| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Şubat 2025 18:37

Trabzonspor'da kaptan Uğurcan Çakır'dan taraftara çağrı!

Trabzonspor'un deneyimli kalecisi Uğurcan Çakır, bordo-mavili taraftara çağrıda bulundu.

Trabzonspor yarın akşam 20:30'da Ziraat Türkiye Kupası gruplar son maçında Rizespor'u konuk edecek.

Karşılaşma öncesi grubunda lider olan Trabzonspor, bu mücadeleden galibiyetle ayrılması durumunda liderliğini koruyacak.

Mücadele öncesi, milli eldiven ve Trabzonspor'un kaptanı Uğurcan Çakır, taraftara çağrıda bulundu.

 

Çakır mücadele öncesi herkesi Papara Park'a davet etti ve şu ifadelere yer verdi;

"Şuan dünyanın en güzel stadını görüyorsunuz. Yarında burada çok önemli bir final maçımız var. Kupayı da kazanmak istiyoruz. Siz orada olunca daha güzel gözüküyor tabiki. Yarın hepinizi bekliyorum. Görüşmek üzere."

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Taraftar
1 yıl önce

Uğurcan müsait olan gerçek taraftarı maça bekliyor. .

E
Erdoğdulu
1 yıl önce

Kral adamsın Çakır

6
61
1 yıl önce

Ordayiz kaptan ..

T
TS 61
1 yıl önce

Kral Adamsın Ugurcan helal olsun sana. stad full dolacaktır.

H
Hasan
1 yıl önce

Dünyanın en kral kaptanı yarın oradayımmmmmmm. Uğurcanıııııııııımmmmmmmmmm

Tüm Yorumlar (13)

T
Taraftar
1 yıl önce

Uğurcan müsait olan gerçek taraftarı maça bekliyor. .

E
Erdoğdulu
1 yıl önce

Kral adamsın Çakır

6
61
1 yıl önce

Ordayiz kaptan ..

T
TS 61
1 yıl önce

Kral Adamsın Ugurcan helal olsun sana. stad full dolacaktır.

H
Hasan
1 yıl önce

Dünyanın en kral kaptanı yarın oradayımmmmmmm. Uğurcanıııııııııımmmmmmmmmm

T
Taraftar
1 yıl önce

Kaptan çağırır da taraftar gitmez mi

O
Oflu
1 yıl önce

57 yaşında bir taraftar olarak karlı havada da maça gittim. Yarın da maçta olacağım kardeşim. Fakat bizim takım çok zayıf. İnşallah Rizespor:u yeneriz, çünkü berabere kalsak bile kupadan eleniyoruz

N
niketre
1 yıl önce

sakaryadan selamlar...trabzonda olsaydım gelirdim....

6
61 TS
1 yıl önce

Sadece TS futbolcusunu yuhlama ıslıklama için gelenler gelmesin takım için faydalı olur. Rakip hakem ıslıklanır yuhlanır ki AVNİ AKER İN BASKISINI ÖGENMİŞ OLUR RAKİPLER.

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Ugurcan adamsin Sen isde fizana bile geliriz

M
Mehmet gayret
1 yıl önce

Can kurban olduğum sen isde dinde bizler gelmedik mi trabzonun suyundan yeter ki KRAL KAPTAN UĞURCAN SAYKILAR TRABZON ŞEHRİNE VE TRABZON SPORA TARAFTARA SELAMLAR BAŞARILAR DİLERİM

S
Samim Atalı
1 yıl önce

Sevgili Uğurcan kardeşim İstanbul'dayım yakın olsam koşa koşa gelirdim lakin ekrandan seni ve takım arkadaşlarını izleyip hasret giderecek inşallah güzel ve centilmence bir maç olur başarılar diliyorum.

T
tkurt
1 yıl önce

gaziantepin attığı ilk golde çok buyük pozisyon hatası vardı