| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 26 Şubat 2025 23:27 Güncellenme tarihi: 26 Şubat 2025 23:46

Trabzonspor'da Güneş Hacıosmanoğlu'na seslendi! " Seni kandırıyorlar..."

Trabzonspor'da teknik direktör Şenol Güneş, mücadele sonrası yaptığı açıklamada TFF Başkanı Hacıosmanoğlu'na seslendi.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu son maçında Papara Park'ta Rizespor'u ağırladı ve sahadan 5-2 galip ayrıldı. Bordo mavilileri galibiyete taşıyan goller Lundstram, Visca, Mendy, Cham ve Banza'dan geldi.

Bordo-mavililer, 26. dakikada Rizespor ceza sahasında Simon Banza'ya yapılan müdahalenin hakem tarafından görmezden gelinmesine büyük tepki gösterdi.

Trabzonspor'da teknik direktör Şenol Güneş, mücadele sonrası yaptığı açıklamada Türkiye Futbol Federasyonu İbrahim Hacıosmanoğluna, yönelik ayrı bir parantez açtı ve şu ifadelere yer verdi;

"Geçen hafta yaptığım açıklama ile TFF Başkanı Hacıosmanoğlu’nu üzdüm. Onu üzmek istemiyorum. Bana not attı, ben de ona not atmak istemedim ama söylüyorum: Seni kandırıyorlar, dikkat et. Çünkü camialardan taraf olma, sen tarafsızsın. Federasyon başkanlığı önemli bir makam. Sen düzgün ve delikanlı bir adamsın. Etrafındaki bazı kişiler seni dolduruyor, ilk düğmeyi yanlış ilikliyorlar ve alttaki düğmeyle seni dövüştürüyorlar.

Bunu neden söylüyorum? Bizim oyunumuzu bozmak için her şey yapılıyor. Sonuçlar ayrı bir mesele. Hakemler "Biz kötü niyetli değiliz" diyor. Tamam, doğru, iyi niyetlisiniz ama yanlış yapıyorsunuz ve bu hatalar hep bizim aleyhimize oluyor. VAR sistemi yoksa, 4. hakem var!

Federasyon başkanı, bir kulüp haksızlığa uğradığında diğer kulüpleri beyanat altına almamalı. Hakemler de bu durumdan etkileniyor. Bu durum geç kalmadan düzeltilmeli. Kazanmışım, bu maçta neden hakemi konuşayım? Hazine kapısına bekçi koyuyorsun, çalınıyor. Sahtekar koyarsan yine çalınıyor. Bana ne başındaki adamdan? Benim hazinemi çalmayın! Herkesin sorumluluğu var."

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

6
61 ts
1 yıl önce

HOCAM , kandırıyorlarda zararı TS çekiyor bu şekilde olmaz TS un zararı olacak şekilde TS un tff tarafımdan kullanılıp tarafsız oldugunu tv de söylenmesi ve hakemlerin ts un lehlne penaltıları yok sayıp kolay rahat şekilde ts alehine verilen penaltılar olmaz yeter.

T
Tuncay tepe
1 yıl önce

Ağzına sağlık Şenol hocam Varol

H
Hayri
1 yıl önce

Onu şeytan bile kandıramaz çünkü kendisi oflu..

K
Kürşad
1 yıl önce

Kimi kandırıyor larmış kimi de ğit onda kanacak ğöz varmı dünyamın en büyük uyanığı kandırıyorlarmış eyyy ğidi eyyy acaba onu biri kandırabilirmi veya seni ha dürüst ve delikanlı adam vay be sözlere bak sözlere hiç değişmesiniz o bıyıklar hacca ğitmez ne sendeki ne ondaki kapiş

6
61
1 yıl önce

Tff ve mhk başkanları, TS yöneltmine operasyon yapıyor bugünkü verilmeyen penaltı ve ts alehine verilen penaltı, fb maçı sonrası hakemi tebrik etmesi,sezon başı takdlr hakkı vs demesi burda ts yönetimi diyecekti ki TS un hakkı kişilerin keyfine degil kural nedlyırsa o dur diyecekti ts un hakkını yedirmez.

Tüm Yorumlar (7)

6
61 ts
1 yıl önce

HOCAM , kandırıyorlarda zararı TS çekiyor bu şekilde olmaz TS un zararı olacak şekilde TS un tff tarafımdan kullanılıp tarafsız oldugunu tv de söylenmesi ve hakemlerin ts un lehlne penaltıları yok sayıp kolay rahat şekilde ts alehine verilen penaltılar olmaz yeter.

T
Tuncay tepe
1 yıl önce

Ağzına sağlık Şenol hocam Varol

H
Hayri
1 yıl önce

Onu şeytan bile kandıramaz çünkü kendisi oflu..

K
Kürşad
1 yıl önce

Kimi kandırıyor larmış kimi de ğit onda kanacak ğöz varmı dünyamın en büyük uyanığı kandırıyorlarmış eyyy ğidi eyyy acaba onu biri kandırabilirmi veya seni ha dürüst ve delikanlı adam vay be sözlere bak sözlere hiç değişmesiniz o bıyıklar hacca ğitmez ne sendeki ne ondaki kapiş

6
61
1 yıl önce

Tff ve mhk başkanları, TS yöneltmine operasyon yapıyor bugünkü verilmeyen penaltı ve ts alehine verilen penaltı, fb maçı sonrası hakemi tebrik etmesi,sezon başı takdlr hakkı vs demesi burda ts yönetimi diyecekti ki TS un hakkı kişilerin keyfine degil kural nedlyırsa o dur diyecekti ts un hakkını yedirmez.

S
Savatanica
1 yıl önce

Banzanin pozisyonu can sıkıcı,bariz bir penalti.Bu kadar neti verilmeyince daha cok canımız yanıyor.

D
Duayen
1 yıl önce

Aklı olmayan insanlar kullanılır.