| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Mart 2025 23:57 Güncellenme tarihi: 09 Mart 2025 00:13

Trabzonspor'da maç sonu kritik toplantı! Güneş ve Başkan Doğan ne konuştu?

Trabzonspor'da Başkan Ertuğrul Doğan ve Yönetim Kurulu, Hatayspor mağlubiyeti sonrası Teknik Direktör Şenol Güneş ile bir araya geldi.

Trabzonspor, Süper Lig’in 27. haftasında Papara Park’ta Hatayspor’a 2-1 mağlup oldu.

Maçın son bölümünde tribünlerden yönetim ve teknik direktör Şenol Güneş’e yönelik tepki sesleri yükseldi.

Karşılaşmanın ardından Başkan Ertuğrul Doğan ve yönetim kurulu, Şenol Güneş ile bir araya geldi. 

Basın toplantısında, "Kendimle ilgili karar verirken, kendimi koruyacak değil, kulübümü koruyacak bir karar veririm. Taraftarı da mutlu edecekse, o kararı alırım" ifadelerini kullandı. Güneş'in bu sözleri Başkan Doğan ve yönetime de ilettiği öğrenildi. 

Yönetimin, kısa bir durum değerlendirmesi yapılan görüşmeye dair önümüzdeki günlerde bir açıklama yapması bekleniyor.

Yorumlar (70)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Başkan , Şenol hocamıza takımı küme düşürme yetkisi verdi. Uğraşıyorlar işte nasıl yaparız diye.

B
Bayro
1 yıl önce

Ikiside istifa etsin daha ne kadar bu taraftari rezil edecekler.

F
Fatih Aygen
1 yıl önce

Başkanım, oyuncularla teknikdirektör arasında bu kadar yaş farkı olmamalı. Bunu nasıl anlayamıyorsunuz? Bakın Bodrumspor'a, Bakın Samsunspor'a, Bakın Başakşehir'e, Bakın Eyüpspor'a... Daha dahası da var. Yeter da!

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Bu insan hala istifa etmedi mi?

M
Mehmet Kemal Sevinç
1 yıl önce

Şenol hoca önümüzdeki günlere kalmasın,lütfen bırak,Allah aşkına hasta ettin bizi,her maç kalp krizi geçireceğiz,bırak git,başkanın kariyeriyle oynama

Tüm Yorumlar (70)

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Başkan , Şenol hocamıza takımı küme düşürme yetkisi verdi. Uğraşıyorlar işte nasıl yaparız diye.

B
Bayro
1 yıl önce

Ikiside istifa etsin daha ne kadar bu taraftari rezil edecekler.

F
Fatih Aygen
1 yıl önce

Başkanım, oyuncularla teknikdirektör arasında bu kadar yaş farkı olmamalı. Bunu nasıl anlayamıyorsunuz? Bakın Bodrumspor'a, Bakın Samsunspor'a, Bakın Başakşehir'e, Bakın Eyüpspor'a... Daha dahası da var. Yeter da!

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Bu insan hala istifa etmedi mi?

M
Mehmet Kemal Sevinç
1 yıl önce

Şenol hoca önümüzdeki günlere kalmasın,lütfen bırak,Allah aşkına hasta ettin bizi,her maç kalp krizi geçireceğiz,bırak git,başkanın kariyeriyle oynama

V
Vatandaş61
1 yıl önce

Hala istifa yokmu ?delirmek işten değil yahu

T
Ts sezgin
1 yıl önce

Kritik yenilgilerden sonra kritik toplantılar başlamış ha ha ha

S
Selim atmaça
1 yıl önce

Komedi devam ediyor...ıraklı çirkin var hakemi bilerek iki penaltıyı iptal ettirdi asıl konu budur.Hacıosmanoğlu nerdesin sen gerçekmisin

M
Muhteşem.
1 yıl önce

Az kaldı hep birlikte takımı kümeye göndermenize. Size yazıklar olsun. Aldığınız topçular lig şampiyonluğuna oynuyor.

H
HAHAHA
1 yıl önce

Hala daha ilerleyen gün diyor. Kovun şunu. Bu kadar ezik, çaresiz ve başarısız bir kişiyi nasıl takımda tutarsınız. Başkan Şenol'u kovmaya korkuyor mu? Şenol isterse mi gider? Ts, tarihinde hiç bu kadar aciz olmamıştır. Ts, tarihinde bu kadar ÇARESİZ bir hoca ve yönetimine sahip olmamıştır. Şenolcuk defol, ertocuk defol, yönetim istifa.

