Trabzonspor yarın akşam 20:30'da Ziraat Türkiye Kupası gruplar son maçında Rizespor'u konuk edecek.
Karşılaşma öncesi grubunda lider olan Trabzonspor, bu mücadeleden galibiyetle ayrılması durumunda liderliğini koruyacak.
Mücadele öncesi, milli eldiven ve Trabzonspor'un kaptanı Uğurcan Çakır, taraftara çağrıda bulundu.
????️ Kaptanımız Uğurcan Çakır’dan mesaj var pic.twitter.com/d0SXHBkN25
— Trabzonspor (@Trabzonspor) February 25, 2025
Çakır mücadele öncesi herkesi Papara Park'a davet etti ve şu ifadelere yer verdi;
"Şuan dünyanın en güzel stadını görüyorsunuz. Yarında burada çok önemli bir final maçımız var. Kupayı da kazanmak istiyoruz. Siz orada olunca daha güzel gözüküyor tabiki. Yarın hepinizi bekliyorum. Görüşmek üzere."
Tüm Yorumlar (13)
Taraftar
1 yıl önceUğurcan müsait olan gerçek taraftarı maça bekliyor. .
Erdoğdulu
1 yıl önceKral adamsın Çakır
61
1 yıl önceOrdayiz kaptan ..
TS 61
1 yıl önceKral Adamsın Ugurcan helal olsun sana. stad full dolacaktır.
Hasan
1 yıl önceDünyanın en kral kaptanı yarın oradayımmmmmmm. Uğurcanıııııııııımmmmmmmmmm
Taraftar
1 yıl önceKaptan çağırır da taraftar gitmez mi
Oflu
1 yıl önce57 yaşında bir taraftar olarak karlı havada da maça gittim. Yarın da maçta olacağım kardeşim. Fakat bizim takım çok zayıf. İnşallah Rizespor:u yeneriz, çünkü berabere kalsak bile kupadan eleniyoruz
niketre
1 yıl öncesakaryadan selamlar...trabzonda olsaydım gelirdim....
61 TS
1 yıl önceSadece TS futbolcusunu yuhlama ıslıklama için gelenler gelmesin takım için faydalı olur. Rakip hakem ıslıklanır yuhlanır ki AVNİ AKER İN BASKISINI ÖGENMİŞ OLUR RAKİPLER.
Akcaabatli
1 yıl önceUgurcan adamsin Sen isde fizana bile geliriz
Mehmet gayret
1 yıl önceCan kurban olduğum sen isde dinde bizler gelmedik mi trabzonun suyundan yeter ki KRAL KAPTAN UĞURCAN SAYKILAR TRABZON ŞEHRİNE VE TRABZON SPORA TARAFTARA SELAMLAR BAŞARILAR DİLERİM
Samim Atalı
1 yıl önceSevgili Uğurcan kardeşim İstanbul'dayım yakın olsam koşa koşa gelirdim lakin ekrandan seni ve takım arkadaşlarını izleyip hasret giderecek inşallah güzel ve centilmence bir maç olur başarılar diliyorum.
tkurt
1 yıl öncegaziantepin attığı ilk golde çok buyük pozisyon hatası vardı