| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 11 Şubat 2018 12:03

Trabzonspor'da istifa sesleri

Gençlerbirliği maçında tribünlerden istifa sesleri yükseldi

Kuruluşunun 50’nci yılı nedeniyle 2017-18 sezonuna zirve hedefiyle başlayan ancak üst üste yaşadığı puan kayıplarının ardından yarıştan uzaklaşan Trabzonspor’da yönetime de tepkiler artmaya başladı.

Göztepe maçının ardından golsüz eşitlikle sonuçlanan Gençlerbirliği karşılaşmasında da bordo-mavili taraftarlar yönetimi istifaya çağırırken, sosyal medyada da Gençlerbirliği karşılaşmasının ardından yönetimin geleceği konuşulmaya başlandı.

Birçok taraftar sosyal medyadan da yönetimi istifaya davet etti.
 

Yorumlar (22)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yasar
8 yıl önce

Başkan’ın bırakması veya kongre YIKIM/ KAOS // Herşeye sil baştan yeniden başlamak demek .

B
Beceriksizler
8 yıl önce

Başakşehir maçında da galibiyet gelmezse tüm stad istifa diye bağırır

U
Uğur şirin
8 yıl önce

Birinin yönetimi istifaya davet etmesimi gerekiyor gerekeni yapnalari için.yani istifa etmeyin aman çok iyisinuz deseler etmeyeceklermi ayıp

A
ahmet
8 yıl önce

ABDULLAH AVCI TEK ÇARE ! ŞENOL YA DA

T
Ts61
8 yıl önce

Bu Takimi kötüleyen Trabzonspor taraftari olamaz bu Takimin gitisadi cok güzel seneye 2-3 transferlen sampiyon adayi yönetim ve Teknik heyet sihirbaz degiller

Tüm Yorumlar (22)

Y
Yasar
8 yıl önce

Başkan’ın bırakması veya kongre YIKIM/ KAOS // Herşeye sil baştan yeniden başlamak demek .

B
Beceriksizler
8 yıl önce

Başakşehir maçında da galibiyet gelmezse tüm stad istifa diye bağırır

U
Uğur şirin
8 yıl önce

Birinin yönetimi istifaya davet etmesimi gerekiyor gerekeni yapnalari için.yani istifa etmeyin aman çok iyisinuz deseler etmeyeceklermi ayıp

A
ahmet
8 yıl önce

ABDULLAH AVCI TEK ÇARE ! ŞENOL YA DA

T
Ts61
8 yıl önce

Bu Takimi kötüleyen Trabzonspor taraftari olamaz bu Takimin gitisadi cok güzel seneye 2-3 transferlen sampiyon adayi yönetim ve Teknik heyet sihirbaz degiller

H
Haluk gündoğan
8 yıl önce

Zihniyet tanıdık 16 yıldır Türkiyemizi kabile gibi yöneten herşeyi berbat edip hala gitmemek için binbir türlü iblisliği yapan Zihniyetin aynısı

X
x5461
8 yıl önce

Sezon sonuna kadar idare edip sonra istifa et baskan.50.yilda sampiyonluk dedin balon cikdi.51 demeden git .bizi hasda ettiniz.simdiden yabancilari satip külübün borcunu ödemeye calisin bu takimi yabancilar deyil yerliler tasiyo.takimi yerlilerden kurun.yabancilara öde yerlilere ödeme.ama verimi yine yerlilerden al.riza hoca iyi bir insan ama büyük bir hoca deyil korkak futbolla bir yere varamaz sen takimi 4 2 3 1 oynatirsan hucumda ilerde topu tutamassin kendi alaninda bocalar durursun.takimin puan kaybetceni daha 10cu dakkada anliyoz.biz tarafdarlari hasda etmeye hakkiniz yok.lig sonunda birakin bu kulüp ve takim DENEME TAHTASI DEYIL her hafda sonu hüsran.Takimi siradan bir takim haline getirdiniz LÜTFEN

I
istifa
8 yıl önce

riza bu takimin transfere ihtiyaci oldugunu gördü ama baskan göremedi.baskan istifa habire istikrar deyip arkasinda durdugun ersun seni yer demistik..simdi sira sende

L
Laz
8 yıl önce

MaşAllah toplanmışlar mongolllar sürüleri

L
Laz
8 yıl önce

Ya siz ne biçim uyesiniz hiçbir bunlara oy verirken düşünmediniz Allah aşkına şunlar koca trabzonsporu yönetecek sıfat varmı ya bunlar kim sıradan insanlar işte sonuç alın size yalan dolan ne ararsan bunlarda

K
KOCAELİSPOR
8 yıl önce

NE BEKLİYORUZ RİZA SAMPİYON YAPAMAZ KUPA KAZANDİRAMAZ İDARE EDER HASTA EDER

M
mami..
8 yıl önce

niye gs yönetimi sihirbazmıki takımı baştan aşağa yenilşediler ve şampiyonluğa oynuyolar....

M
MAÇKALI
8 yıl önce

Başkan Trabzonspor'un adını kullanarak ranta rant kattı takımı AKP bin yandaşı yapdı

O
Ofli
8 yıl önce

Çare şu ki yönetim değişmeli ve Şenol hoca ikna edilmeli başka kurtuluş gözükmüyor

M
Maçkalı
8 yıl önce

Başkan cehapeli olsa bile fark etmez, bu işi beceremiyor. Artık gitmeli. Rızayı kovmayan, kendisi de gitsin

F
firtina61
8 yıl önce

bu baskan cebinden para harcamak istemiyor, aslinda biraz yatirim yapsa bu takim ucar ve yatirdigi paralari en kisa zamanda geri alir

I
isa
8 yıl önce

Son 13 maçın en az 10 tanesini kazanmaktan başka yol kalmadi yoksa uefa bile hayal olur . Şenol hocayı almamız gerek önümüzdeki sezon olmazsada Avcı alınsın yıllardır başarı yok sabır kalmadı artık okadar taraftar yazık yazık bizleri bu kadar uzmeye hakkınız yok

I
Isa
8 yıl önce

Son 13 maçın en az 10 tanesini kazanmaktan başka yol kalmadi yoksa uefa bile hayal olur . Şenol hocayı almamız gerek önümüzdeki sezon olmazsada Avcı alınsın yıllardır başarı yok sabır kalmadı artık okadar taraftar yazık yazık bizleri bu kadar uzmeye hakkınız yok

K
kanuni colak
8 yıl önce

kabile gibi yönetmiyecek olani desene bizde bilelim ona oy verelim ..

C
cevap veriyorum
8 yıl önce

kanuni İYİ dedin birader, afferim oyunu bil...

K
kanuni colak
8 yıl önce

haluk kardesim hangi parti ye oy verelim sence mesela onu merak ettim ..

M
murat
8 yıl önce

katarlılara satalım kulübü cıty gibi olalım yoksa bir ömür boyu başarı olmucak her başkan geriye götürüyor bizi