| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 11 Mayıs 2026 20:22 Güncellenme tarihi: 11 Mayıs 2026 20:34

Trabzonspor'da kritik kupa sınavı öncesi Fatih tekke ve taraftar tartışması

Haber61 ekranlarında yayınlanan Spor Gündemi programında yorumcular Tuncay Lakot ve Haluk Ayyıldız, Teknik Direktör Fatih Tekke’nin açıklamalarını ve Gençlerbirliği maçı öncesindeki tabloyu değerlendirdi.

Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde oynayacağı kritik Gençlerbirliği müsabakası öncesinde camiadaki hava mercek altına alındı. Haber61’de yayınlanan Spor Gündemi programında konuşan Tuncay Lakot, Teknik Direktör Fatih Tekke'nin Sergen Yalçın hakkındaki yorumlarının taraftarlar arasında rahatsızlık yarattığını dile getirirken, Haluk Ayyıldız ise olası bir kupa vedasının ağır sonuçları olabileceğine dikkat çekti.

Lakot: "Taraftarın Hoşuna Gitmedi"

Tuncay Lakot, Fatih Tekke’nin meslektaşlarını koruma içgüdüsüyle yaptığı açıklamaların zamanlamasına ve içeriğine vurgu yaptı. Lakot, "Fatih Hoca'nın maç sonunda özellikle Sergen Yalçın konusunda teknik adam gözünde değerlendirme yapması, Trabzonspor taraftarlarının birçoğu tarafından hoş karşılanmadı. Teknik adam psikolojisiyle ona yorum yapabilmek kolay. Bu iki sefer de yaşandı. Şenol Hoca, Uğurcan'a Beşiktaş tribünleri hep bir ağızdan, ağza alınmayacak küfürler söylerken Beşiktaş'a bizim dost camiamız demişti. Fatih Hoca, Sergen Hoca konusunda yine tribünlere sitemde bulundu ki, Fatih Hoca bir dönem Beşiktaş forması giymişti" ifadelerini kullandı.

"Perşembenin Gelişi Çarşambadan Hazırlanıyor"

Teknik adamların dayanışma içinde olmasını doğal karşılayan Lakot, kupa maçı öncesi oluşan baskıya dair şunları söyledi:

"Teknik adamların birbirini kollaması, birbirlerinin psikolojilerini ortaya koymaları doğal bir tepki. Ama yarın da benim başıma gelebilir, sanki Ziraat Türkiye Kupası Yarı Final maçında çok acayip bir sonuç çıkacak da, hoca inanılmaz bir baskıya maruz kalacak gibi perşembe'nin gelişini çarşambadan hazırlamaya çalışıyor. Maç sonu normal basın toplantısında da 'Beni buraya taraftar getirdi' ifadesi çok konuşuldu."

Ayyıldız: "Derede Boğulma Riski Var"

Programın bir diğer yorumcusu Haluk Ayyıldız ise Gençlerbirliği maçının Trabzonspor’un sezon finali niteliğinde olduğunu belirtti. Ayyıldız, "Şu anda Fatih Hoca başarılı. Gençlerbirliği'ne Trabzonspor kaybederse ve finale yükselemezse çok şeyler olur. Fenerbahçe yok orada, Galatasaray yok, Beşiktaş yok. Gençlerbirliği'ne zaten ligde yenilmişsin. Bir de üzerine gelip Çarşamba günü Ankara'da Gençlerbirliği'ne elenirsen çok şeyler olur" dedi.

Elenmenin Faturası Ağır Olur

Kupadan elenmenin yönetim ve teknik heyet üzerinde ciddi bir baskı oluşturacağını kaydeden Ayyıldız, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Ne olur biliyor musun? Bir hava kaybı olur. Yönetim sıkıntılı günler yaşar. Çünkü konsantre oluyorsun. Birçok şey başardın ve buralara geldin. Yani okyanusu geçeyim derken derede boğuldun. Bunu kime anlatabilirsin? Zaten seyirci noktasında bir sıkıntı yaşıyorsun. Şimdi böyle olunca bazı şeyler artar. Fatih Hoca'nın üzerine yüklenmeler başlar. Bu iyi anlamda olmaz. Türkiye Ziraat Kupası'nu kazanırsan işler çok daha farklı olur. Kulüp çıtasını biraz daha yukarıya çıkarır ama alamazsan daha sıkıntılı günler başlar."