H
Hgsf
1 yıl önce

Git artık hoca git Allah aşkına istifa et gittt

C
Cemo
1 yıl önce

Şenol hocam bu işi başaramadın kabul et.Ben takımın oyununu izlerken ,üzüldüm,utandım,Bu takımı bu hale nasıl getirdin anlamıyorum.

A
ali ak
1 yıl önce

her zaman derım hoca önemlı deyıl.. işte ispatı ..avcı gıttı ,şenol hoca geldı..sonuç yine hüsran.

S
Sro
1 yıl önce

Vıdı vıdı vıdı deplasman Fatih’i parayı bırakmazsın

A
Abuzer
1 yıl önce

Penaltı filan yok medet umduğunuz saçma sapan pozisyonları bırakın takım yenıldığı takımla aynı puanda biraz oraya bakın uyumayın

V
Vatandaş61
1 yıl önce

Çay kahve sigara molası verip aynen devam ,küme düşürene kadar devam demişler

E
EK
1 yıl önce

Futbolcuları Şenol'u bitirme kararı almış veya aldırılmış gözüküyor. Yönetim de seyrediyor. Böyleyse bu bir darbedir....

M
Mehmet ersoy
1 yıl önce

3 aydır söylüyoruz 2025 futbolu Şenol Güneş futbolu değil neye zorluyo SENOL memleket futboldan nefret etti şampiyon olsa ne olacak futbol sevgimizi Trabzon sevgisini yok etti yazık Ertuğrul başkana üzülüyoruz

E
EK
1 yıl önce

Avcı bu takıma en büyük kötülüğü yapmış, hala konuşulması bir felaket!...

T
Thor
1 yıl önce

Senol Güneşi ancak ve ancak onu takıma getirenler gönderebilir. E Doğan sadece izler. Başinızi devekuşu gibi kuma gömmeyin.

M
Murat Altuntaş
1 yıl önce

Hocam seni eleştirenler seni çok ariycak bunu yazin bi kenara . Bu kadroyu Avci kurdu ic sahada bu kadar puan bile Mucize bu kadroyla . Hep kazmaları doldurmuş sayın avcı . Hocaya sabir göster yönetim yoksa seneyede hüsran .

C
Cemal kul
1 yıl önce

İstifa Etti müjdesini verin artık haber61 .ne olur bunu duyurun .çık rica ediyorum lütfen artık istifa etsin.

S
Süleyman Reis
1 yıl önce

Ne kadar anlayış yoksunu bit insan bu Şenol Güneş .yahu kimse seni istemiyor neyi bekliyorsun artık ?daha ne olması gerekiyor istifa etmen için.kupadanda elemin ancak görevini yaparsın

2
29 29
1 yıl önce

Yazıklar olsun yönetim senol ve oyuncular reziller yönetim istifa senol ustifa

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Baskan kendi ayagina sikma hocayi gonder kumeye gidiyoruZz

B
Bayro
1 yıl önce

Bu rezaletide böyle gecistirdiniz. Utanın utanın

A
Ali
1 yıl önce

Bence çare belli. Ahmet Ağaoğlu başkan olacak yeniden toparlanma ve şampiyonluğa oynamak başlayacak.

L
Lazz
1 yıl önce

Nekadar güzel takimin yönetildiğini ve bir birlerini tebrik etmelerini kutladılar.Başka ne konuşsunlar.Fransada nekadar para yediğinizi konuşacaklar.

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Toplantıda muhtemelen şöyle bir diyalog geçti. Hocam seni buraya getirenleri bi arasan böyle gitmiyor. Şenol Hoca -haber bekliyorum. ararlarsa istifa ederim. Başkan- acele edin.seyirci sizi istemiyor. Şenol güneş- sen parayı hazırla gerisi kolay. Tezgah güzel. Paralar çil cil. Ts hrr zaman siyasetteki trabzonlu eski fosillerin oyun alanıdır. isimleri belli baş harfleri.....

