| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Mayıs 2026 17:24

Trabzonspor’da kupa finali öncesi sevindiren gelişme! Eksikler dönüyor

Trabzonspor’da Ziraat Türkiye Kupası finali öncesi sakat oyuncularla ilgili olumlu gelişmeler yaşanıyor. Bordo-mavililerde bazı isimlerin Konyaspor karşısında forma giyebilecek duruma gelmesi bekleniyor.

Trabzonspor’da Ziraat Türkiye Kupası finali öncesi sakat oyuncularla ilgili sevindirici gelişmeler yaşanıyor. Bordo-mavililer, 22 Mayıs’ta Antalya’da oynanacak finalde TÜMOSAN Konyaspor ile karşı karşıya gelecek. Kritik mücadele öncesi teknik direktör Fatih Tekke’nin kadro planlaması merak edilirken, sakatlığı bulunan oyuncuların durumunda olumlu sinyaller geldi. Elde edilen bilgilere göre Trabzonspor’da sakatlıkları bulunan Stefan Savic, Mustafa Eskihellaç ve Tim Folcarelli’nin bu kritik maça yetişebileceği öğrenildi.

SAVİC’İN DÖNÜŞÜ SAVUNMAYI GÜÇLENDİRECEK
Trabzonspor’da özellikle Stefan Savic’in durumu teknik heyet açısından büyük önem taşıyor. Tecrübeli savunmacının final kadrosunda yer alabilecek duruma gelmesi halinde bordo-mavili takımın savunma hattında önemli bir alternatif oluşacak.

MUSTAFA VE FOLCARELLİ DE BEKLENİYOR
Bordo-mavililerde Mustafa Eskihellaç ve Tim Folcarelli’nin de final öncesi takıma katılabilecek olması teknik heyetin elini rahatlatacak. Fatih Tekke’nin, oyuncuların son durumuna göre Konyaspor finalindeki kadro tercihini şekillendirmesi bekleniyor.

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Borabay
1 ay önce

Kim oynarsa oynasın , tekke ile bu takım maç alamaz..

B
Bora bey
1 ay önce

He he malum kafa konuştu....!!

T
Tomar
1 ay önce

Gelseler ne olur ki al gülüm ver gülüm aaa bir de bakmışsın rakip topu almış ve gol olmuş. Sonra deli danalar gibi cırpınmaya başla. Zaman yeterse ve rakip müsade ederse bir şey olur. Bu sezon yüzde 90 maçlar böyle geçti. Ne oyndığımızı bizde bilmiyoruz. Futboldan başka her şeye benziyor. Emeği olanlara tşkler.

O
Orhan
1 ay önce

Borabay gerçeklikten kopmuş artık. Maç almadan lig üçüncüsü ve kupa finalisti nasıl olunur?

V
Volkan
1 ay önce

Çok biliyon sen bu güne kadar yaptıkları ney bu kadro ile başka hoca olsa 10 bile olamazdik çok bilmiş

Tüm Yorumlar (10)

B
Borabay
1 ay önce

Kim oynarsa oynasın , tekke ile bu takım maç alamaz..

B
Bora bey
1 ay önce

He he malum kafa konuştu....!!

T
Tomar
1 ay önce

Gelseler ne olur ki al gülüm ver gülüm aaa bir de bakmışsın rakip topu almış ve gol olmuş. Sonra deli danalar gibi cırpınmaya başla. Zaman yeterse ve rakip müsade ederse bir şey olur. Bu sezon yüzde 90 maçlar böyle geçti. Ne oyndığımızı bizde bilmiyoruz. Futboldan başka her şeye benziyor. Emeği olanlara tşkler.

O
Orhan
1 ay önce

Borabay gerçeklikten kopmuş artık. Maç almadan lig üçüncüsü ve kupa finalisti nasıl olunur?

V
Volkan
1 ay önce

Çok biliyon sen bu güne kadar yaptıkları ney bu kadro ile başka hoca olsa 10 bile olamazdik çok bilmiş

M
Mustafa
1 ay önce

Aynen sen izleme boşver alamazsa da ben demiştim dersin

K
Kilic M
1 ay önce

Evet her Mac zor sayin fatih teke çünkü bir sistem yok çünkü atak sonuclandirmada sorun yaşıyorum ve gecis yiyoruz her Mac zor çünkü kimse gel beni yen demiyor mücadele saglam olursa yenersin gecen yil gs finali verdik mazeret hazirdi çok güclü bir kadroydu ama bu Senede bizim kadromuz daha güclü

Y
Yunus
1 ay önce

Aynen katılıyorum

C
Cino
1 ay önce

Borabay sen geç eve

K
kemal ayar
1 ay önce

salih saviş ten iyi