Trabzonspor'da istifa sesleri
Gençlerbirliği maçında tribünlerden istifa sesleri yükseldi
Göztepe maçının ardından golsüz eşitlikle sonuçlanan Gençlerbirliği karşılaşmasında da bordo-mavili taraftarlar yönetimi istifaya çağırırken, sosyal medyada da Gençlerbirliği karşılaşmasının ardından yönetimin geleceği konuşulmaya başlandı.
Birçok taraftar sosyal medyadan da yönetimi istifaya davet etti.
Tüm Yorumlar (22)
Yasar
8 yıl önceBaşkan’ın bırakması veya kongre YIKIM/ KAOS // Herşeye sil baştan yeniden başlamak demek .
Beceriksizler
8 yıl önceBaşakşehir maçında da galibiyet gelmezse tüm stad istifa diye bağırır
Uğur şirin
8 yıl önceBirinin yönetimi istifaya davet etmesimi gerekiyor gerekeni yapnalari için.yani istifa etmeyin aman çok iyisinuz deseler etmeyeceklermi ayıp
ahmet
8 yıl önceABDULLAH AVCI TEK ÇARE ! ŞENOL YA DA
Ts61
8 yıl önceBu Takimi kötüleyen Trabzonspor taraftari olamaz bu Takimin gitisadi cok güzel seneye 2-3 transferlen sampiyon adayi yönetim ve Teknik heyet sihirbaz degiller
Haluk gündoğan
8 yıl önceZihniyet tanıdık 16 yıldır Türkiyemizi kabile gibi yöneten herşeyi berbat edip hala gitmemek için binbir türlü iblisliği yapan Zihniyetin aynısı
x5461
8 yıl önceSezon sonuna kadar idare edip sonra istifa et baskan.50.yilda sampiyonluk dedin balon cikdi.51 demeden git .bizi hasda ettiniz.simdiden yabancilari satip külübün borcunu ödemeye calisin bu takimi yabancilar deyil yerliler tasiyo.takimi yerlilerden kurun.yabancilara öde yerlilere ödeme.ama verimi yine yerlilerden al.riza hoca iyi bir insan ama büyük bir hoca deyil korkak futbolla bir yere varamaz sen takimi 4 2 3 1 oynatirsan hucumda ilerde topu tutamassin kendi alaninda bocalar durursun.takimin puan kaybetceni daha 10cu dakkada anliyoz.biz tarafdarlari hasda etmeye hakkiniz yok.lig sonunda birakin bu kulüp ve takim DENEME TAHTASI DEYIL her hafda sonu hüsran.Takimi siradan bir takim haline getirdiniz LÜTFEN
istifa
8 yıl önceriza bu takimin transfere ihtiyaci oldugunu gördü ama baskan göremedi.baskan istifa habire istikrar deyip arkasinda durdugun ersun seni yer demistik..simdi sira sende
Laz
8 yıl önceMaşAllah toplanmışlar mongolllar sürüleri
Laz
8 yıl önceYa siz ne biçim uyesiniz hiçbir bunlara oy verirken düşünmediniz Allah aşkına şunlar koca trabzonsporu yönetecek sıfat varmı ya bunlar kim sıradan insanlar işte sonuç alın size yalan dolan ne ararsan bunlarda
KOCAELİSPOR
8 yıl önceNE BEKLİYORUZ RİZA SAMPİYON YAPAMAZ KUPA KAZANDİRAMAZ İDARE EDER HASTA EDER
mami..
8 yıl önceniye gs yönetimi sihirbazmıki takımı baştan aşağa yenilşediler ve şampiyonluğa oynuyolar....
MAÇKALI
8 yıl önceBaşkan Trabzonspor'un adını kullanarak ranta rant kattı takımı AKP bin yandaşı yapdı
Ofli
8 yıl önceÇare şu ki yönetim değişmeli ve Şenol hoca ikna edilmeli başka kurtuluş gözükmüyor
Maçkalı
8 yıl önceBaşkan cehapeli olsa bile fark etmez, bu işi beceremiyor. Artık gitmeli. Rızayı kovmayan, kendisi de gitsin
firtina61
8 yıl öncebu baskan cebinden para harcamak istemiyor, aslinda biraz yatirim yapsa bu takim ucar ve yatirdigi paralari en kisa zamanda geri alir
isa
8 yıl önceSon 13 maçın en az 10 tanesini kazanmaktan başka yol kalmadi yoksa uefa bile hayal olur . Şenol hocayı almamız gerek önümüzdeki sezon olmazsada Avcı alınsın yıllardır başarı yok sabır kalmadı artık okadar taraftar yazık yazık bizleri bu kadar uzmeye hakkınız yok
Isa
8 yıl önceSon 13 maçın en az 10 tanesini kazanmaktan başka yol kalmadi yoksa uefa bile hayal olur . Şenol hocayı almamız gerek önümüzdeki sezon olmazsada Avcı alınsın yıllardır başarı yok sabır kalmadı artık okadar taraftar yazık yazık bizleri bu kadar uzmeye hakkınız yok
kanuni colak
8 yıl öncekabile gibi yönetmiyecek olani desene bizde bilelim ona oy verelim ..
cevap veriyorum
8 yıl öncekanuni İYİ dedin birader, afferim oyunu bil...
kanuni colak
8 yıl öncehaluk kardesim hangi parti ye oy verelim sence mesela onu merak ettim ..
murat
8 yıl öncekatarlılara satalım kulübü cıty gibi olalım yoksa bir ömür boyu başarı olmucak her başkan geriye götürüyor bizi