| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Mayıs 2026 20:09 Güncellenme tarihi: 10 Mayıs 2026 20:17

Trabzonspor’da Yarı Final öncesi kritik gelişme: Onana’nın durumu belli oldu

Beşiktaş derbisinde sakatlık yaşayarak taraftarı korkutan kaleci Onana’dan sevindirici haber geldi; başarılı eldiven takımla antrenmanlara başladı.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası Yarı Finali’nde karşılaşacağı Natura Dünyası Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını sürdürürken, teknik heyetin yüzünü güldüren bir gelişme yaşandı. Beşiktaş ile oynanan zorlu mücadelenin henüz 7. dakikasında sakatlanarak sahayı terk etmek zorunda kalan kaleci Onana, sakatlığını atlatarak takıma katıldı.

Takımla Birlikte Çalıştı

Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde Teknik Direktör Fatih Tekke yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda yer alan Onana, çalışmanın tamamında takımla birlikte hareket etti.

Gençlerbirliği Maçında Kalede O Olacak

Sakatlığı nedeniyle Beşiktaş maçında oynayamayan Onana'nın, kupadaki kritik Gençlerbirliği mücadelesinde kaleyi koruması bekleniyor.

1

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serko61
1 ay önce

O zaten bilerek yaptı oda biliyor tekke bu gençlere hayatta şans vermeyecek bilerek çıktı enazından bir gence biraz olsun tecrübe kazandırdı şimdi sevdim seni Karaoğlan helalin var..

B
Bordo mavi
1 ay önce

Onana kalırsa çok faydalı olur uefa veya konf da ts kupaya oynar fatih bazen saçmalasada o potansiyel var kadro ilk 18 AS KADRO olacak transferlerle 24 kişilik kadro lig kupa avrupa için kurulmalı en az 4 5 oyuncu Onana gibi isim yapmış yıldız tecrübeli oyuncu olmalı mesela vakame maçta ilk gol de hucumu başlatan pas muazzam yetenek düşünce ts hızla vakame vb oyuncu bulmalı vs vs

M
Manual
1 ay önce

Kaleci aliskanligi bozulmamali. avrupa tsnin iyi kaleci cikardigini biliyor. modayi bozma kral fatih sultan tekke genc kaleciye ver kaleyi ordan devam. onana ile olmaz

Çepni
1 ay önce

Adamın Manchester United'da 2028 yılına kadar sözleşemesi var. United bu sene Şampiyonlar ligine gideceği için sözleşmesinde maaş artış şartı devreye giriyor. Yani sene yıllık net 9.2 milyon EURO maaş alacak. Bizde kalması baya baya zor. Bizim tüm takım maaş ödemesi bu yıl 34 milyon EURO. ALLAH'tan bu sen viscanın 2,2, anthony nin 2,1 milyon euroluk sözleşemleri bitiyor. Saviç'in 3,5 milyon EURO ile Okay'ın 2,6 milyon EURLUK sözleşmelerine bir şeyler yapılmalı. çok kötü israf