| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Temmuz 2025 09:14

Trabzonspor'da iki ayrılık kapıda!

Trabzonspor’da transfer hareketliliği hız kazandı. Denis Draguş’a Avrupa’dan resmi teklif gelirken, Muhammed Cham’ın 7.5 milyon dolarlık Suudi Arabistan transferi ise son aşamada.

Süper Lig ekiplerinden Gaziantep FK’nın yanı sıra Samsunspor ve Göztepe’nin kiralık olarak kadrosuna katmak istediği Denis Draguş’un rotası Avrupa olacak.

Rumen golcüye Trabzonspor’a ulaşan resmi teklifin ardından oyuncunun bonservisiyle satılma ihtimalinin oldukça yüksek olduğu öğrenildi.

Avrupa’dan gelen ilginin somutlaşması halinde Draguş'un yeni sezonda yurt dışında forma giymesi bekleniyor.

Öte yandan, bordo-mavililerin bir diğer oyuncusu Muhammed Cham’ın Suudi Arabistan’a transferinde ise son aşamaya gelindi.

Cham için konuşulan bonservis bedelinin yaklaşık 7.5 milyon dolar seviyelerinde olduğu ifade ediliyor. Transferin önümüzdeki günlerde netleşmesi bekleniyor.

Kaynak: Fanatik

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
Fethi Canlı
11 ay önce

Her ikisi de bizim oyuncumuz değil. Gitmeleri zarar değil kar.

S
Serkan
11 ay önce

Hemen satın. Yanında ozan ve savicide hediye olarak verin. Yeterki gitsinler. En azından gençlere filan fırsat doğar . Takim biraz biseye benzer bu dragus , cham , ozan ve savic giderse . Yoksa sezon boyu bu 4 ünü izlemek zorunda kalicaz takımda kalirlarsa

T
temo 61
11 ay önce

Hiç uzatmaya gerek yok yollayın gitsinler

H
Hasan
11 ay önce

Burdan Trabzonsporlu yöneticilere sesleniyorum angel gomes Lille oyuncusu 24 yaşında tam ihtiyacımız olan ortasaha oyun kurar adam eksiktir defansif yönü yüksek alın bu oyuncuyu bonserviside düşük tam bizim oyuncumuz!

H
Hasan
11 ay önce

Orta saha için ayrı bir oyuncu ise Mandela keita 12m Euro bonservisi var 23 yaşında fiziki gücü çok yüksek ve Türkiye ligi için yüzde yüz iş yapacak topçu trabzonsporumuz bu oyuncuyu alsın hem kar eder hem ligde mücadele eder şampiyon yapabilecek bir kapasite

Tüm Yorumlar (13)

F
Fethi Canlı
11 ay önce

Her ikisi de bizim oyuncumuz değil. Gitmeleri zarar değil kar.

S
Serkan
11 ay önce

Hemen satın. Yanında ozan ve savicide hediye olarak verin. Yeterki gitsinler. En azından gençlere filan fırsat doğar . Takim biraz biseye benzer bu dragus , cham , ozan ve savic giderse . Yoksa sezon boyu bu 4 ünü izlemek zorunda kalicaz takımda kalirlarsa

T
temo 61
11 ay önce

Hiç uzatmaya gerek yok yollayın gitsinler

H
Hasan
11 ay önce

Burdan Trabzonsporlu yöneticilere sesleniyorum angel gomes Lille oyuncusu 24 yaşında tam ihtiyacımız olan ortasaha oyun kurar adam eksiktir defansif yönü yüksek alın bu oyuncuyu bonserviside düşük tam bizim oyuncumuz!

H
Hasan
11 ay önce

Orta saha için ayrı bir oyuncu ise Mandela keita 12m Euro bonservisi var 23 yaşında fiziki gücü çok yüksek ve Türkiye ligi için yüzde yüz iş yapacak topçu trabzonsporumuz bu oyuncuyu alsın hem kar eder hem ligde mücadele eder şampiyon yapabilecek bir kapasite

M
Mehmet
11 ay önce

Ozanın gitmesini bekliyoruz, tüm taraftarlar olarak, çünkü çok ağır, hantal, on dakikalık oyuncu, yana geriye pas vererek , dinleniyor takımın tüm ataklarını ozan durduruyor, takımı oyundan düşürüyor, takımı sabote ediyor, birde fener maçında, gol attirmamak için elinden geleni yaptı bariz yaptı bunu, birde biz maça çıkmadan rakip takım bizim oyun sistemimizi, nasıl oynayacağımız nerden biliyor, takım futbol oynayacaksa ozanı gondermelu, kimi alırsan al ozan oynattirmaz kendi kapasiteside yok,

H
haşim
11 ay önce

sat sat sat sat sat hiç düşünme sat gitsin.

M
Mert
11 ay önce

3e 5e Bakmadan derhal gönderilmeli cok kötü futbolcu

6
61 ts
11 ay önce

3 5 bakma sat gitsin ozan dragus saviç mendy luns sar

A
Ali durkaya
11 ay önce

Dragus barisic lunstram cham baniya savic kesinlikle gitmeli vakayeme ve viska abi olarak kalmalı

C
Concon
11 ay önce

ALACAĞINIZ ADAM GIDENLERDEN IYI ISE ALIN ..EĞER BEN SAKATIM YATACAĞIM DIYORLAESA ALMANIZA GEREK YOK .. paranız fazla ise bana verebilirsiniz ...Her hafta maça gidiyoruz para lazım

M
Muhammet
11 ay önce

Fenerbahçe maçında da direk vursa gol atacaktı önündeki koca boş kaleye ama o ne yaptı atmak yerine pas vermeyi seçti köyü fenerli göndersinler gitsin

A
Ahmet bey
11 ay önce

Muhammet yanlış karar