Trabzonspor'da 'istifa' toplantısı
Trabzonspor'da yönetim maçın ardından bir araya geldi.
Başakşehir yenilgisi ve taraftarın büyük tepkisi üzerine Trabzonsporlu yöneticiler Başkan Muharrem Usta'yı arayarak tepkiler karşısında nasıl tavır alacaklarını ve yola devam edip etmeyeceklerini sordular. Usta'nın yöneticilerine başkaları gibi olmayacaklarını belirterek, "Sonuna kadar devam edeceğiz. Görev süremizi tamamlayacağız ve üzerimize düşeni yapacağız." dediği öğrenildi.
Trabzonspor, bu sezon Süper Lig'de çıktığı 22 karşılaşmada 8 galibiyet, 9 beraberlik ve 5 de yenilgi aldı. 33 puanı bulunan Bordo-Mavili ekip, maç fazlasıyla 7. sırada yer alıyor
Fanatik
Tüm Yorumlar (40)
edin visca
8 yıl önceYönetim başarısızdır görev süresinin bitmesini beklemesine gerek yok ancak şimdiden istifada edilmez sezon sonu usulüne uygun kongre yapılır. İstanbulda yaşayan biri olarak söylüyorum sakın ha trabzon insanının ağzına bakıp kongre yapılmasın . onaların keyfi yerinde , şuan yapılacak istifa çözüm değil ancak kaos getirir sezon sonunu beklesinler. Ayrıca başkanda bi zahmet maça gelsin azıcık dik duruş sergilesin en azından bu hatayı kabullendiğini göstermiş olur.
sungur
8 yıl öncebunlar siyaset ile geldiler, siyaset ile giderler. siyasi abilerinden izinsiz iş yapamazlar. şike davasında da durum aynı. Trabzon yıllardır siyasiler yüzünden yüzü gülmüyor. Trabzon ve Trabzonspor artık siyasi her hareketi dışlaması gerekiyor. yeter artık, bıktık, mahvettiler güzelim takımı.
arif
8 yıl önceMerak etmeyin Akp li millet vekilleri gelir taraftarın gazını alır.nede olsa siyayet.
Bayro
8 yıl önceUtanma yokki adamlarda bulmuşlar kaynağı yiyorlar.Maça bile gelmiyor sözde başkan maçın skorundan haberi varmı acaba siz gidene kadar TRABZON KÜMEYE
kara mamba
8 yıl önce5 maçlık galibiyet serisinin ardından 5 maçlık beraberlik serisi de bitti. 5 maçlık mağlubiyet serisinin ilk maçına başakşehir maçıyla başladık. Hadi bakalım..
chemu
8 yıl öncetakım maç kaybedince bit taraftar gibi mi üzülüyor yoksa takımdan nemalanan bir iş adamı gibi mi? 1. seçenek olsa bu takımın başında riza değil işi bilen sisteme dayalı adam kayırmayan vs özellikleri barındıırn bir hoca olurdu
Fathe
8 yıl önceHekimoğlu gibi trabzon uşağı varken senin gibi istanbul .bu takıma başkan yapanlar utansın. Hepinize yazıklar olsun, bir an önce gidinde kurtulalım sizin gibi sorumsuz yöneticilerden. Trabzonspor u sıradan bir takım yaptınız sadri başkanı mumla arar olduk
reis
8 yıl öncebaşkan maçlara gelmiyor daha neyi konuşuyoruz...
salih
8 yıl önceKurulan kadro yetersiz. Yaşlı. Güçsüz. Kanatsız. Ruhsuz.
Ts61
8 yıl önceTrabzona Real madridi getir bu ziyniyet varken 3 ay sonra siradan birTakim olur cikarlari yerine gelmedi herkes herkese camur atiyor
Ofli
8 yıl önceBi başarısızlık var sa gereği yapılmalı orda durmanın ne anlamı var artık anlamadık
ömer
8 yıl öncederhal istifa edin gidin rezil ettiniz Trabzonu!!
halim
8 yıl öncesayin usta , once kulubu 430 milyona borca getirin , sonra h . o ya teslim edin , oda aldigi borcu cebinden odesin 126 milyona getirsin ve ne olur defelun gidin .
