Trabzonspor’un Estoril’den 3 milyon Euro bonservis bedeliyle kadrosuna kattığı 23 yaşındaki sağ bek Wagner Pina, ilk etapta teknik heyetten olumlu not aldı.
Malheiro’nun ayrılığı sonrası transfer edilen Yeşil Burun Adalı futbolcu, 30 Haziran’da başlayan kampta disiplinli çalışması, azmi ve temposuyla dikkat çekti.
Teknik direktör Fatih Tekke’nin gözüne girmeyi başaran genç oyuncunun, fiziksel gücü ve oyun zekâsıyla savunmanın sağında önemli bir rol üstlenmesi bekleniyor.
Tüm Yorumlar (15)
Mesut
11 ay önceKusura bakmayın Tekke ile olmaz. Oyunu geride kurmaya çalışan bir antrenör zamanda çalıyor ve rakip takımın pozisyon almasını sağlıyor. Tekkenin bu kafasıyla olmaz. Tekke ancak 1. Ligde takım çalıştırır. Tekke üniversitem dediği İstanbulspora geri dönsün yarı kalan eğitimini tamamladı.
Hakan
11 ay önceEvet parlayan genelde sağbekler oluyor,nedense hücüm hattında kimse parlamıyor..
Dede
11 ay önce5 tane Yıldız alınması lazım kampta kimse yok bunlar topçu mu
Oflu
11 ay önceBizim takımda geçen yılki kalitesizlikten farklı hiç bir şey yok. Pedro gitti, Pina geldi. Banza gitti, Onachu geldi. 8-10 numara yine yok. İnşallah bizim kalitesiz bu sezon küme düşmez. Hazırlık maçında Dinamo Tiflis'i yenemeyen kalitesiz bir takım. Süper ligde sadece ve sadece küme düşmemeye oynayabilir.
Trabzonsporlu
11 ay önceKampta bizim takımın parlayan ismi Pina ise, biz kesinlikle küme düşmemeye oynarız.
Yucel kuturoglu
11 ay önceIlk 14 e gireriz
Yucel kuturoglu
11 ay önceAynen hocam zorlama
Abdullah
11 ay önceKoskoca Trabzonspor'da Hamşekden sonra Dünya capinda bir tane Yıldız futbolcu yok yaa,şaka gibi Bu Nasıl büyüklük Kimse kusura bakmasın BuyuknTakim Galatasaray gibi olur Helal olsun Adamlara hersene şampiyonluğa oynuyor Biz ise bırak sampiyonlugu büyük maç kazanamiyoruz zaten buyukluke kalmadi sıradan Anadolu takımı oldu bu takim
Antalya taraftar
11 ay önceBi tanem olumlu yorum yok biz bu taraftarla hiç biryere gelemeyiz noldu Fatih iyiydi şimdiden başladınız laf etmeye Fatih hoca olmadaydı kümedeydiniz boş laf lar
Emre
11 ay önceKümeye oynama kadrosu kuruldu teşekkürler başkan bu takım kümeye oynar şunuda belirteyim fatih hocanın zerre kadar kabahati yok
aaaaa
11 ay önceistediğin transferler için klubümüze değerli katkılarını bekliyoruz
ALİ ALİ
11 ay önceVer parayı alsınlar. Doğan kulübü borç batağından kurtardı. Senin gibi aklı kıt olanlar ne anlar. Bak Lyon borçtan dolayı küme düşürüldü. UEFA tarafından
Alpekin erçin
11 ay önceHerkes yazmak zorundamıdır?Anlamayanlara konuşmak düşermi.Bol bol kitap okuyun,kuru üzüm yiyin selamlar.
HAMİ 10
11 ay önceAbdullah bey, şeref yoksunu hakemler ile şampiyon olan cincon mu büyük. Fetö artığı bir takım mı büyük. Bırakın şu cincon sevdasını. Bu cincon fenevden daha karekrersiz bir takım. Biz ki tertemiz şampiyonlukların takimiyiz nikta
Ayhan akgun
11 ay önceBol bol su için selamlar