E
E hacioglu
1 yıl önce

Bu adam bubtakimi küme düşürecek futbolcular ile iletişimi kopmuş derhal gitmeli bakın bu işin sakasiyok

Y
Yalıbaşkanı61
1 yıl önce

Hahahaaha komik taraftar avcıyı beğenmedi şenol dedi şimdi şenolu yolluyor fatih tekke gelse yine hüsran 40 sene şampiyon olamadık kaç hoca değişti çünkü devir değişti beyler çok bekleriz o şampiyonluğu

M
Mustafa Yılmaz
1 yıl önce

Şenol Güneş ile taraftarın arasındaki bağ bjk maçından sonra tamamen koptu. Yine bjk maçından sonra Şenol Güneş ile takımdaki çoğu futbolcuların da bağı koptu. Bunu Şenol Güneş dahil herkes görmesine rağmen Yönetim görmek istemiyor. Böyle gider ise ; Yönetim bir daha gelmemek üzere gider!!

A
Asıl TS lu
1 yıl önce

Şampiyon hocayı şampiyon başkan a sahip çıkamadık..ezeli rakiplerin medyası Abdullah hoca gitsin deyü TS u iyi oyuna getirdi.. içerde ki şenolcularda boş durmadilar..TS u evladı gibi sahiplenen hocaya daha sezon başlamadan kin kusmaya başladılar...bu rekoru apo hocabu malubiyeti deplasman hezimet inin yarısını yaşasa vatan haini ilan ederlerdi...

M
Mehmet
1 yıl önce

Alda gorelim, lafla olmuyor bu işler, istifa et, tazminat alma bizde seni ayakta alkislayalim hoca hodri meydan

O
Osman
1 yıl önce

İkisininde istifa etmesi gerekiyor.

M
Mehmet
1 yıl önce

Baskan bu takımı bu hale sen getirdin, hocayı kovman şart olmuş iken, direndin, mayası tutmadi goruyorsun, bunun için futboldan anlaman gerekmiyor, bir ışık yok, karar almakta çok gecikiyorsun, Avrupa kupasında elenene kadar Abdullah hocayı tuttun, kayıp ettik, şimdide Türkiye kupasında elenene kadarda bu hocayimi tutacaksin, gidişat kötü, takım bitik hoca bitik, hoca takım üstüne hakimiyetini tamamen kayıp etmiş, disiplini sağlayamıyor ki sonuç alsın, futbolcuları asagiliyor, onlara yüklüyor

D
Deniz
1 yıl önce

Hala istifa etmedim bence yonetimde istifa etmeli beceriksizler yazik gitti gelecekseniz güme burdalar trabzonsporu kaldıramıyor artugrul bey alsene beyide gidi dinlenin cok çalıştınız yazik yazıklar olsun size

T
Taraftar
1 yıl önce

Şenol Güneş istifa etse ne olacak? Fatih hoca ile kupayı mı alacağız? Hiçbir şey degismeyecek bu oyuncularla o da gidecek sezon sonunda sonra ne olacak?

M
Muzaffer
1 yıl önce

Hatay diri bir takım. Ve şans yanındaydı. Takımımız ise üstün olmasına rağmen aşırı kazanma isteği son vuruşları çok etkiledi. Takımımız biraz şanslı olsaydı hatay en az beş gol yerdi. Verilip iptal edilen iki penaltı, direkten dönen toplar, hatay sporun şansının yanında olması galip gelmesini sağladı. Aynı takımla 10 maç yapsak hatayın birini bile kazanacağını sanmıyorum. Birazda taktik hatalarımız var. Takıma, böyle durumlarda seyircinin destek olması gerekirdi. Seyircisiz oynasak takım daha

K
Kürşad
1 yıl önce

Derin konuları konuştular dünya nereye ğidiyor biz niye varız nerden ğeldik niye ğeldik ve nere ğideceğiz çok derin bizim aklımız almaz bulaşmayın mevzu derin.

6
61ts
1 yıl önce

İlk Ertuğrul doğan istifa etmesi lazım ardından Şenol güneş bu yönetim kadar amatörce işler yapan başka bir külüp yök koskoca Trabzonspor ne halde yazıklar olsun

T
TS fan
1 yıl önce

Bırakın şu hocanın yakasını , takımı kuran kendisi değil , başarı ancak çok çalışma ve adanmışlık ile gelir , bu kulüpten nemalanmak için apron da bekleyenler avucunu yalar …

M
Mehmet
1 yıl önce

Bu sonuçlardan başkan sorumlu, bu kadar sorumsuzluga rağmen hocayı orda hala tutuyorsa başkan başta gitmeli artık, kupada elden gidincemi gondereceksin, iş işten gectikten sonra düzeltmeye çalışman şirin görünmeye çalışmanın anlamı kalmaz, bu taraftar seni orada tutmaz, önlemini şimdiden al baskan

R
Recep 5
1 yıl önce

Takımda topçular berbat Şenol hoca ne yapsın ya.

