| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Aralık 2017 09:16

Trabzonspor'da hedef şimdiden Fenerbahçe!

Fırtına, ligin ikinci yarısındaki Fenerbahçe maçında stadı ilk kez tamamen doldurmayı ve 17 maç sonra Sarı-Lacivertliler’i mağlup etmeyi hedefliyor.

Önceki akşam 36 bin taraftarının müthiş desteğini arkasına alarak Bursa’yı deviren ve Medical Park Stadyumu’nun seyirci rekorunu kıran Trabzonspor’da futbolseverler, şimdiden Fenerbahçe maçını beklemeye başladı.

Pazar günü karabükspor’a konuk olacak olan Fırtına, ikinci yarının ilk maçında da konya deplasmanına gidecek. 2 maçlık aranın ardından Süper Lig’in 19. haftasında mabedine geri dönecek olan Bordo-Mavililer, ezeli rakiplerinden Fenerbahçe’yi ağırlayacak.

Ciddi bir gelir bekleniyor

Ceza alınmaması adına Bursaspor karşılaşmasında anonslar yaptıran Trabzonspor yönetimi, 17 maç aranın ardından taraftarı ile birlikte Sarı- Lacivertliler’i mağlup etmeyi ve şampiyonluk yolunda daha da iddialı hale gelmeyi planlıyor. Geçen sene bugün açılan Medical Park Stadyumu’nu ilk kez tamamen doldurmanın hesaplarını yapan Trabzonspor, aynı zamanda bu karşılaşmadan ciddi bir gelir bekliyor.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!