Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Faslı oyuncu Lahtimi'nin durumu ile ilgili konuştu.
Başkan Doğan, Lahtimi konusunun doğru olduğunu ve oyuncunun Trabzon'a dönmek istemediğini söyledi.
Doğan, "Lahtimi konusu doğru. Oyuncu, tüm uyarılarımıza rağmen Trabzon'a gelmedi. Noter tespiti yaptırdık, ceza kestik. Hocamız, kamp kadrosunun dışında bıraktı. Gelişmelere göre neler yaşanacağını göreceğiz. Oyuncu, şu anda Trabzon'a dönmek istemediğini söylüyor. Son durum bu." dedi.
Tüm Yorumlar (9)
Oflu
2 yıl önceKuzey Afrikalı oyuncuları takım çaycı olarak bile almam.
köksal
2 yıl önceiş disiplinini denen birşey var nasılki paralarını almadıkları zaman kulübe ihtar çekip fifanın kapısında yatıyorlaraya şimdi sıra ts en ağır yaptırımı uygulayıp derhal göndrilmeli ünal karamanın dediği gibi ts hiçbir topcunun nazını çekmiyecek.
Galanimadan Osman
2 yıl önceOynatmadığınız, oynatmayacağınız, oynatamadığınız adamın ne krizi ?
Erdem
2 yıl önceDönmeyebilir, sözleşme imzalarken bu olasılıklar düşünülmeli sonuçta memur ve işçi sınıfı bir işe girerken Garanti Paraya imza atamaz iken futbolcu garanti para olarak anlaşıyor. Yaşlı sakat ve bu tür futbolcular ile anlaşır iken maç başı ücret ön planda olmalı. Bu genç ilk 11 e bile giremez ise o zaman kampa katılma gibi şartlar koyulmalı.
Hasan
2 yıl önceAdamın duruşu acemi, tutumu profesyonel değil. Baştan beri diyorum bu kafadan sporcu olmaz. Hiçbir kampa zamanında gelmiyor ama forma bekliyor
Osman
2 yıl önceBeklemeye gerek Yok Süper bir Tekmeyi ihtiyacı var ok yaydan çıkdı cezasını Uefa kessin Onun yerine dolduracak futbolcu alınsın
Osman61
2 yıl önceGelmessen gelme bizde seni cok bekliyorduk gereken cezayi verin acimak yok agir ceza verin nasilki bir futbolcu parasini alamadigi zaman tipiş tipiş gereken yere koşuyorsa şimdi TRABZONSPOR da gereken yerlere muracaat etmesi gerek
Erdem
2 yıl önceNe FIFA ne de UEFA şuan futbolcu haklı der. Sadece başka takımla anlaşırsa ceza alır. Onun dışında halı saha maçı yapsa inşaatta çalışsa hiç bir sıkıntı yok çünkü sözleşmeler GARANTİ PARA üzerine yapılıyor. Garanti Para futbolcu maça gelsin gelmesin, antrenmana çıksın çıkmasın parasını ödeyeceksin demek. Sadece ceza kesersin onunda sınırı var, maaşının bilmem ne kadarından fazla kesemezsin diye yasal sınır var. 3 yıl anlaştıysan futbolcu ile paşa paşa 3 yıl ödeyeceksin.
Erdem
2 yıl önceNe FIFA Ne de UEFA, hiçbir ceza kesemez diyecektim. Çünkü başka takımda oynamadıkça ceza almaz. Şuan UEFA ve FIFA veya CAS futbolcuyu haklı görür çünkü lahtimi denen yaratık tatilde, başka takımda maça çıkmıyor. Sadece biz kulüp olarak ceza keseriz onunda sınırı belli, maaşının şu kadarı kadar, o miktardan da fazla ceza kesemezsin.