ERDEM
8 yıl önceArtık bu camiadan takımdan bir şey beklemiyorum kümede düşebilir biraz daha fazla yaşarız.
Yusuf
8 yıl önceEninde sonunda topyekün gideceksiniz istediğiniz kadar yırtının
numan
8 yıl öncesayın başkan, lütfen biraz yaptırımcı olun. bakın fb takımı bizim takımdan, aykut rıza hocadan iyi mi? ama aziz yıldırım sizden daha sert ve yaptırımcı. futbolcularına bir ayar çekti gördük şimdi nasıl maç alıyorlar. oynamayana her türlü yaptırımı yapıyor. ya oynarsın ya gidersin bitti. bu takıma bu lazım inşAllah okursunuz.
Trabzonlu vatandaş
8 yıl önceOyunla geldiniz oyunla gideceksiniz olan yine bize olacak, işten anlamayan ne kadar hurda yönetici varsa başımıza salacaklar, acıyorum üzülüyorum biz bunu hak etmiyoruz, başakşehir nerden nereye geldi biz nerden nereye geldik.
Bunu da yaz
8 yıl önceBu ülkeye gelen her yabancı futbolcu şaşkına dönüyor, sorun bakalım neden, trabsfer süreçleri hepsini anlatsınlar size.
Ugur yalçın
8 yıl önceİlk gelirken oy isterken bu günleri hesap etmiyorsunuz orada olanın yapamafıgını nasıl yapacaksın hastane yönetmeye benzemez doktorluk yapmayada dedik size anlamadınız ne oldu
tr61
8 yıl önceKume düşsek keske her hafta kafa yemekten iyidir.
Ugur şirin
8 yıl önceŞimdi kongre olsa abd başkanlık seçimleri gibi telefonlara mesajlar yemekler toplantılar.millet etkilensin diye zorlu grandın önüne son model 34 veya 06 plakalı jepler çekilir havavon numara korumalarla dolaşan mutahit sonradan gòrme tipler boy gösterir şov üstüne şov sonuç sıfır
kılıç kaptan
8 yıl öncetakım atağa kalkıyor kanatlarda oyuncu yok,burağa uzun topa dayalı bir sistem,defans evlere şenlik,her ortaya rakip kafa atarmı,arda bile o boyla 3 tane kafa vurdu,herkorner yada duran top gol tehlikesi,rodelega çok beğendiğim bir oyuncuydu,bize geldi futbolu unuttu,yusuf ve okay ne yapar,olcay kayıp,sosa sevdası takımı darmadağın etmiş.hoca hala çift forveti dūşūnmūyor,sanki bu şekilde çok başarılıda sistemde ısrar ediyor..Varın hepbirlikte gidin..
Hüsnü
8 yıl önce"üzerinize düşen görev" Şanlı Trabzonspor u yerlerde mi süründürmek?
KOCAELİSPOR
8 yıl önceYONETIM DUNYANIN BORCUNU YAPTI BOL KECEDEN BNSERVIS YILLIK UCRET VERDI GITMESI CANINA MINNET BUNLAR NE OLACAK SOSA BÖSERVIS 4 MILYON EURO KUCKA BONSERVIS 5 MILYON EURO NOVAK 2 MILYON EURO ALINAN YILLIK GARANTI PARALAR ORTADA BAŞARI YOK BUNLAR E OLACAK
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önceİki genç oyuncu da satılıp parası eritilmeden gitmezler. Takım 20. Haftada hedefsiz kaldı. Küme düşmemek için 40 puana ulaşmak gerekiyor.
erol
8 yıl öncetabiki istifa edemezler önce fuzuli harcanan onca yanlış transfer harcamalarını ödeyecekler bırakın borcu düşürmeyi kendi borçlarını ödeyip nereye giderlerse gitsinler
cahit
8 yıl önceTrabzon'un küme düşmesini garantilemeden gitmek istemiyor yani. Üzerine düşeni yapmıyor ki. Bir tane profesyonel futbolcu yok takımda. Amatör takıma dönüştü.
