Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 27. hafta mücadelesinde Hatayspor'u konuk etti ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.
Bordo mavililerde Teknik Direktör Şenol Güneş maç sonu değerlendirmelerde bulundu.
Güneş'in açıklamaları şu şekilde:
Kazanmak için sahaya çıktık. Kazanmaya yakındık ama anlamı yok. Taraftarlardan, başkandan ve yönetimden özür diliyorum. Şartlar ne olursa olsun Hatayspor'u yenecek kalitemiz var. Top kullanırken acele ettik. İyi yapılan işler de var ama eksikleri az yapsak, rahat kazanabilirdik.
Çok pozisyon bulamadılar, bulduklarını gole çevirdiler. Oyuncular elinden geleni yapmaya çalıştı. Yetki ve sorumluluk bende. Sonucun sorumlusu da benim. Yönetim de elinden gelen gayreti gösterdi. Enteresan bir maç oldu. Üzgünüz.
Zubkov'un geçen haftadan beri sakatlığı vardı. Konya'ya getirmişti. İlk yarıda ağrısı olduğunu söylemişti. Bulunduğu süreçte iyi oynadı. Oyundan düşebileceğini görünce, çıkmak istediğini de söyleyince aldık. Aynı şekilde Banza da öyleydi. Onu da değiştirebilirdik. Yine 3 tane sakatlıktan dönen isim var. Enis, Dragus ve Folcarelli. Dragus biraz daha canlı, onu oyuna aldık. Değişiklikler bu maçta çok fazla katkı yapmadı. Bu da eleştirileri getirecektir.
Tüm Yorumlar (47)
Haluk
1 yıl önceGittttttt artık gittttt
abidik gubidik
1 yıl önceLa istifa istifa. ne diyorsun sen
Bayro
1 yıl önceUtanmaz hala konuşuyor yuuuuuuuuu istifa etmiyor. Defollllll Şenol Güneş defollll
61 TS
1 yıl önceİSTİFA ET YETER. DEVRE ARASI KANAT OYUNCULARI TRANSFER ETMEK NASKL BİR CAHİLLİK O.SAHAN YOK CAHİLLER KULUBU ESİR ALMIŞ. YETER , SEN TS A HİÇ KATKIN YOK TAM TERSİ 9 YENİLGİ OLDU 8 GALİBİYET ŞENOL EFENDİ REZİLLLL ETTİNİZ YETER BIKTIK HOCA YÖNETİM İSTİFA,
Volkan kaplan
1 yıl önceYetki ve sorumluluk sende isen içinde biraz trabzon sevgisi varsa istifa edersin
Momoç
1 yıl önceKonuş hoca konuş!! Biz de senden, biraz da... Neyse!! Senden çook bahsedeceğiz önümüzdeki yıllarda!! Yaşarken de, göçüp gittiğinde de taklalar atacaksın kulak çınlamasından!!!!!
Mustafa
1 yıl önceGururun haysiyetin varsa bugün hemen istifa et. Buda Trabzonspor’a hizmetdir.
Çankaya
1 yıl önceHocam olmuyor hocam
farozzz
1 yıl önceDefolll
Soner çolak
1 yıl önceSen şaka mı yapıyorsun yetki ve sorumluluk sende ise atığa çıkarken takımı acele etmeyin deseydin. Gözümüzde küçülüyorsun evine git
Alp TÜRK
1 yıl önceLig sonuna kadar kalsın diyordum fakat kalırsa galiba küme düşeceğiz....
Hüseyin
1 yıl önceSen hoca değilsin sana hoca dyebilen aklından zoru vardır.sen ne efsanesi olsan olsan para göz olursun istifa et ki taraftar bayram gelmeden bayramı yaşasın boşuna riv riv yapma geldin geleli kaç galibiyet var
Nevzat
1 yıl önceSen hala ne anlatiyorsun hoca .. aylardir katkin ne bu takima onu bi anlatsana...
Denizz
1 yıl öncetamam işte yetki ve sorumluluk sende ise güzelce bu takımı bırak artık hiç bir katkın yok takıma. her maçdan sonra aynı şey sorumluluk bende bıktım artık aynı teraneyi duymakta
Taraftar61
1 yıl önceSezon bitti senin ağlaman bitmedi.Bulunduğun yer ağlama duvarı değil.Ya çözüm üret yada bırak da darlandık.
Vatandaş
1 yıl önceNasıl bir ruh var sende hala utanmıyorsun be .pes doğrusu çok genişmişsiniz çooook
1461
1 yıl önceHoca gazel okumayı bırak gereğini yap istifa et
Hamsi
1 yıl önceGo Home mr Güneş
Mehmet
1 yıl önceDalgamı geçiyorsun sende tabi sorumluluk sinirden deliricem alay ediyor bizimle
Çınar
1 yıl önceTakıma günümüz futbolunu oynatan dinamik ve özgüvenli hoca lazım. Acele.
