Haber61 Spor Servisi
Süper Lig'de ilk yarının son maçında deplasmanda Karabükspor ile karşılaşacak olan Trabzonspor'da bu maçın hazırlıkları bugün başladı.
İki günlük iznin ardından bugün Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde toplanan bordo mavililer teknik direktör Rıza Çalımbay yönetiminde antrenman gerçekleştirdi.
Antrenmana izinli olan Bongonda ve salonda çalışan Batuhan'ın haricindeki tüm futbolcular katıldı.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
19 Aralık 2017
18:17
Trabzonspor'da Karabük hazırlıkları başladı
Bordo mavililerde izin sona erdi