyona baskı yapıp kaldırtmak gerek.

E
Erdem
1 yıl önce

Mendy burası dingo ahırı değil diyemiyorum çünkü yabancı kontenjanı yüzünden yok yer açacağım muhabbeti yeterki gitsin yer açılsın bizde Savic gibi hem pahalı hem işi bitmiş hem de sakat 45 yaşında futbolcu alacağız diye bedavaya adam gönderiyoruz tabi menajer ve futbolcular salak mı ? Oynamam diye tehdit edeni oynatmam diye tehdit eder kulüp ama bunun için yabancı kontenjanını dinine kadar doldurma ama değil mi, 2-3 futbolcu boşluk olsun her zaman ama o beyin nerede bizimkiler de !!!

H
hakan
1 yıl önce

gönderin gitsin kardeşim kimse bu adama o paraları vermez. performası giderek düşüyor.

Çınar
1 yıl önce

Mendy çok iyi oyuncudur. İlk geldiğinde çok iyiydi, adeta savaşıyordu. İlerleyen saatlerde yalnız başına kaldı, yorgun düştü. Stoperde onlarca maça çıkarıldı. Geçen sene iyi bir teklif geldi verilmeyince morali bozuldu. Oysa böyle denmeliydi sezon başında: Kendini göster, iyi takımlara çok iyi bonservisle gidersin. Sana güveniyoruz, moral motivasyon… En az 20 lerde transfer görüşmeleri yapardık.Bu halde katkı sağlayamaz gönderilmeli.

M
Murat
1 yıl önce

Ön libero oynayan çok var bizde baniya dönsün stopere para cebe kalsın

Özkar
1 yıl önce

10 milyon versinler öp anlina koy yoksa birdaki sene top oynamayacak para verip yolladinlar en güzeli

B
Bordo
1 yıl önce

Satın gitsin dragus ozan luns çam Satın gitsin kurtarın ts u saviçi de gönder yönetlm

N
Nisan toz
1 yıl önce

Niye 10 milyona veriyorlar ki klüp 15 istiyorsa ve nantes klübü 10 milyondan yukarı çıkmıyorsa bizde oyuncuyu 9.950’ye satalım böylece oyuncu devre dışı kalsın klübü de 4.4’ün üstü olan 5.550’nin %20’si olan 1.100’ü alsın klübe de 8.850 kalsın yani 15’e de versek düşecek paralarla gene bu rakama yakın bir rakama denk gelecek.

K
Kaya
1 yıl önce

bu adam gönderilmedi diye maç satıyor satmayacaksanız da oynatmayın yedekte takılsın