| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mayıs 2026 23:19

Trabzonspor’da hedef kupa: “Bu emeğin karşılığı alınacak”

Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve Gazeteci Haluk Ayyıldız, bordo-mavililer için kupanın hem sportif hem de Avrupa takvimi açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.

Trabzonspor’da gözler 22 Mayıs’ta Antalya’da oynanacak Ziraat Türkiye Kupası finaline çevrildi. Bordo-mavililer, TÜMOSAN Konyaspor karşısında sezonu kupayla kapatmak isterken, finalin önemi Haber61 TV’de yayınlanan Spor Gündemi programında masaya yatırıldı. Programda konuşan Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot, Trabzonspor’un kupayı kazanması halinde hem moral hem de planlama açısından büyük avantaj elde edeceğini söyledi.

“BU KADAR EMEĞİN KARŞILIĞI ALINACAK”
Tuncay Lakot, Türkiye Kupası’nın Trabzonspor için yalnızca bir kupa olmadığını, yeni sezon planlamasını da doğrudan etkileyeceğini belirtti. Lakot, “Kupa kazanılırsa ekstra tatil yapılacak. Hem ligi geç açacaksın hem de 1 ön eleme oynayacaksın. Ekstra kupayı kazandığın için prim alacaksın. Bu kadar çekilen zahmetin ve emeğin karşılığını alacaktır” ifadelerini kullandı.

“TRABZONSPOR İSTESEYDİ ŞAMPİYON OLABİLİRDİ”
Trabzonspor’un sezon içinde zaman zaman güçlü sinyaller verdiğini belirten Lakot, bordo-mavililerin şampiyonluk yarışında daha fazlasını yapabilecek kapasiteye sahip olduğunu savundu. Lakot, “Bana göre Trabzonspor isteseydi şampiyon olabilirdi” dedi.

“ALANYA KUPA MAÇINDA TRABZONSPOR ÇOK EKSİKTİ”
Gazeteci Haluk Ayyıldız ise sezon içinde yaşanan kadro eksikliklerine ve tamamlayıcı oyuncuların verimsizliğine dikkat çekti. Ayyıldız, “Alanya kupa maçında Trabzonspor çok eksik yakalandı. Tamamlayıcı oyuncular da verimsiz oluyordu. Eksik yakalanmıştık. Elde böyle kadro olunca hocaya gençleri serpiştir demiştik” ifadelerini kullandı.

“ÇOCUKLARI TOPLUMUN ÖNÜNE ATTI”
Haluk Ayyıldız, Gençlerbirliği maçında genç oyuncuların toplu şekilde sahaya sürülmesini bir kez daha eleştirdi. Ayyıldız, “Ama en sonda pirinç tanesi gibi çocukları toplumun önüne attı. Böyle mi olması lazımdı? Bunu bu şekilde yaparsan eleştirilirsin” dedi.

“BU DURUM FATİH TEKKE İÇİN DE İYİ OLMADI”
Ayyıldız, Gençlerbirliği maçındaki tercihlerin hem Trabzonspor hem de Fatih Tekke açısından olumsuz bir hava oluşturduğunu söyledi. Gazeteci Haluk Ayyıldız, “Bu durum Fatih Tekke için de Trabzonspor’a karşı iyi olmadı” değerlendirmesinde bulundu.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
Fatih61
1 ay önce

Çok zor, bu takım son 7-8 haftadır bir şey oynamıyor.

V
Vatandaş
1 ay önce

Bu taraftarın gördüğünü koca yönetim görmüyormu. Belliki Siz bu taraftarın aklıyla zekasıyla alay ediyorsunuz en iyi antrenman ve gelişim yeri maçtır. Ciddiye alıp oynamadıkları Kaç maç oldu.Fatih tekke bu kadar laçkalığı görüp düzeltemiyorsa ki, bu şımarıklığın mimarı Fatih tekke dir, o zaman sorun teknik direktör dedir. Fatih tekke Trabzonspor un büyüklüğüne kapasitesi yetmediğini anlayınca, Trabzonspor u küçültmeye çalışıyor. Bu adamı derhal gönderin. Yoksa 40 yıl daha avutmayla geçiririz

T
Teyzeoğli
1 ay önce

1972-73 sezonunda çalınan şampiyonluğumuzun emeği yokmuydu da yenildik.

B
Burak
1 ay önce

hangi emeğin karşılığı bu. ilk yarılarında oynanan ve çöpe giden 45 dakikaların karşılığımı yoksa.. 3 tane verilmeyecek maçı alsan belkide bizdik şampiyon. o ruhu sahaya yansıtma beceriksizliği hocadan başlar motivasyon sıfırsa neredeki emekten bahsedeceğiz. özellikle iç saha maçlarında kaybedilen ve ilk yarıları heba olan maçlar hocanın kadro 11 i ile alakalı beceriksizliğinden kaynaklandı hep.Trabzon Spor deneme tahtası yada fatihin egosunu tatmin edeceği yer değildir.

N
Nermin hanım
1 ay önce

Kupa hayal. Gelecek sezonu düşünüyorsak hoca değişikliği şart. Tekkenin futbolunu izlemeye kimse gitmez stada, demedi demeyin.