Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 27. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Hatayspor'u ağırladı ve 2-1 mağlup oldu.
Bordo mavili takımda Teknik Direktör Şenol Güneş mücadele sonrası basın toplantısında değerlendirmelerde bulundu.
"TFF Yönetimi hedefine ulaştı"
Hakemle ilgili soruya Güneş, "Hakemle ilgili daha önce de konuştuk. Az konuşmayı tercih ediyordum. Kazandığımız maç sonrası bazı olumsuzlukları söyledik ama hiçbir şeyin değişmediğini gördük. Hakemin bugün ne karar verdiğini konuşmak yerine kendi eksikliğimizi konuşma tercihim oldu. Hakem ne olursa olsun bu maçı kazanmalıydık.
Pozisyonlarımız vardı. İki penaltıyı keşke çalmasaydı. Belki gol atacağız. Öyle ne hatalar var. Onları biz değil yetkililer konuşmalı. Yönetimin hedefine ulaştığını düşünüyorum hem başkana ceza vererek hem de takımın bu durumda olmasına etken olduğu için ama kendimi sorumlu tuttuğum oyun anlamında o taraflara çok kaymak istemedim. Uyarı olarak yaptıklarım oldu, bir şeyin değişmediğini gördüm. Bu maçı kaybettikten sonra başka bir şeye girerek bir mazeret oluşsun istemiyorum" diye konuştu.
Tüm Yorumlar (18)
Ali Sungurlu
1 yıl önceTs a şenolgüneşin dokunması çare olmadı busaattan sonra kesinlikle istifa etmesi lazım kendinide biterdi takımınıda.Acilen yeni bir kan lazım.
Mehmet Ali
1 yıl önceİstifa et
Tomar
1 yıl önceİcraat yok sadece konuşuyorsun. Oynattığım oyuncuların takım olarak bir performansına bak. Ondan sonra hoca diye otur. Korner bile kullanamıyoruz gol atacağız. Bundan siz sorumlusunuz. 35 lik enwaikisiz bu takım olmuyor.
TS-61
1 yıl önceEkibini al ve git artık!..
TS li
1 yıl önceOradan gitmeye niyeti yok. Suçu sağa sola atmaya başladı. Takım top oynamıyor bir tane adam akıllı oyuncu takımda yok. Yapıştı trabzon a. Para kazanma hırsı trabzonspor un başarısının önüne geçmiş. İstenmiyorsun git artık.
TS li
1 yıl önceU19 teknik direktörünü twkımın başına getirim bunu da yardımcı yapın yanına belki gurur yapar da gider. Gitsin kartal yuvasını çalıştırsın. O artık 8 taşlı
Yorgun Taraftar
1 yıl önceFatih Tekke , nerdesin iki gözüm. Gelde buralar BAYRAM olsun.
Mahoağa
1 yıl önceHedef saptırma istifa et ve evinde oturup uğruna öldüğün takımın maçlarınımı takip edersin yoksa İstanbul’a gidip staddamı desteklersin onları artık o senin bileceğin iş. Bizden uzak ollll
Kemal
1 yıl önceALLAH AŞKINA BIRAK GİT SEVİLMİYORSUN ŞEHİRDE .SENDEN NEFRET EDİYOR İNSANLAR SANA KEFİL OLUP GETİRENLER ALLAH HAKKINIZDANNGELSİN PARA ALMADAN GİTMEZ BU ADAM
Muhammed parlayan
1 yıl önceIvırmaya kıvırmaya gerek yok bu iş senin işin deyil taha fazla yuhlanmatan bırak başkanlan
Envr yldrm
1 yıl önceşenol hoca sana bi şey söyleyeyim mi?hacıosmanoğlu tff’de neyse sende trabzonSporda osun istenmiyorsunuz bunu anlayın artık.maça gelince deprem sonrası hatay için söylemiş olduğun gereksiz sözlerin karşılığını aldın dün gece.bir takımı ancak bu kadar motive edebilirdin HataySporu kutluyorum seni de kınıyorum.TrabzonSpora daha fazla zarar verme istifa et ve git.
Selda
1 yıl önceHiç bir şey anlamadım
Bayro
1 yıl önceİstifa et istifa birak hakemi hakemlik hicbirsey yok yönetim ve sen istifa edin
Erol
1 yıl önceLigde deplasman galibiyeti olmayan tek takım Trabzonspor, hâlen daha konuşuyormusun.Bu karakter Trabzon a hocalık için yetmez.
Akın
1 yıl önceKoca trabzonsporda adam gibi Bi başkan çıkmadı da bu iş bılmez sıradan insanlara kulübü bıraktılar bunu hakkettik bize mustahak
Sakarya
1 yıl önceSenin Trabzona en büyük hizmetin ustifa etmektir, 2 galibiyeti olan takıma yenildikten sonra derhal istifa etmendir, laf xambazligindan başka bir şey yok
Doğrucu
1 yıl önceHoca Hatay aldığı puanların dördü senden. Şapkanı önüne koy düşün. 407 gün sonra deplasmanda seni yeniyor. İnsan utanır evden dışarıya çıkamaz. Her şey para değildir. Yakışanı yap.
İSMAİL
1 yıl önceEY TRABZONLU KARDEŞLERİM LÜTFEN AMA LÜTFEN MAÇLARA KATILMAYALIM KENDİ KENDİLERİNE OYNASIN YÖNETİME VE HOCA TEPKİ BÖYLE VERİLİR