Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 34. hafta mücadelesinde deplasmanda Kasımpaşa ile 1-1 berabere kaldı. Bordo mavili ekibin golünü Sikan kaydetti.
Trabzonspor'da Mendy maçın ardından yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:
"3 maçlık bir serimiz vardı. Bu çok iyi ve bizi mutlu ediyordu. Bugün dışarıda oynadığımız maçta, bir puan almak bizim için iyi bir sonuçtu. İkinci yarıya bakacak olursak daha fazla hücum yaptık, pozisyon bulduk diyebiliriz."
Tüm Yorumlar (10)
Bayro
1 yıl önceAllah rızası için bunları seneye hepsini gönderin bunlar nerde oynadıklarını bilmiyorlar bunlar küçük takım topcusu bunlari defedin gitsin. Bir puan iyiymiş
TS 61
1 yıl önceBu tff başkanını TS kulubu getirdi tff başkanlığına hermaç ts dogratıyor, adalet yok ayrıcalık degil adalet yok. TS u d.bakır takdir hakkı lafı bitirdi ts bunu kabul etmeyecek ne anlatıyorsun tff başkanı demeli ts u bitirmek mi amacın demeli çünkü gelecek sezon da aynı olur ayıptır günahtır emeklere. gs 8 10 gun dinlesin TS kaç gun ara veriyor ayıptır.
Oflu
1 yıl önceTabiki deplasmanda alınan 1 puan bizim kalitesiz takım için çok iyi bir sonuç.
oflu61
1 yıl önceBiri buna hangi takımda oynadığını hatırlatsın
Jejd
1 yıl önceLa bı git bee..nerden doldunuz bu takıma..Alayiniz cer copp, bir puan iyiymiş de gett işine
Özgür Ustaoglu
1 yıl önceSatılması gerekeken en acil topçu bu kasten oynamıyor bu tipsiz
Kayya
1 yıl önceSenin orta sahada olduğun rakibi izlediğin her maçta 1 puan iyi
Taraftar61
1 yıl öncebiri şu at ağızlıya Trabzonspor'da oynadığını söylesin, burda hiç bi zaman derbiler dahil deplasmanda alınan 1 puan iyi bişey değildir
tuncer
1 yıl önceBir şey yazayım dedim baktım yorumlara gereknler yazılmış.
FORZA TS
1 yıl önceBunun biran önce takımdan gönderilmesi lazım, agresiflik sıfır,reaksiyon sıfır, teknik var ama ağır ve hantal, olur olmaz yerde top kaptırıyor. top rakipte iken topun arkasında kalıyor. yani bu Takım , buna 5 numara büyük geliyor.