Trabzonspor Divan Başkanlık Kurulu, Trendyol Süper Lig 2025-2026 sezonunun tamamlanmasının ardından yazılı bir açıklama yaptı. Kurul, önlerinde çok kritik bir Ziraat Türkiye Kupası finali olduğunu hatırlatarak tüm taraftarları ve camiayı birlik olmaya çağırdı.
"Eleştiriler Gelecek Sezon İçin Rehber Olacak"
Geride kalan sezon boyunca yapılan tüm değerlendirmelerin gelecek dönemin yapılanmasında önemli bir rol oynayacağı belirtilen açıklamada, Trabzonspor’un gücünü birlik ruhundan aldığı vurgulandı.
Açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"Değerli Kamuoyu,
2025–2026 Trendyol Süper Lig sezonunu geride bırakmış bulunuyoruz. Sezon boyunca ortaya koyulan eleştiriler, öneriler ve değerlendirmeler; hiç şüphesiz önümüzdeki sezonun yapılanması adına önemli bir rehber olacaktır. Trabzonspor camiası, geçmişten bugüne her zaman ortak akıl ve güçlü aidiyet duygusuyla hareket etmiş; başarılarını da bu birlik ruhuyla elde etmiştir."
Final Öncesi Kenetlenme Vurgusu
Sezon içinde farklı fikirlerin ve beklentilerin oluşmasının normal olduğu kaydedilirken, kupayı kazanmak adına şu an yapılması gerekenin takıma moral vermek olduğu aktarıldı.
Divan Başkanlık Kurulu'nun açıklamasının devamında şu sözler kullanıldı:
"Elbette sezon içerisinde hepimizin farklı düşünceleri, beklentileri ve eleştirileri olmuştur. Ancak bugün, tüm bunları bir kenara bırakıp tek yürek olma günüdür.
Önümüzde çok önemli bir Ziraat Türkiye Kupası Finali bulunmaktadır. Böyle dönemlerde Trabzonspor camiasına yakışan; takımının yanında durmak, teknik heyete, yönetim kuruluna ve sahada mücadele eden futbolcularımıza moral vermektir."
"Ayrışmak Değil Kenetlenmek Günü"
Bordo-mavili kulübün tarihi başarılarında omuz omuza vermenin önemine değinilen açıklamada, tüm camiaya destek çağrısı yinelendi.
Açıklama şu ifadelerle son buldu:
"Bugün ihtiyaç duyduğumuz şey ayrışmak değil, kenetlenmektir. Çünkü Trabzonspor, en büyük başarılarını inandığı zaman, omuz omuza verdiği zaman elde etmiştir.
Bu nedenle tüm taraftarlarımızı, camiamızı ve Trabzonspor sevdalılarını; final öncesinde birlik olmaya, takımımıza destek vermeye ve Trabzonspor ruhunu en güçlü şekilde göstermeye davet ediyoruz.
Saygılarımızla.
Divan Başkanlık Kurulu"
Tüm Yorumlar (8)
Mert 61
1 ay önceSiz fatih tekkeyle kupayı alacağımızı mı zannediyorsunuz, eğer kupa almak istiyorsanız fatihi bugünden gönderin.
mhny
1 ay öncebaşarılar saygılar
ERDO61
1 ay önceKenetlen, kenetlenmesine de takımın futbol oynamıyor, zevk vermiyor. Hırs yok, yüreğini ortaya koyarak, terinin son damlasına kadar akıtacak takım ruhu ve mücadele yok. Yok oğlu yok. Futbol olarak Gençlerbirliğinin oynadığı oyunu oynayamıyoruz, bundan daha rezil bir durum olabilir mi.
Eşref Dülger
1 ay önceHangi yüzle taraftarı maça gelmesi için davet edersin, bilemiyorum. TS yi rezil ettiniz yetmiyormu . sizi gidi şikeciler sizi..
Vatandaş
1 ay önceTakımı toy bir teknik direktör e teslim ettiniz ne hesap soruyorsunuz, ne saha içine müdahele edşyorsunuz. Sadece ekonomi yönetisimisiniz. Fatih tekke bu kafayla kupa falan alamaz. Gönderin. Yerine Arda Turan, Nuri Şahin, İlhan palut veya disiplinli , otoriter, sistemi seven, futbolcuları disipline edecek, adalet ile muamele edecek bir teknik ekip getirin
Hasan Erusta
1 ay önceYa Allah aşkına git ya , git gençlerbirliği ile kenetlen , son maç ya bize ne bizim önümüzde final var diye formasını satmışsın. Bunlarla da kalsa ulan gs yi yendi sanki pişman oldu o cinli tekke. Cinlerinide olsun defolsun gitsin
Sürmeneli
1 ay önceGenclerbirliği karşısında bu birlik ruhunu sahada asla göremedim. Gençlerbirliği önündeki duruşumuzu burda yazmaya dilim varmıyor. Bütün şampiyonlukları görmüş, 60 yaşında fanatik bir taraftar olarak utanç yaşıyorum ve bunu ömrüm boyunca asla unutamayacağım. Hepinize yazıklar olsun.
Has Trabzonlu
1 ay öncediyilecek cok sey varda birlik mirlik diyene kadar fb yi sampiyon yapmak icin gayret gostermenin HESABINI VERIN hikayeleri birakin,.. kupayida kazanmadiginizda Trabzona ayak atmayin gidin kadikoye orda kalin.