Trabzonspor’da yeni sezon öncesi radikal kararlar alınmaya başlandı. Süper Lig'de ve Türkiye Kupası'nda hedeflerinden uzak kalan bordo-mavililer, Fatih Tekke’nin teknik raporu doğrultusunda geniş çaplı bir revizyona gidiyor.
Bu sezon Trendyol Süper Lig'de beklentilerin oldukça gerisinde kalan ve Türkiye Kupası finalinde mağlup olarak büyük bir hayal kırıklığı yaratan Trabzonspor’da gözler yeni sezona çevrildi. Avrupa kupaları hedefini bir yıl daha erteleyen Karadeniz ekibi, Teknik Direktör Fatih Tekke'nin verdiği detaylı rapor doğrultusunda köklü bir yeniden yapılanmaya hazırlanıyor.
Samsunspor Maçı Prestij Niteliğinde
Süper Lig'in 37. haftasında sahasında Samsunspor'u konuk edecek Trabzonspor, sezonun evindeki son karşılaşmasını kazanarak taraftarına üç puanla veda etmeyi hedefliyor. Bordo-mavililer, prestij maçına odaklanırken bir yandan da yeni sezonun temellerini atıyor.
Hiçbir Oyuncu Satılmaz Değil
Trabzonspor yönetimi, mevcut kadronun istenilen düzeye ulaşamaması nedeniyle hiçbir oyuncuyu “satılmaz” olarak değerlendirmiyor. Başkan Ertuğrul Doğan’ın onayıyla, teknik heyetin oluşturduğu kriterler doğrultusunda gerek yurt içinden gerekse yurt dışından gelen tüm transfer teklifleri değerlendirmeye alınacak. Özellikle yüksek maliyetli ve performans anlamında beklentileri karşılayamayan oyuncularla yolların ayrılması gündemde.
Fatih Tekke’den Net Rapor: Tempo ve Kalite Artmalı
Teknik Direktör Fatih Tekke'nin raporunda öne çıkan en önemli unsur; takımın oyun kalitesinin ve temposunun yukarı çekilmesi oldu. Bu hedef doğrultusunda hücum, orta saha ve savunma hatlarına nokta transferler yapılması planlanıyor. Skora doğrudan katkı sağlayacak, topa hükmeden ve dinamizmi yüksek oyuncuların transferi hedefleniyor.
Yabancı Kontenjanı ve Maaş Yükü Gözden Geçiriliyor
Yeni sezona ilişkin planlamada yabancı kontenjanını rahatlatmak ve maaş yükünü azaltmak önemli başlıklar arasında yer alıyor. Bu kapsamda, yaşı ilerleyen ve sakatlık sorunları yaşayan Savic, Nwakaeme ve Visca gibi isimlerle yolların ayrılması bekleniyor. Ancak bu oyuncuların devam eden sözleşmeleri, yönetimi yaz transfer döneminde zorluklarla karşı karşıya bırakabilir.
Transferde Kulüp Menfaati Esas Alınacak
Sezon sonunda transfer teklifi alan futbolcuların durumu titizlikle değerlendirilecek. Trabzonspor yönetimi, kulüp menfaatlerini ön planda tutarak uygun teklif gelmesi halinde oyunculara ayrılık konusunda kolaylık sağlamayı planlıyor. Cham, Mendy, Malheiro, Lundstram, Draguş, Ozan ve Okay gibi isimlerin bonservisleri için gelen teklifler değerlendirmeye alınacak.
Tüm Yorumlar (12)
Erdem
1 yıl önceYine her sene revizyon dönemine girdik. 10 futbolcu yetmezzzz, 20 tane futbolcu yetmezzz, 22 tane alalım. Hooooleeyy Birileri voleyi vuracak yine bizim kulüpte, jimnastikçilerdeki olaylar gibi olaylar başımıza gelmesinde de.
TS
1 yıl önceTRANSFER DE KALİTEL ÖNEMLİ, TS BÜYÜK DÜNYA TARAMASI YAPACAK 1 BONSEVİSİ OLMAYAN DÜNYA AVRUPA ÇAPINDA İSİM YAPMIŞ YILDIZ 5 7 OYUNCU BULACAK 27 33 BU AFRİKA AMERİKA AVRUPA OLUR 2 BULDUGU OYUNCULARA EN FAZLA 1.5 MİLYON VERİP KAZANMA GOL ASİST PUAN PRİM VAR DİYECEK GOL ASİST PRİMİ VS İLERDE OYNAYANLAR İÇİN DİYECEK, DEFANS O.SAHAYA DA HER GOL YEMEDİGİ MAÇA PRİM VAR DİYECEK BÖYLE OLMALI TAKIM HERMAÇ DAHA HIRSLI MÜCADELE EDER. KALİTELİ KOŞAN AİDET OLAN KARAKTER KOYACAK MAÇ SEÇMEYECEK OYUN
Metin Can
1 yıl önceFatih Tekke önce oyun mantığını değiştirsin. gerisi gelir. Al ver top çevir top bende kalsın mantığı Trabzonspor'u bitirecek.
Tamery
1 yıl önceMalheiro hariç diğer 6 isim gitsin kesinlikle.
Kuzey
1 yıl önceAsıl revizyon Teknik direktör ve yönetim kuruluna yapılmalı bu işin başka düzeleceği imkansız.
ZAHİRİ
1 yıl önceALİ YAZAR, VELİ BOZAR, KÜP SUYUNU ÇEKER AZAR AZAR.. NE GÜZEL ŞARKI DEĞİL Mİ?
ankaralı
1 yıl öncetrabzonspor yatırımcısını kurtarın borsadaki yatırımcının ahını alıyorsunuz.
ankaralı
1 yıl önceTrabzonspora yabancı ortak alın.
Mehmet Ali
1 yıl önceFatih Tekke Ozan'ı oynatarak takımı 10 kişi bırakıyor önce hoca düzeltmeli Danilo oynamalı
OFLU ÖMER
1 yıl öncenasıl ama Trabzonspor'un paraları nasıl harcanıyor kendileri ispatlamış oldu.viskanın sözleşmesini neden yenile'diler şimdi neden göndermeye çalışıyorlar.saviç gibi yaşlı ve sakat topçuyu gereksiz alıyorsun göndermek için uğraşıyorsun.falkorelli,cham,lustram,mendy işte yeteneksiz topçular.bu ertuğrul doğan ve ekibinin futbol ve futbolcu'dan anlamadığının ispatıdır.trabzonspor'un borcu neden bu kadar yükseldi işte bir ispat daha.
Fikret Donsuzbakan
1 yıl önceMasal
Tüfekçi
1 yıl önceBencede revizyona gidin.nokta ana gerçekten nokta transfer olsun.