| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Kasım 2017 17:51

Trabzonspor'da istifa! 4. kez...

Bu kez noter aracılığıyla istifa etti

Trabzonspor Yönetim Kurulu Üyesi Emre Aksoy daha önce iki kez yönetim kuruluna istifa dilekçesi vermiş ardından sosyal medya aracılığıyla yazılı açıklama yaparak istifasını vermişti.

15 Ekim’de önce sosyal medyadan "Rıza gelir, ben kaçar" mesajı atan Aksoy, ardından yazılı bir açıklama ile görevinden ve yönetimden istifa ettiğini bildirmişti. Resmi yoldan istifası ulaşmayan Aksoy, bu kez 4. istifasını noter aracılığı ile kulübe iletti.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!