| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 26 Şubat 2025 22:42 Güncellenme tarihi: 26 Şubat 2025 23:05

Trabzonspor'da Lundstram maç sonu konuştu: "Tadını çıkartıyorum"

Trabzonspor'da Lundstram, Rizespor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu son maçında Papara Park'ta Rizespor'u ağırladı ve sahadan 5-2 galip ayrıldı. Bordo mavilileri galibiyete taşıyan goller Lundstram, Visca, Mendy, Cham ve Banza'dan geldi.

Trabzonspor'da Lundstram mücadele sonrası açıklamalarda bulundu.

Lundstram'ın değerlendirmeleri şu şekilde:

Çok iyi bir maç oldu. Son maçta oyuna iyi başlayamamıştık, bu maçta özellikle 15 dakikalık bölümde iyi başladık. Bizim adımıza güzel bir maçtı.

Trabzonspor'da olmaktan dolayı mutluyum. Hocam nerede görev verirse elimden geleni yapıyor ve tadını çıkartıyorum. Hocamızla çok iyi bir iletişimimiz var. 

 

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Ts61
1 yıl önce

Şu adam hata yapsa idi burası eleştiri mesajları dolardı,savunmaya köy oynuyor,orta saha da 6 diyoruz gol atıyor. Kimse helal olsun şaşırttı bizi vs kelam eden yok

A
Ali Durkaya
1 yıl önce

İşte Avrupa glasgovvrangers disiplini butakimdahic siritmiyor kalite bu