| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mart 2017 20:29

Trabzonspor'da kırmızı kart

Trabzonsporlu oyuncu kırmızı kartla oyun dışında kaldı.

Trabzonspor'da Uğur Demirok 65. dakikada gördüğü ikinci sarı kart sonrasında kırmızı kartla oyun dışında kaldı.

Spor Toto Süper Lig'in 25. haftasında sahasında Galatasaray ile karşı karşıya gelen Trabzonspor'da Uğur Demirok, 61. dakikada Bruma'ya yaptığı faul sonrasında ilk sarı kartını görüürken, 65. dakikada  Podolski'ye yaptığı hareket sonrasında ikinci sarı kartı gördü ve kırmızı kartla oyun dışında kaldı. 

 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!