A
Adnan düzenli
1 yıl önce

Allah aşkına bir düşün bu kulübün yakasından yeter artık

T
TS li
1 yıl önce

Trabzonspor un, oyunu berbat kazanılan, maçlarda dahil., şenol dede torun, sevsin artık. Olmuyor onunla. Olmayacakta. Sahsına kimse hakaret etmez ama oynattığı oyuna herkes kızar. Trabzon, fenerli kartal ı fatih tekkeyi birini bu takıma getirmeli. İsmail kartal çok iyi top oynatıyor

T
TS 61
1 yıl önce

ŞENOL İLK HAFTALAR FUTBOLCULARI ÇOK ELEŞTİRDİ SANKİ LÜTUF ETMİŞ GİBİ TS A GELMİŞ HAVASINDA HAVASINDA DONUK BUZ GİBİ DURUŞU OLAN HAVADA AÇIKLAMA DURUŞUYLA TAKIMA SOGUK KALMIŞ TAKIMDA ŞENOLA YANİ TAKIMLA ŞENOL ARASINDA BURAK YILMAZ HAVASI YOK BU DA ŞENOLUN HATASI İLK GELDİ TAKIMA ÜSTTEN BAKIP ELEŞTİRDİ ŞİMDİ DE BU KADRO YETERLİ DİYOR FUTBOLCU OYNAMIYOR BÖYLE OYUNCULARINDA TS DA YERİ YOK. TEKKE GELİRSE MOTİVE EDER TAKIM CANLANIR B.ŞEHİR GÖZTEPE FB MAÇLARINDA TAKUM 0 ÇEKMEZ Kİ ŞENOLLA 0 ÇEKER.

M
Mustafa muhcu
1 yıl önce

Maç ver oyuncu almi acaba merak iste

L
Lazaroni
1 yıl önce

Hoca ne yapsın. Takımın kapasitesi bu. Ahmet Ağaoğlunu harcadılar. Ertuğrul doğan dokunulmaz mı. Onlarca transfer hoca değişikliği vs vs. Ekonomik olarak takımı çökertti. Bursasporun durumuna düşmemiz yakındır. Bu takım ertuğrul doğanın şahsi malı değildir. Bu şehir önce bu hipnozdan kurtulmalıdır yoksa bu takım kurtulamaz.

A
Ahmet
1 yıl önce

Takıma daha fazla zarar vermeden bir an evvel gitmeli Şenol Güneş. Umarım tazminat falan alıpta birde öyle zarar vermez. Belkide en başta gelmesi hataydı. Umarım takım biraz toparlar.

6
61 TS
1 yıl önce

EGER AVCI GELMESEYDİ ŞİMDİ AVCI ZAMANIYDI O ZAMAN ŞART LAR VS BİLİNMEZ NE OLUR AMA AVCI 3.DÖNEM İÇİN TEKRAR TS DA GÖREV ALIR BU DA EN AZ 3 SEZON SONRA OLUR.SONUÇTA ŞAMPİYON HOCA

T
Temel Şimşek
1 yıl önce

Ne konuşmalarını bekliyordunuz yüzde yüz ikiside gidicidir beraber istifa edip gideceklerini konuşmuştular çünkü ikisi de çok beceriksizler ALLAH Aşkına şu beceriksizlerde istifadan başka ne beklenir hemen Trarabzonspor un yakasından düşmeliler takımı resmen ikinci lige düşürmek için ellerinden geleni yapıyorlar iki beceriksiz koç koca külübü düşürdükleri hale bakarmısınız başkan doğanı nazikçe istifaya davet ediyoruz doğan sen bu işten anlamıyorsun şapka düştü kel tamamen ortaya çıkmıştır.

B
Bayram Yılmaz
1 yıl önce

Bir Trabzonspor taraftarı olarak yazıyorum Bizim şu anda hakkımız bu kadro ve bu futbolla bir alt lig.kimse başkasına suç atmasın.