"Getiren Taraftar Götürmesini de Bilir"

Sürecin kupayla taçlanması gerektiğini ifade eden Haluk Ayyıldız, "Umarız ki böyle olmaz. Trabzonspor yarı finalde Gençlerbirliği'ni yener ve finalde de Konyaspor ile karşılaşır. Alır kupasını ve Sadri Şener binasına koyar. Olmazsa da aksi sonuçlar olabilir. Olacaktır da. Bunu kimseye anlatamazsınız. Eğer hoca taraftara güveniyorsa, ki öyle demeye getiriyor. Taraftar getirdiyse getirmiştir. Götürürken de taraftar götürür. Bu hep böyle olur" diyerek sözlerini noktaladı.

Yorumlar (21)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Ömerr
1 ay önce

Fatih Tekke yi eleştiren Trabzonsporlu değildir, hocanın başarısı bariz, çok net. Şu kadro sezon başında şenol güneşe yada abdullah avcıya verilseydi ligi 10.bitirirdik. Devre arasında hocaya istediği 2 transferi yapsalardı bu takım şampiyon olurdu..

L
Liyakatsizlik
1 ay önce

Her mac sonu, Türk td lere sahip cikilmasi geretigini soyluyor. Hayatinizda kac dk superligte sure aldiniz? Kac gol kralliginiz var?

S
Savatanica
1 ay önce

Hic konuşmasa daha iyi.Cok sey soylemeye çalışıp herseyi birbirine katıyor.Yuklemsiz cumleler,konudan konuya atlamalar,"dediğim gibi" ile ayni şeyleri defalarca tekrarlamalar...Başkaları üzerinden kendi korkularini yansıtıyor.Liderlik vasfi oldukça zayıf.Dogu kültüründe güce saygi gösterilir.Empati,alttan alma,aşırı öz eleştiri bati kültüründe saygi görüyor,bizde değil.Netice itibariyle hic de iyi bir tablo çizmiyor.Gecen mac sonu çıkıp konuşan Salih'i bir izlesin,örnek alsin.

A
Ali KALYONCU
1 ay önce

Sizin zorunuz nedir çok merak ediyorum varmak istediğiniz yer neresidir. Belki de haklısınızdır, size fazla bu hoca

A
alix1461
1 ay önce

Şenol hoca bjk kulübesinde daha heyecanlıydı.kıyas kabul etmez.yine de Şenol hoca eksiğiyle fazlasıyla bizimdir.

Tüm Yorumlar (21)

Ömerr
1 ay önce

Fatih Tekke yi eleştiren Trabzonsporlu değildir, hocanın başarısı bariz, çok net. Şu kadro sezon başında şenol güneşe yada abdullah avcıya verilseydi ligi 10.bitirirdik. Devre arasında hocaya istediği 2 transferi yapsalardı bu takım şampiyon olurdu..

L
Liyakatsizlik
1 ay önce

Her mac sonu, Türk td lere sahip cikilmasi geretigini soyluyor. Hayatinizda kac dk superligte sure aldiniz? Kac gol kralliginiz var?

S
Savatanica
1 ay önce

Hic konuşmasa daha iyi.Cok sey soylemeye çalışıp herseyi birbirine katıyor.Yuklemsiz cumleler,konudan konuya atlamalar,"dediğim gibi" ile ayni şeyleri defalarca tekrarlamalar...Başkaları üzerinden kendi korkularini yansıtıyor.Liderlik vasfi oldukça zayıf.Dogu kültüründe güce saygi gösterilir.Empati,alttan alma,aşırı öz eleştiri bati kültüründe saygi görüyor,bizde değil.Netice itibariyle hic de iyi bir tablo çizmiyor.Gecen mac sonu çıkıp konuşan Salih'i bir izlesin,örnek alsin.

A
Ali KALYONCU
1 ay önce

Sizin zorunuz nedir çok merak ediyorum varmak istediğiniz yer neresidir. Belki de haklısınızdır, size fazla bu hoca

A
alix1461
1 ay önce

Şenol hoca bjk kulübesinde daha heyecanlıydı.kıyas kabul etmez.yine de Şenol hoca eksiğiyle fazlasıyla bizimdir.

