Trabzonspor'da Hubocan harekatı!
Bordo mavililer Hubocan'ın bonservisini almak istiyor
Teknik direktör Rıza Çalımbay'ın göreve gelişinin ardından stoper olarak forma giymeye başlayan ve tüm dikkatleri üzerine çeken Tomas Hubocan, takımda kalıcı olacak. Sezon başında Marsilya kulübünden 250 bin euro bedelle kiralanan 32 yaşındaki savunma oyuncusunun sözleşmesine de 1 milyon 100 bin euro'luk satın alma opsiyonu konulmuştu.
Bordo-mavili yönetim yapılan değerlendirmeler sonucunda Hubocan'ın bu opsiyonunu kullanma kararı aldı. Slovak futbolcuyla da konuşan ve yeniden anlaşma sağlayan Trabzonspor'un kurmayları, mayıs ayının sonuna kadar geçerli olan opsiyonu en kısa zamanda kullanacak ve iç transferde Pereira'dan sonra bir oyuncuyla daha anlaşmış olacak.
.
Fotomaç
Tüm Yorumlar (8)
Savaş
8 yıl önceAldığımız oyuncuları satamıyoruz, hepsi elimizde kalacak. 32 yaşındaki oyuncuları neden transfer ediyoruz. Aldığın oyuncuları satamazsan kulüp tabiki borca girer.
KOCAELİSPOR
8 yıl önceBİRAKİN BU GARANTİ MİLYON EURO SEVDASİNİ MAC BASİ UCRET VERİN BOL KEPCE PARA DAGİTMAYİN hastanemizde de böyle mi yapıyorsunuz EL HAYA
Takım taraftarı
8 yıl önceSizden de zaten bu beklenirdi isteyenleri çok da hubocan öyle kafaya oynayacak bir takım futbolcusu deyil çok sıradan birisi bunlarla asla ve asla başarı gelmez bu yönetiminde öyle bir niyeti yok eldeki kötülerin biraz iyisi hepsi bu ayni Pairerai da olduğu gibi takımı emekli ordusuna cevirdiniz siz en iyisi yusuf ve Abdulkadiri de satin bunlar size yakışmıyor gidin 35 lik iki adam alın inanılır gibi değil şu mondalideye bakarmısınız Esteban Pairerai Durica hubocan N'DOYE Rodellega Asil yildiz Novak Bero bunları bir satliğa çıkarın bakın bir takim talip olur mu yerlilerde bek farki yok Uğur Ahmet OLCAY Akbaş iyi ki şu puanları toplamışız
EMİR61.
8 yıl önceADAMIN AHI GİTMİŞ VAHI KALMIŞ SİZ NEYİN PEŞİNDESİNİZ YAZIK ETTİNİZ TAKIMA.
EMİR61.
8 yıl önceTS NİN FUTBOLCU İZLEME EKİBİ YOKMU GİDİN AFRİKAYA ALIN AÇ TOPCU GENÇ TOPCULAR SİZİN İŞİNİZ NEDİR ,ŞAMPİYON OLMAK DİYE BİR DERDİNİZ YOK ZATEN.
Süleyman Özmen
8 yıl önceİyi bir alternatif oyuncu olarak kullanılabilir maliyetide düşük,ancak yerine birinci sınıf bir Stoper transfer edilmesi şartıyla takımda tutulabilir
Mehmet Kaya
8 yıl önceMONDALİDE ahahahaha :)))))))
Ekrem
8 yıl önceProblem orda degil. Kulüp neden batiyor biliyormusun? Kontratlari euro üzeri yapiyorlar TL üzeri degil. Sonrada odiyemiyorlar. Maslar gecikiyor diye de oyuncular oynamiyor daha.