Özgür ata
1 yıl önceBelli ki Şenol Hoca tazminatını kaybetmemek için istifa etmeye niyeti yok, isterse TS küme düşsün. Ben o kontratı yapan yönetimde ararım kabahati
Oflu Türk
1 yıl önceŞenol hoca hemen istifa et daha fazla rezil etme takımı ve kendini
Kamil Çolakoğlu
1 yıl önceKomple istifa edin terkedin trabzonu
Envr yldrm
1 yıl öncesen kimsin ya yetki sendeymiş sorumluluk sendeymiş başarı yoksa gideceksin.
Trabzonsporlu
1 yıl önceBu insan hala istifa etmedi mi?
Canca53
1 yıl önceBeyimize bak acap trabuzonsporun ysjasindan başkan doğanla beraber düşmeyi düşunmuyormusun sen trabuzonlu olduğun için o koltuktasin ana biti defol git rezil herif bizler futbol fukarasi avci efendi gitsin sen gel diye dua ederken şimdide senden kurtulmaya calişiyoruz gidişatimiz eğer sen takim başinda kalirsan kumeye hizli şekilde ilerliyoruz şenol efendi nutuk parcalamayi brak da
Erol
1 yıl önceGelmeden olmaz demiştim.Gereğini yerine getir. Boş boş konuşma
Mahoağa
1 yıl önceSenin gibi sözde efsane özde İstanbul ve para sevdalısı malum takım için canını verecek bir adanı bu kulübe getiren yönetim de senle birlikte bu şehrin terk edin yeter artık
Tango
1 yıl önceSende suç yok seni oraya getirenler utansın
Hamdullah
1 yıl önceTakım yenildi ama dikine oynadı! Abdullah Avcıya ana avrat küfreden taraftarlar, kına yakın!
Bekir
1 yıl önceBu takımdan defol git!
Veysel YILDIZ
1 yıl önceUtanmaz adam... Deeeffffooooolllll git.... Düş sevdamızın yakasından...
E. SARI
1 yıl önceÖzür deyil istifa…
Ali Başkan
1 yıl önceGit burdan, mazeret Osman geç eve
Can
1 yıl önceYeter artık, istifa için neyi bekliyorsun??
TS li
1 yıl önceŞenol güneş ın gitmesi yetmez ertuğrul doğan ın da gitmesi lazım. O aşamaya geçtik.
Nurettin
1 yıl önceYazıklar olsun. Yazıklar olsun. Yazıklar olsun.
Adnan düzenli
1 yıl önceŞenol Güneş acilen istifa etmesi gerekiyor.modası ve özgüveni bitmiş bu adama artık tahammül edilmemesi gerekir.beşiktaş maçında atılan golü alkışlayamayacak kadar özgüvenini kaybetmiş . acilen ya Tolunay Kafkas,yada fatih tekke bundan 100 kat daha faydalı olur
Yalcinx5
1 yıl önceHep mazeret hep mazeret oyuncu cikarken sasirdi sen diyosun cikmak istedi, allah askina birak git yuzsuzluk yapma 8 aydir takimin basindasin ligin dibindeki takima yeniliyosun hala masal anlatiyosun
Denizz
1 yıl önceiyi işte çek git artık yeter ya hep aynı hikaye bıktırdın valla
Çaykaralı Horolom Fahri
1 yıl önceTüm futbolcular kadro dışı bırakılsın U19 takımı maçlara çıksın..
sebahattin
1 yıl önceDostlar adamın duruşunu görmüyor musunuz? Adam bitmiş. Emekli olmuş. Bırakın yaylalarda çay içsin, para ezsin. Ne diye bizleri kahırlandırıyorsunuz? Anlamak mümkün değil. Şenol Hoca, bize yapacağın en büyük iyilik gitmektir. Bırak da gençler gelsin. Onlar bir şeyler yapsın. Düşüyoruz kümeye. Kimin umurundaki?
Sero
1 yıl önceHa tamam avcı gibi felsefe yap..taraftarı uyut
Full Protesto
1 yıl önceYine istifa etmezse gitmeyin arkadaşlar maça, artık yüzsüzlük ötesi bir şeyle karşı karşıyayız. Bugün kü maçın derin analizi, kalırsa gelecekte neler olabileceğinin NET ÖZETİDİR
Mehmet Ali
1 yıl önceHemen istifa
Oflu
1 yıl önceŞenol hoca hatalarının farkında ama bu hataları düzeltmek için haftalardır herhangi bir şey yapmıyor, asıl sorun bu.
Yalnız TS
1 yıl önceYonetim çok pasif buradmsi Trabzonspor. Böyle sonuçlar alan takıma neden para cezası verilmez. Herkes kafasına göre takılıyor. Böyle yönetim görmedim. Akıl tutulması