| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Ağustos 2025 17:26 Güncellenme tarihi: 07 Ağustos 2025 17:54

Trabzonspor’da Kocaelispor maçı öncesi sakatlarda son durum! Tam 4 isim...

Süper Lig’in ilk haftasında Kocaelispor’u ağırlayacak olan Trabzonspor’da, Onuralp, Augusto, Cihan Çanak antrenmanda yer almazken, Baniya takımdan ayrı çalıştı.

Trendyol Süper Lig’in ilk haftasında Kocaelispor’u konuk edecek olan Trabzonspor, hazırlıklarını sürdürüyor.

Bordo-mavililer, pazartesi günü Papara Park’ta oynanacak karşılaşma öncesinde 4 oyuncusundan yoksun çalıştı.

Takımda Onuralp Çevikkan, Felipe Augusto ve Cihan Çanak sakatlıkları nedeniyle antrenmanda yer almadı. Rayyan Baniya ise takımdan ayrı olarak çalışmalarını sürdürdü.

Onuralp Çevikkan’ın kemik ödemi nedeniyle fizyoterapist eşliğinde tedavisine devam ettiği belirtildi.

Felipe Augusto, sağ hamstring bölgesindeki biseps kasında gerilme ve ödem şikayetiyle tedavi görürüyor.

Cihan Çanak,sol hamstring kas-tendon bölgesindeki yaralanma sonrası tedavisinin son aşamasında yer alıyor.

Rayyan Baniya ise, sol tibia kemiğindeki ödem nedeniyle çalışmalarını bireysel olarak sürdürüyor. 

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Taraftar61
10 ay önce

baniya ve cihan müzmin sakat zaten de bu agustoya noluyor daha dün geldi

H
Hasan
10 ay önce

Trabzonspor teknik ekibi sakatlıklar konusunda ciddi kafa yormalı. Başka takımlarda böyle sakatlık yok.

Y
Yomralı Hacıhamzaoğlu
10 ay önce

Bu onuralp bildim bileli sakat neyi var bu çoçuğun

A
Akcaabatli
10 ay önce

TRABZONSPORU sevmek bir büyüklükdür Ölene kadar TS her zaman TS inadina TS

P
PATLAKBALON
10 ay önce

DAha lig başlamadan bizimkiler patlamaya başladı. En son oynadıkları maç üzerinden yaklaşık 2 hafta geçti, lig maçına kadar 16 gün olacak! Ts iyi yönetilemiyor. Bunun en büyük nedeni, iş bilmez, vizyonsuz ve otoritesiz bir başkan ve ekibinin Ts de görev almasıdır. Tarihimizdeki en aciz, ezik ve rezil başkan ve yönetimiyle başarı elde etmeye çalışıyoruz. Erto defol git artık, yönetim istfia.

Tüm Yorumlar (7)

T
Taraftar61
10 ay önce

baniya ve cihan müzmin sakat zaten de bu agustoya noluyor daha dün geldi

H
Hasan
10 ay önce

Trabzonspor teknik ekibi sakatlıklar konusunda ciddi kafa yormalı. Başka takımlarda böyle sakatlık yok.

Y
Yomralı Hacıhamzaoğlu
10 ay önce

Bu onuralp bildim bileli sakat neyi var bu çoçuğun

A
Akcaabatli
10 ay önce

TRABZONSPORU sevmek bir büyüklükdür Ölene kadar TS her zaman TS inadina TS

P
PATLAKBALON
10 ay önce

DAha lig başlamadan bizimkiler patlamaya başladı. En son oynadıkları maç üzerinden yaklaşık 2 hafta geçti, lig maçına kadar 16 gün olacak! Ts iyi yönetilemiyor. Bunun en büyük nedeni, iş bilmez, vizyonsuz ve otoritesiz bir başkan ve ekibinin Ts de görev almasıdır. Tarihimizdeki en aciz, ezik ve rezil başkan ve yönetimiyle başarı elde etmeye çalışıyoruz. Erto defol git artık, yönetim istfia.

F
Fikri
10 ay önce

Anlasiliyo lig başlamadan yine mazeretler başladı. Demek oluyo ki lig hikaye anlatmayla geçecek.

Çöpler yine doldu kulübe
10 ay önce

Baniya nın ne işi var kardeşim bu takımda. Bu çöpü niye geri getirdiniz. iki milyon veriyorsunuz bu adama kimin parasını veriyorsunuz? Allahım aklımıza mukayet ol.