| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Ekim 2017 11:44

Trabzonspor'da kart tehlikesi

Sarı kartların fazlalığı teknik heyeti düşündürüyor

Süper Lig’in ilk 7 haftalık bölümünde en çok kart gören takımlardan biri olan Trabzonspor’da Teleset Mobilya Akhisarspor maçı öncesi Mas, Okay, Kucka ve Burak olmak üzere toplam 4 oyuncu sarı kart ceza sınırında yer bulunuyor.

Bordo mavililerde Onazi ve Kucka’nın sakatlığının bulunması ve kadroda sayıca eksik kalınması nedeniyle teknik heyetin futbolcuları dikkatli davranmaları yönünde uyardığı öğrenildi. Trabzonspor’da 2’şer sarı kartı bulunan Yusuf Yazıcı, Olcay Şahan ve Uğur Demirok da ceza sınırına yaklaşan isimler. Bordo mavililerde ilk 7 haftada 15 ayrı isim toplam 26 sarı kart gördü.

 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!