K
Kadıköy 61
1 ay önce

Ts başına geçen filozof kesiliyor icraate gelince kem küm

Çınar
1 ay önce

Zaman zaman ben de eleştiri yapıyorum ki eksikler görülsün, başarı artdın diye. O kadar acımasız olmayalım derim. Eleştiriler, moral bozucu, yıkıcı olmamalı. Neticede yönetim de teknik ekip de geçici ama Ts hep varolacaktır. Başarılar…

M
Muammer Yaylı
1 ay önce

Aklımımı kaybediyorum,şaşkınım...İyiki Trabzonluyum,Trabzonsporluyum..Sonuna kadar destek.Sana güveniyorumFatih Tekke...

T
Tsli
1 ay önce

Taraftarın gazı ile takıma gelen taktik teknik dehası büyük hoca analiz yetenek ustası altyapıdan 1 tane bile oyuncu yok diyecek kadar büyük hoca

M
Mehmet
1 ay önce

Bişeydende memnun olun be arakadaş para yok dil papuç gibi çık sen yönet ozaman herzaman birinin kuyusunu kazmaya alışmışsınız 40 yıldır aklınız neredeydi

M
Mehmet
1 ay önce

Önce gidin ibb bizi neden mahmeye vermiş onu konuşun düşün adamın yakasından

O
Oflu
1 ay önce

59 yaşında fanatik bir taraftarım. Şahsen Fatih hocanın açıklamaları benim gayet hoşuma gitti. Dürüst bir insan açıklamaları. Küfür her kime olursa olsun, daima kötüdür. Küfür düşmanıma bile olsa kötüdür. Biz bunu algılayamıyoruz galiba.

H
Has Trabzonlu
1 ay önce

elendigimizde hem hoca hemde baskan bavulunu alip ayrilsinlar.

M
Murat ÇEBİ
1 ay önce

Yaniii....insan anlamakta zorluk çekiyor...yorumcu arkadaşlar halen daha devasa bütçeleri ile bir o kadar geliri olan İstanbul kulüplerini Trabzonspor ile kıyaslayabiliyorki bu son derece mantık dışı...senin zenginin bile kombine almaz elini taşın altına sokmaz ama iş yönetmeye gelince küçük olsun benim olsun mantığı hemen devreye girer...Bu mantalite değişmeden olmazzzzz......

D
Durmuş doğan
1 ay önce

Arkadaş takımı niye kucumsuyorsunizki daha ne yapsın cirakla usta bir olurmu Evet biraz geride kaldık ama yedek kalitesi az futbolcularda yorulur yinede iyiydiler ayaklarına sağlık Bundan sonra alt yapı yada onem versin artık fatih hoca saygılar

H
horozoğlu
1 ay önce

belki haklı olabilirsiniz ama Fatih hoca bu yıl BAŞARILI olmuştur NOKTA Kupa bu yıl bize yakışır...hocanın da topçularında bu fırsatı kaçırmayacaklarını düşünüyorum....hadi hayırlısı...

6
616161
1 ay önce

Oturmuşsunuz elınızde bir mikrofon sadece konuş eleştir başka bişey yok sizde

M
Mert 61
1 ay önce

Yine boş konuşmaya devam ediyor fatih, okan abisi , sergen , yok çok iyi oyuncuymuş sanane, ayrıca fatihte iyi golcü idi lakin hiç iyi hoca değilsin fatih, bu sezonu senin yüzünden kaybettik, 3.lük tamamen oyuncukarın başarısı, sen takıma hiçbir ley vermedin. İstifa

S
Sedat
1 ay önce

Sizin geriden gelen kafalarınızla yorum yapmamız.hem takıma hemde futbolcuları ,etkilyor.düşmana gerek yok sizlergibi yerel medya varsa,sizin kafalar hep işin algı tarfında yazık size Fatih tekkeye sizin kafalar yiyemez.

B
Borabay
1 ay önce

Fatih kendi çapını biliyor, bu yüzden sezon başından beri bu kadronun yetersiz olduğunu, 3. Lük 5. Lik başarıdır diyerek o aklı ile aklısıra tepkileri yanlış yöne çevirmeye gayret ediyor, bu yüzden geldiğinden veri gergin, bilinçaltında ne zaman kovulurum paranoyası yaşıyor.. ama adam olsa ; GS yenen bir takımın 4 haftada dandik takımlara 9 puan kaptırmasının sorumluluğunu alıp kendisi istifa ederdi.!!!

Çöp
1 ay önce

Senin Bouchouari çöpün kupada Gençleri mahveder seyredin şimdi :)