| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Mayıs 2025 22:22 Güncellenme tarihi: 05 Mayıs 2025 22:24

Trabzonspor'da Mendy maç sonu konuştu: "Dışarıda 1 puan iyi"

Trabzonspor'da Batista Mendy Kasımpaşa maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 34. hafta mücadelesinde deplasmanda Kasımpaşa ile 1-1 berabere kaldı. Bordo mavili ekibin golünü Sikan kaydetti.

Trabzonspor'da Mendy maçın ardından yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı: 

"3 maçlık bir serimiz vardı. Bu çok iyi ve bizi mutlu ediyordu. Bugün dışarıda oynadığımız maçta, bir puan almak bizim için iyi bir sonuçtu. İkinci yarıya bakacak olursak daha fazla hücum yaptık, pozisyon bulduk diyebiliriz."

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
1 yıl önce

Allah rızası için bunları seneye hepsini gönderin bunlar nerde oynadıklarını bilmiyorlar bunlar küçük takım topcusu bunlari defedin gitsin. Bir puan iyiymiş

T
TS 61
1 yıl önce

Bu tff başkanını TS kulubu getirdi tff başkanlığına hermaç ts dogratıyor, adalet yok ayrıcalık degil adalet yok. TS u d.bakır takdir hakkı lafı bitirdi ts bunu kabul etmeyecek ne anlatıyorsun tff başkanı demeli ts u bitirmek mi amacın demeli çünkü gelecek sezon da aynı olur ayıptır günahtır emeklere. gs 8 10 gun dinlesin TS kaç gun ara veriyor ayıptır.

O
Oflu
1 yıl önce

Tabiki deplasmanda alınan 1 puan bizim kalitesiz takım için çok iyi bir sonuç.

O
oflu61
1 yıl önce

Biri buna hangi takımda oynadığını hatırlatsın

J
Jejd
1 yıl önce

La bı git bee..nerden doldunuz bu takıma..Alayiniz cer copp, bir puan iyiymiş de gett işine

Tüm Yorumlar (10)

B
Bayro
1 yıl önce

Allah rızası için bunları seneye hepsini gönderin bunlar nerde oynadıklarını bilmiyorlar bunlar küçük takım topcusu bunlari defedin gitsin. Bir puan iyiymiş

T
TS 61
1 yıl önce

Bu tff başkanını TS kulubu getirdi tff başkanlığına hermaç ts dogratıyor, adalet yok ayrıcalık degil adalet yok. TS u d.bakır takdir hakkı lafı bitirdi ts bunu kabul etmeyecek ne anlatıyorsun tff başkanı demeli ts u bitirmek mi amacın demeli çünkü gelecek sezon da aynı olur ayıptır günahtır emeklere. gs 8 10 gun dinlesin TS kaç gun ara veriyor ayıptır.

O
Oflu
1 yıl önce

Tabiki deplasmanda alınan 1 puan bizim kalitesiz takım için çok iyi bir sonuç.

O
oflu61
1 yıl önce

Biri buna hangi takımda oynadığını hatırlatsın

J
Jejd
1 yıl önce

La bı git bee..nerden doldunuz bu takıma..Alayiniz cer copp, bir puan iyiymiş de gett işine

Özgür Ustaoglu
1 yıl önce

Satılması gerekeken en acil topçu bu kasten oynamıyor bu tipsiz

K
Kayya
1 yıl önce

Senin orta sahada olduğun rakibi izlediğin her maçta 1 puan iyi

T
Taraftar61
1 yıl önce

biri şu at ağızlıya Trabzonspor'da oynadığını söylesin, burda hiç bi zaman derbiler dahil deplasmanda alınan 1 puan iyi bişey değildir

T
tuncer
1 yıl önce

Bir şey yazayım dedim baktım yorumlara gereknler yazılmış.

F
FORZA TS
1 yıl önce

Bunun biran önce takımdan gönderilmesi lazım, agresiflik sıfır,reaksiyon sıfır, teknik var ama ağır ve hantal, olur olmaz yerde top kaptırıyor. top rakipte iken topun arkasında kalıyor. yani bu Takım , buna 5 numara büyük geliyor.