6
61 ts
1 yıl önce

Millet kaçıncı hafta şampiyonluk ilan ederiz konuşur bunlara şenoldan kaç hafta kala küme düşmeme belli olur veya küme de kalırmısın diye konuşmuştur

H
Hakan
1 yıl önce

Şenol hocam artık senle olmuyor bir kan değişikliği belki iyi gelir takım için, başkanım duygusallığı bırakın bu işler profesyonellikle olur gereğini yapın artık ızdırap hat boyu en azından üç beş maç alalım.

S
Sansar
1 yıl önce

Bırak artık Şenol Efendi cebini doldurdun milyonlarına milyon kattın artık geri dönmemek üzere git, taktik yoksunu futbolundan bizide kurtar kendinde kurtul.

S
Sansar
1 yıl önce

Siz taraftarlara müstahak tikine futbol diye meleyip durdunuz yerel medyanın algısına alet oldunuz Abdullah Avcının kovulmasına destek çıktınız. Alın size tikine futbol

Özgür ata
1 yıl önce

3 seneden önce şampiyon olmuş bir kulübü aldığı yanlış kararlar ve berbat topçularla küme düşme korkusu yaşayan bir konuma getiren bu yönetim neden ısrarla istifa etmiyor? Hala ilgileniyorlarsa Katarlılar bu kulübü ayağa kaldırır. Yönetim ve hoca çok geç olmadan bu kulübün yakasını bırakın

K
Kemal SAKA
1 yıl önce

Bir Kızılderili atasözü şöyle der: “Eğer ölü bir ata bindiğini fark edersen, yapman gereken en iyi şey inmek olur.”

M
Mehmet Ali
1 yıl önce

Hemen istifa

A
Ali İhsan DİNÇ
1 yıl önce

3 Sene önce şampiyon olan takımın yeterliliği ve oyuncu kapasitesi ile bugünkü kadronun yeterliliği ve oyuncu kapasitesini karşılaştırın. Karşılaştırdınız mı ? Alınan kötü sonuçların suçlusunu net bir şekilde görüyorsunuz artık.

E
Erol
1 yıl önce

Şimdi bu başkan bu kapasite ile Avcıyı göreve getirir mi getirir.

M
Muhteşem
1 yıl önce

Ezcümle yönetim hoca ve transferleriniz elbirliği ile tek tutkumuz TS u alt lige brova başkan herşeyi çok iyi yönetiyorsunuz. İçine İstanbul takımları kaçmış federasyon avanesi,Üzdüğünüzden çok daha fazlasını Rabbim size yaşatır inşaAllah

H
Halil sağlam
1 yıl önce

Ne yorum yaparsan yap gören göz kılavuz istemez MERTLİK YANLIŞTAN DÖNMEKDİ

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Sakin huseyin cimsir ile sezonu tamamlatmayın efer istifa ederse ki etmesi şart. Fatih tekkeye sezon sonuna kadar musade edin. Eğer olmuyorsa yeni sezona yeni teknik direktör ile girin bu da Alman olması bence eniyisi. Tekke ile baktın oluyor yeni sezona onunla gir. Aklın yolu bu

F
Fehmi
1 yıl önce

Ağaoğlu na yapılan ihanetin bedeli Ertuğrul un canına okudu Şenol koşa koşa gelmişti seksen yaşında hocadan başarı bekleyen zavallı beyinler taraftar zivanadan çıkmadan kendinize hakaret ettirmeden bırakın gidin.

Çınar
1 yıl önce

Ey kanları bordo mavi akanlar, Doğrayarak Trabzon’u yakanlar, Çaresizce, aval aval bakanlar; Çaycısından , yönetime defolun.

L
Laz
1 yıl önce

Ne konuştular ikiside boş adamin önde gideni

B
Bombacı hami
1 yıl önce

2 sezondur TS rezil kepaze oluyor yeter bıktık.

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Ağaoğlunun arkasından kumpas çevirmek he. Aldınızmı boyunun ölçüsünü E Doğan ve onun avanesi. birde takıma hoca diye uyuyan bir dede getirdiniz. Beter olun . Ama sakın istifa edip kolay yolu seçmeyin. Bu takım sizinle küme düşecek. Bu rezillik senin ve o uyuyan dede hocanın sırtına kalacak. Kaçmak yok. Sizi kolpacılar sizi