| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Şubat 2025 20:36 Güncellenme tarihi: 23 Şubat 2025 22:34

Trabzonspor'da Güneş Folcarelli'nin dönüş tarihini açıkladı!

Trabzonspor'da Şenol Güneş Gaziantep FK maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 25. haftada Gaziantep FK'yı konuk etti ve sahadan 3-2 galip ayrıldı. Bordo mavili takımı galibiyete taşıyan goller Banza(2) ve Visca'dan geldi.

Trabzonspor'da Teknik Direktör Şenol Güneş maç sonu yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

Hava koşulları olumsuzdu am sağ olsun çalışanlar sahayı en iyi şekilde hazırladık. 70-75. dakikaya kadar oyuna hakimdik. 3-1, 3-2 oldu. Kazanmak önemliydi. Takım olarak hücum yaptık.

Daha zengin bir oyun oynayabilirdik. Çarşamba kupa maçı var. Bazı oyuncuları dinlendirmek istedik, bazılarını görmek istedik. Onların olumsuz olması bizim için iyi değildi. Gelecek maçlara bakacağız. Bugün içi 3 puanı aldık, hak ettiğimizi düşünüyorum.

Yeni transferler daha iyi olacaktır. Yetenekli oyuncular. Sikan, Zubkov ve Mustafa olumlu işler yaptı. Folcarelli'nin 1 hafta içinde düzeleceğini düşünüyorum.

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet Güneş
1 yıl önce

Top mu oynadınız,sen de hocasın Gaziantep senden daha iyi oynadı.

R
Rb0061
1 yıl önce

Defol git artık kendini rezilsin kendini daha fazla rezil etme

A
abidik gubidik
1 yıl önce

Enis destanın neyini görmek istedin. Seni kibir abidesi seni. Adama bak ya . bir seferde deki yanlış hamleler yaptım. Git bu takımdann gitttt

Özgür ata
1 yıl önce

5-6 atacağımız maçta üçüncü golü yememek için son dakikalarda beceriksiz zaman geçirme teşebbüsleriyle rezil olduk. Oyuncu değişiklikleri skandaldı. Şenol hocanın artık emekli olması lazım. Tazminatını almak için görevine son verilmesini mi bekliyor acaba?

S
Serkan Bektaş
1 yıl önce

Acil Trabzonspor a Hoca lazım

Tüm Yorumlar (13)

A
Ahmet Güneş
1 yıl önce

Top mu oynadınız,sen de hocasın Gaziantep senden daha iyi oynadı.

R
Rb0061
1 yıl önce

Defol git artık kendini rezilsin kendini daha fazla rezil etme

A
abidik gubidik
1 yıl önce

Enis destanın neyini görmek istedin. Seni kibir abidesi seni. Adama bak ya . bir seferde deki yanlış hamleler yaptım. Git bu takımdann gitttt

Özgür ata
1 yıl önce

5-6 atacağımız maçta üçüncü golü yememek için son dakikalarda beceriksiz zaman geçirme teşebbüsleriyle rezil olduk. Oyuncu değişiklikleri skandaldı. Şenol hocanın artık emekli olması lazım. Tazminatını almak için görevine son verilmesini mi bekliyor acaba?

S
Serkan Bektaş
1 yıl önce

Acil Trabzonspor a Hoca lazım

6
61 ts
1 yıl önce

HOCA 7 AYDIR HİÇBİR OYUNUN TAKTİK YOK NE DEFANS YAPIYOR NE HUCUM , ÖNEMLİ MAÇLARDA ZATEN FİX YENİLİYOR, ZUBKOV SİKAN I SAÇMA SAPAN YERLERDE OYNATIP VERİMSİZ OLUYORLAR, TAKIM BERBAT OYNUYOR UGURCAN OLMASA TS MAÇ KAZANAMAZ TAKIM OLMADI ÜSTÜSTE 3 GALİBİYETİN YOK OYUN YERLERDE, YETER HOCA OLMUYCAKSA BIRAK GİT, MEHTER TAKİMİ OLDU TS, KENARDA SÜREKLİ MORALSİZSİN TAKIMA NASIL MOTİVE EDİCEN

N
No comment
1 yıl önce

Hoca gerekli bu takima.

T
Ts61
1 yıl önce

Kaliteli her futbolcu senin elinde sıradanlaşıyor. Futbolun adaleti olsaydı Antep en az beraberlik alırdı. TS futbol oynamadan tesadüfen galip geldi.

S
Serko61
1 yıl önce

Buda başladı havadan sudan konuşmaya,çünkü oyunla ilgili konuşacak bişey yok,avcıdan kurtulduk diye sevinirken daha beteri geldi,bunu kovsanda gitmez bakalım ne olacak…

H
Hayri
1 yıl önce

Bundada topçu tipi yok tipik fransız varoşlarından gelmiş rapçı tipi var..boş teneke yani…

0
0661
1 yıl önce

sen gelsene!

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Saha icinde hic bir disiblin yok Kimin nerde oynadigi belli degil S.günesin hic bir oteridesi yok S.G nin olmamasi daha faydali

Ömer B
1 yıl önce

Lütfen şu takımı rahat bırakın. Takımı 40 yıl sonra şampiyon yapan hocayı hiç yoktan sebeplerden yediniz. Bir lira vermezsiniz başkandan daha başkansınız. yeter artık bırakın takım kendi işine yoğunlaşsın.