| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 26 Şubat 2025 22:45 Güncellenme tarihi: 26 Şubat 2025 23:07

Trabzonspor'da Mendy açıkladı! "Kimle birlikte oynadığım önemli değil"

Trabzonspor'da Batista Mendy, Rizespor galibiyeti sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu son maçında Papara Park'ta Rizespor'u ağırladı ve sahadan 5-2 galip ayrıldı. Bordo mavilileri galibiyete taşıyan goller Lundstram, Visca, Mendy, Cham ve Banza'dan geldi.

Trabzonspor'da Mendy mücadele sonrası açıklamalarda bulundu.

Mendy'nin değerlendirmeleri şu şekilde:

Gayet iyi oynadığımız bir maç. Taktik ve fiziksel açıdan iyi durumda olduğumuzu gösterdik.

Lundstram, Cham ve Ozan ile birlikte oynadım. Kimle beraber oynadığım önemli değil. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum.

Bodrum maçında da benzer şutum vardı. Hocamızla bu denemelere devam etmem gerektiğini konusunda konuşmuştuk.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Selim atmaça
1 yıl önce

Bizim çok bilmiş Serdar baliye sorsan Mendy kötü oyuncu.o zaman adama sorarlar Avrupa takımları neden sıraya girdi Mendyi almak için

T
Taraftar61
1 yıl önce

hani kim sırada? 13-15 milyon verene satıyoduk, kimse resmi teklifle gelmedi bile. kendimizi kandırmayalım, potansiyeli var, daha çok da edebilir ama şuan öyle bi oyuncu değil gelişmesi lazım. serdar bali'nin zerre futbol bilgisi olmadan cahil cahil konuştuğuna katılıyorum ama. trabzonun kan emicilerden uzak durması her zaman yararına olmuştur. faydası olan maaşını aldı, sahiplik işi yok.

Çınar
1 yıl önce

Daha önce de söyledim Mendy ts un bel kemiğidir sakın satmayın. Biraz daha tecrube kazanır, gol yollarında etkilili olursa yazın 15-20 milyona gider demiştim. Tam bir görev adamı helal olsun dana Mendy…