yoshi
8 yıl öncetrabzonu bu duruma düsürenlerden hesap sorulmazsa hicbir sey degismez.kulübe gelen resmen yemeye geliyor,futbolun S sinden anlamayan baskanlar trabzona ne verebilir
Ergin genç
8 yıl önceKardeşim takımda oyunu oynayamayan her maç gol yiyen bir kaleci var, bir kaleci bu kadar gol yer mi ? Hiç mi antrenman yapmıyor bu onur.. Bir gol değil iki gol yedi aslında onur.. Bu kaleci gitmezse TS şampiyon olmaza
Mrat ağaoğlu
8 yıl önceOnur hiç bir hava topuna çikmiyo.farkettinizmi
vatandaş memo
8 yıl önceBen ki İHO yönetimini görüp "bundan daha rezil bir yönetim be başkan gelmez diyordum" özür diliyorum büyük konuştuğum için.Muharrem ve yönetimi İHO'yu bile geçti.Tarihin en rezil yönetimi bunlar.
KUZEY
8 yıl önceMuharrem usta efendi kendinin ve özel hasatanelerinin reklamını bedavaya getiriyor başkası önemli değil
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önceYarıştan kopan Trabzonspor vence farklı hedefler için oynayabilir. İyi oynayarak yabancı oyuncuları vitrine çıkarabilir. Bir iki genç oyuncu daha kazanabilir. Bu küçük hamleler bile kulübe 20 milyon avro gelir demektir.
Faruk
8 yıl önceGöreve geldiğinde takımın borcu ortadaydı.Sen geldikten sonraki rakam ise dudak uçuklatacak derecede vede MEDİCAL PARKIN reklam tarafı da çabası.50.YILDA şampiyonluk dedin her türlü REZALETİ yaşattın bu takıma ve utanmadan sıkılmadan devam diyorsun yemeye devam yani Allah bunun hesabını sana sen olmazsan ailene soracaktır USTA azıcık ONURUN VARSA derhal bırakırsın bundan daha kötüsü olmaz.Bülünmüşsünüz eko uğruna şehri ve takımı mahvettiniz zehir zıkkım olsun
Shadow
8 yıl öncevatandaş memo helal olsun sana aynı duyguyu bende paylaşıyorum ağzına sağlı utanmazlar bunlar bırakmazlar o damar yok bunlarda
İSHAK
8 yıl önceSeçimde Trabzon sokaklarını 50.yıl şampiyonluk afişleriyle süsleyerek insanların duygularını sömürerek başkan seçildin. Yaptığın transferler ile hayal kırıklığı yarattın. Lig de en kötü yabancı futbolcular bizde Durıca denen futbolcu inanın Mustafa Yumlu'nun yarısı etmez
ali
8 yıl önceTam tersine bunların yerine kimse aday olmamalı ve bunlar sürekli protesto edilmeli.200 milyon euro borç ve olcay kucka vb bos adamlara 3 yıl daha yıllık 20 milyon euro kontrat verenler yarattıkları pislikle ugrassınlar
Reis
8 yıl önceTarih sizi affetmeyecek Reziller
Hakan Akçay
8 yıl önceSiz hangi onurundan bahsediyorsunuz onur olsaydı 9 haftada çeker giderdi yalnissin söyleyin bunlara bir ders vermek istiyorsak eğer buradaki Beşiktaş maçına kimse gitmesini taraftarları tehdit varı konuşan yöneticiler ortaya çıksın bunun hesabı versin.bundan sonra kulübün başkanlık seçimine kolay kolay başkan adayı çıkmaz gibi görünüyor ben öyle tahmin ediyorum bunca borcun altına girecek bir baba yiğit yok Trabzon'da.
Arda Turan
8 yıl önceSiz hangi onurundan bahsediyorsunuz onur olsaydı 9 haftada çeker giderdi yalnissin söyleyin bunlara bir ders vermek istiyorsak eğer buradaki Beşiktaş maçına kimse gitmesini taraftarları tehdit varı konuşan yöneticiler ortaya çıksın bunun hesabı versin.bundan sonra kulübün başkanlık seçimine kolay kolay başkan adayı çıkmaz gibi görünüyor ben öyle tahmin ediyorum bunca borcun altına girecek bir baba yiğit yok Trabzon'da.